یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۰۵:۴۲Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای صاحب نیوز 15 فروردین 1396 - sahebnews.ir

صاحب نیوز 29 اسفند 1393 صاحب نیوز 29 اسفند 1394 صاحب نیوز 30 اسفند 1395 صاحب نیوز 1 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 31 خرداد 1396 صاحب نیوز 31 تیر 1396 صاحب نیوز 31 مرداد 1396 صاحب نیوز 31 شهریور 1396 صاحب نیوز 30 مهر 1396 صاحب نیوز 30 آبان 1396 صاحب نیوز 30 آذر 1396 صاحب نیوز 30 دی 1396 صاحب نیوز 30 بهمن 1396 صاحب نیوز 3 اسفند 1396 صاحب نیوز 1 فروردین 1396 صاحب نیوز 2 فروردین 1396 صاحب نیوز 3 فروردین 1396 صاحب نیوز 4 فروردین 1396 صاحب نیوز 5 فروردین 1396 صاحب نیوز 6 فروردین 1396 صاحب نیوز 7 فروردین 1396 صاحب نیوز 8 فروردین 1396 صاحب نیوز 9 فروردین 1396 صاحب نیوز 10 فروردین 1396 صاحب نیوز 11 فروردین 1396 صاحب نیوز 12 فروردین 1396 صاحب نیوز 13 فروردین 1396 صاحب نیوز 14 فروردین 1396 صاحب نیوز 15 فروردین 1396 صاحب نیوز 16 فروردین 1396 صاحب نیوز 17 فروردین 1396 صاحب نیوز 18 فروردین 1396 صاحب نیوز 19 فروردین 1396 صاحب نیوز 20 فروردین 1396 صاحب نیوز 21 فروردین 1396 صاحب نیوز 22 فروردین 1396 صاحب نیوز 23 فروردین 1396 صاحب نیوز 24 فروردین 1396 صاحب نیوز 25 فروردین 1396 صاحب نیوز 26 فروردین 1396 صاحب نیوز 27 فروردین 1396 صاحب نیوز 28 فروردین 1396 صاحب نیوز 29 فروردین 1396 صاحب نیوز 30 فروردین 1396 صاحب نیوز 31 فروردین 1396 
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۲:۲۳    
بر روی سنگ قبرم بنویسید که: تشنه نابودی صهیونیست ها بوده و هستم و بهترین روزم، روز نابودی صهیونیستهاست.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۹:۱۷    
اسفندیار تاجمیری، رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان برخوار اطلاعاتی از داوطلبان در روستاهای محسن آباد، پروانه و علی آبادچی ارائه کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۳:۵۲    
زنگنه پور گفت: : تولید خطوط اصلاح شماره سه و چهار واحد خطوط نهایی در ناحیه نورد سرد در سال 1395 با 8 ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۱:۳۷    
حجت الاسلام حسینی گفت: الکتاب تبیین کننده قرآن و رفع کننده اختلاف مردم است و علم الکتاب را بنابر آیات و روایات اهل البیت(ع) فقط ولی خدا می داند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۱:۱۷    
نمایشگاه تخصصی خودروهای آفرود، خودرو و موتورسیکلت های مسابقه ای و خودروهای کلاسیک، به عنوان نخستین نمایشگاه اصفهان در سال 96 از 20 تا 25 فروردین ماه در محل نمایشگاه های استان برگزار می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۰:۳۲    
هزینه ها و مخارج برگزاری مراسم عروسی به قدری زیاد شده که بسیاری از جوانان را از ازدواج منصرف کرده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۰:۱۷    
نیروی زمینی سپاه برای اینکه بتواند امنیت مناطق مرزی را تامین کند، این کار را به مردم همان مناطق واگذار کرده، این کار تحت عنوان “طرح امنیتی شهید شوشتری” انجام شده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۹:۵۷    
بذرپاش اصلی ترین تهدید کشور را تهدید ناکارآمدی مدیریت دانست و گفت: ما با جانفشانی های بسیار خون ها ریختیم تا خاکمان به دست دشمن نیفتد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۹:۴۷    
جای تامل و نگرانی است که فلان اقتصاددان عضو ستاد انتخاباتی موسوی بگوید دولت در حال آینده فروشی است . این آینده فروشی اگر در حوزه های مختلف فرهنگی، سیاسی و اقتصادی و دیپلماتیک قابل رصد است ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۹:۱۷    
پس از اتمام کار شناسایی برای استراحت دور هم نشسته، کمپوتی را باز کردیم و در حالی که آرام صحبت می کردیم مشغول خوردن شدیم و به یکدیگر تأکید می کردیم که قوطی خالی را با خود ببریم تا...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۸:۰۷    
آمار مصدومان ناشی از تصادف های جاده ای در تعطیلات نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 31 درصد افزایش یافته است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۹:۴۸    
غیور با بیان اینکه در ایام نوروز افزایش 50 درصدی اسکان نسبت به سال گذشته را داشته ایم، تصریح کرد: استقبال خوبی نیز از مراکز اقامتی و سنتی صورت گرفته است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۹:۳۸    
فرماندار خوانسار در این دیدار اظهار امیدواری کرد در سال جدید بتوانیم از ظرفیت بالای دانشجویان، اساتید و اعضای علمی دانشگاه در مسائل اجتماعی و فرهنگی در حوزه آسیب های اجتماعی همچون طلاق و اعتیاد بهره ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۹:۲۳    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشت عالم بزرگوار مرحوم حجه الاسلام والمسلمین آقای حاج سیّد مهدی ابن الرضا را تسلیت گفتند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۹:۱۳    
میزان مصرف بنزین در استان اصفهان در ایام نوروز، زمان بسته شدن زاینده رود، رانتها در عزل و نصب مدیران، گزارشی از وضعیت وقوع جرم در اصفهان و... از مهمترین خبرهای امروز در صاحب نیوز است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۸:۵۳    
در مسابقات سنگنوردی، سنگنورد نمی تواند مسابقه نفر قبل از خود را مشاهده کند! چرا که در این صورت خطاهایی را که نفر قبل مرتکب شده، انجام نمی دهد و برای وی امتیاز مثبت محسوب می شود ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۸:۰۳    
رئیس پلیس مرکز استان از کاهش میزان وقوع جرم سرقت در 13 روز نوروز 96 نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۷:۵۳    
صادقیان گفت: نوروز امسال به طور میانگین روزانه 6 میلیون و 458 هزار لیتر بنزین در استان اصفهان مصرف شده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۷:۴۳    
رئیس اداره هواشناسی کاشان از کاهش دمای هوای شهرستان تا یک درجه بالای صفر خبر داد و گفت: وضعیت هوای کاشان برای فردا صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۶:۴۸    
مراسم تشییع دو شهید مدافع حرم؛ محمد رضایی و محمد آصف جمالی صبح روز پنجشنبه 17 فروردین ماه در کاشان برگزار می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۵:۵۳    
حجت الاسلام توسلی با اشاره برگزاری طرح آرامش بهاری در 4 امامزاده شاخص شهرستان، گفت: حدود 30 هزار نفر از مردم در ایام نوروز سال جاری بقاع متبرکه و امامزادگان تیران و کرون را زیارت کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۵:۰۸    
بصیرپور گفت: آب برای کشت کشاورزان در شرق اصفهان از 11 فروردین ماه باز شده و تا 2 ماه آینده باز خواهد بود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۵:۰۸    
ملکیان از نهمین سال برگزاری مراسم اعتکاف ایام البیض در این مسجد خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۴:۰۸    
حمله اقتصاددان دولتی (مرتضی عزتی) به آیت الله جوادی آملی در برنامه زنده
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۳:۵۳    
جمشیدیان گفت: منطقه یخاب و پنج منطقه محیط زیستی کشور در جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست با هماهنگی های قانونی و مطالعات انجام شده با سطوح جدید حفاظتی تعیین و ارتقای سطح آنها به تصویب شورای عالی محیط ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۳:۴۳    
روز خواستگاری رو به روی هم نشستیم؛ گفت از دروغ بیزارم و خودم همیشه حرف راست را زدم حتی اگر به ضررم باشد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۳:۴۳    
رستم قاسمی در نشست جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: یکهزار و 700 گلوگاه فساد در کشورمان وجود دارد که باید اصلاح شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۳:۴۳    
عابدی گفت: حوالی ساعت 6:30 صبح اورژانس به محل حادثه رسیده و پس از بررسی ها نیروهای اورژانس متوجه می شوند که از 3 سرنشین این خودرو دو نفر جان خود را از دست داده اند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۲:۲۳    
عابدی با اشاره به تصادف یک دستگاه خودروی پژو 206 با یک واحد امداد اورژانس پیش بیمارستانی در اصفهان، گفت: بیمار، همراه بیمار، تکنسین و راننده اورژانس دچار آسیب های شدید شدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۲:۲۳    
حجت الاسلام مجیدی تبار گفت: این سنت حسنه از برکات پیروزی انقلاب اسلامی بوده است که به لطف خدا هر سال رنگ و بوی بهتری به خود گرفته و نسبت به سال های قبل با حضور پررنگ تر اقشار مختلف مردم و به خصوص ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۲:۱۳    
حجت الاسلام اروجی با اشاره به اینکه، سال گذشته بیشتر از 80 هزار نفر مومنان خداجوی، در مراسم معنوی اعتکاف شرکت کردند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۲:۰۳    
کریمی گفت: در صورتی که تغییر در مدیریت و اعضای هیأت مدیره در حد متعارف باشد، قابل قبول است، اما برخی عزل و نصب ها با رانت سیاسی انجام می شود و بدون توجه به تخصص و شرایط برای اداره امور این مناطق است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۱:۵۳    
لاریجانی از دولت خواست برنامه اجرایی خود در حمایت از تولید و اشتغال را به مجلس ارائه کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۱:۴۳    
یکی از مشکلات کنونی و اصلی کشور اقتصاد است که مقام معظم رهبری چند سالی است که اقتصاد مقاومتی و راهکارهای پیاده سازی آن را در جهت رفع این مشکلات اقتصادی را برای مسئولین دولتی مطرح کرده اند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۱:۳۸    
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) ابراز امیدواری کرد 10 ابر پروژه در دست اقدام این قرارگاه در سال 96 به بهره برداری برسند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۱:۳۸    
تازه ترین فیلم مستند از ابوبکر البغدادی سرکرده ارشد گروه تروریستی داعش، جزئیات تازه ای از زندگی شخصی او و چگونگی فرارش از دست نیروهای امنیتی عراق را ارائه کرده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۱:۱۳    
حجت الاسلام رضوانی گفت: اعتکاف به عنوان بسته کاملی از عبادات، می تواند برای مدت ها انرژی فرد را تأمین کند، باید این عبادت پرمغز با محتوای دینی و مدهبی بتواند انسان را به کمال و انقطاع از دنیا ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۰:۳۳    
مناقشات بر سر مسئله منطقه جبل الطارق در ابتدای مسیر برگزیت به یکی از بزرگترین چالش ها در همین ابتدای شروع روند خروج انگلیس از اتحادیه اروپا تبدیل شده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۰:۲۸    
بیش از 124 هزار و 240 گردشگر در تعطیلات نوروز از آران و بیدگل بازدید کردند که نسبت به سال گذشته افزایش 88 درصدی داشته است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۰:۲۳    
بارانی بودن بیشتر نزولات آسمانی در شهرستان فریدونشهر موجب نگرانی شده است چراکه بیشتر آب حاصل از بارش باران به صورت روان آب از طریق مسیل ها و رودخانه ها از منطقه خارج می شود ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۰۹:۵۸    
سخنرانی استاد محمّدتقی فیاض بخش با موضوع توصیه به تهجد و شب زنده داری در ماه رجب
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۰۹:۵۸    
سفر راهیان نور تسلای دل های مشتاقی است که برای کربلا می تپد، سرزمینی که با حماسه آفرینی مردان بزرگی به میعادگاه عشق تبدیل شده و یادآور استقامت مردانی است که افتادند تا ما بایستیم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۰۹:۵۳    
ولادیمیر پوتین با حضور در ایستگاه متروی سن پترزبورگ به قربانیان انفجار روز گذشته ادای احترام کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۰۹:۳۳    
رحیمی گفت: مسئولان باید این را بپذیرند که نه تنها غرب کمکی به حل و فصل مشکلات و معضلات کشور نمی کند بلکه مشکلات و مسائل تازه ای را برایمان به ارمغان می آورد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۰۹:۳۳    
بیاناتی از سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمد علی جاودان
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۰۹:۰۸    
آس و پاس (تولید سال 1394) فیلمی به کارگردانی آرش معیریان، نویسندگی اصغر نعیمی و تهیه کنندگی محمدحسین فرحبخش و عبدالله علیخانی است که دیالوگ ها و میزانسن های آن با فیلمفارسی پریزاد (تولید 1352) مو نمی ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۰۸:۲۸    
عصر امروز جمعی از پرسنل سپاه ناحیه امام علی(ع) و بسیجیان شهر ورزنه با خانواده تعدادی از شهدای شهر ورزنه دیدار و گفتگو کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۰۸:۱۸    
فروزان از حضور بیش از 85 هزار مسافر در تعطیلات نوروز 96 در شهر ورزنه و بازدید از جاذبه های گردشگری خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۰۸:۰۳    
حجت الاسلام میرباقری گفت: مهمترین و ممتازترین ویژگی مرحوم آیت الله سیدمهدی ابن الرضا، قوت اعتقادات و محبت و پیروی ایشان از اهل بیت علیهم السلام بوده و ثمره این قوت اعتقادی، توکل بود.