یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۳:۵۰Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای صاحب نیوز 17 فروردین 1396 - sahebnews.ir

صاحب نیوز 29 اسفند 1393 صاحب نیوز 29 اسفند 1394 صاحب نیوز 30 اسفند 1395 صاحب نیوز 1 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 31 خرداد 1396 صاحب نیوز 31 تیر 1396 صاحب نیوز 31 مرداد 1396 صاحب نیوز 31 شهریور 1396 صاحب نیوز 30 مهر 1396 صاحب نیوز 30 آبان 1396 صاحب نیوز 30 آذر 1396 صاحب نیوز 30 دی 1396 صاحب نیوز 30 بهمن 1396 صاحب نیوز 3 اسفند 1396 صاحب نیوز 1 فروردین 1396 صاحب نیوز 2 فروردین 1396 صاحب نیوز 3 فروردین 1396 صاحب نیوز 4 فروردین 1396 صاحب نیوز 5 فروردین 1396 صاحب نیوز 6 فروردین 1396 صاحب نیوز 7 فروردین 1396 صاحب نیوز 8 فروردین 1396 صاحب نیوز 9 فروردین 1396 صاحب نیوز 10 فروردین 1396 صاحب نیوز 11 فروردین 1396 صاحب نیوز 12 فروردین 1396 صاحب نیوز 13 فروردین 1396 صاحب نیوز 14 فروردین 1396 صاحب نیوز 15 فروردین 1396 صاحب نیوز 16 فروردین 1396 صاحب نیوز 17 فروردین 1396 صاحب نیوز 18 فروردین 1396 صاحب نیوز 19 فروردین 1396 صاحب نیوز 20 فروردین 1396 صاحب نیوز 21 فروردین 1396 صاحب نیوز 22 فروردین 1396 صاحب نیوز 23 فروردین 1396 صاحب نیوز 24 فروردین 1396 صاحب نیوز 25 فروردین 1396 صاحب نیوز 26 فروردین 1396 صاحب نیوز 27 فروردین 1396 صاحب نیوز 28 فروردین 1396 صاحب نیوز 29 فروردین 1396 صاحب نیوز 30 فروردین 1396 صاحب نیوز 31 فروردین 1396 
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۴:۴۱    
افیونی گفت: شهرستان های نجف آباد، تیران و کرون، خمینی شهر و فلاورجان در حال حاضر با ممنوعیت جوجه ریزی مواجه بوده ولی سایر شهرستان ها تا پایان فروردین ماه می توانند جوجه ریزی داشته باشند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۱:۵۰    
مسئول مطبوعاتی ارتش پاکستان اعلام کرد که گروههای تروریستی فقط قصد ترور افراد دانشمند را ندارند بلکه آنها تا بزرگترین ادارات علمی این کشور نیز نفوذ کرده اند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۳:۰۶    
مجید صالحی پس از شکست تیمش در برابر شیمیدرو تهران اظهار کرد: در بازی امروز بسیار ناهماهنگ بازی کردیم و شایستگی پیروزی را نداشتیم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۳:۰۱    
فراست گفت: : روز 13 فروردین 30 هزار نفر در منطقه گردشگری کوچه ری حضور داشتند
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۲:۵۶    
زرگرپور گفت: تعدادی از طرح های دولتی در استان، نیمه کاره بوده و بدلیل محدودیت منابع مالی دولتی، توان تکمیل آنها وجود ندارد، بنابراین امکان واگذاری آنها به بخش خصوصی ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۲:۵۶    
مدرس حوزه مقابله با اسلام اصیل در جبهه درونی را، از برنامه های اصلی شیعه انگلیسی برشمرد و گفت: تشیع انگلیسی با مبارزه درون مذهبی و ایجاد تزلزل در تفکرات شیعیان ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۷:۴۲    
این نیت که شاید با شروع این فعالیت افراد و جوانان منطقه نیز انگیزه لازم برای شروع این کار را پیدا کنند و متوجه شوند که امکان پرورش شترمرغ در خوانسار وجود دارد زمینه ای شد تا کار پرورش شترمرغ را شروع ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۲۰:۰۷    
آیت الله مظاهری با تاکید بر این که ائمه جمعه باید ایفا کننده نقش پیامبران تبلیغی در جامعه امروز باشند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۹:۱۷    
سیدعلی اکبر موسوی از لشکر فاطمیون (افغانی) در دفاع از حرم در کشور سوریه به شهادت رسید که در خمینی شهر تشییع و در گلزار شهدای امامزاده سید محمد بن زید بن امام علی بن الحسین(ع) خاکسپاری می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۹:۰۷    
رئیس جمهور سوریه با اشاره به حمایتهای تهران، مسکو و حزب الله از ارتش سوریه، اظهار داشت که کشورهای غربی هیچ گاه در سوریه علیه تروریسم نجنگیدند و همچنان حامی آن هستند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۸:۳۷    
وضعیت کار نوغانداران کاشانی، وضعیت اقتصادی کشور، سفر ایمن مسافران نوروز در آران و بیدگل، وظیفه اصلی مجریان انتخابات در کلام استاندار از مهمترین عناوین خبری امروز در صاحب نیوز است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۸:۰۷    
آراسته گفت: امسال تصادفات جاده ای منجر به فوت شهرستان به صفر رسید.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۷:۵۷    
ارزانی با بیان این که فضای پیرامونی آرامگاه صائب در شأن این شاعر بزرگ نیست، گفت: صائب در زمره شعرایی مثل حافظ و سعدی است اما آنگونه که باید مورد توجه قرار نگرفته است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۷:۵۲    
معلم و دانش آموزان دبستان شهید صدوقی روستای چهل خانه از توابع شهرستان فریدن امروز به پاکسازی زباله های اطراف مدرسه پرداختند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۷:۴۲    
خدابخش گفت: بررسی ها بیانگر استقرار جوی آرام و پایدار طی امروز بر روی استان است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۶:۰۷    
کارشناس مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان گفت: هزار و 93 کیلو گرم مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته در طرح بسیج سلامت نوروزی توسط ماموران بازرسی شبکه بهداشت و درمان جمع آوری و معدوم شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۵:۵۷    
اردوغان معتقد است که تنش موجود بین عربستان و ایران می تواند نقش منطقه ای ترکیه را افزایش دهد. او نمی خواهد هیچ یک از طرفین به یکدیگر غلبه پیدا کنند یا سازش بین آنها ایجاد شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۵:۳۷    
برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با تریلی در خمینی شهر سبب کشته شدن همه اعضای یک خانواده شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۵:۱۷    
در مستند پیروزی در اسارت که توسط دفتر سیاسی مقاومت اسلامی نجبا تهیه شده، ماجرای اسارت دو رزمنده عراقی در چنگال تروریست ها را خواهید دید.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۵:۱۲    
زرگرپور تصریح کرد: امنیت و آرامش انتخابات اصلی ترین وظیفه ی مجریان انتخابات است و باید با جدیت و وسواس دنبال شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۵:۱۲    
ابوطالبی از افزایش 43 درصدی مجموع مأموریت های اورژانس 115 شهرستان مبارکه در سال 95 نسبت به سال 94 خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۵:۱۲    
رسانه های محلی روسی از وقوع انفجار در شهر روستوف در جنوب این کشور خبر دادند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۵:۰۲    
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنجان از کشف و توقیف محموله 10 میلیارد ریالی گوشی همراه در لنجان خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۵:۰۲    
حجت الاسلام سید جواد حیدری با بیان اینکه اعتکاف از رویش های انقلاب اسلامی است تصریح کرد: شاهد برگزاری این مراسم در مساجد دانشگاهها نیز بوده ایم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۴:۵۷    
احمدی با اشاره به مشکل کمبود پزشک در بیمارستان بهنیا، گفت: پیگیری و تمهیدات لازم برای حل این مشکل توسط مسئولان انجام شده ولی با توجه به مشکلات کلی مالی برای پرداخت حقوق پزشکان امکان اضافه کردن پزشک ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۴:۳۲    
نامه نگاری ربیعی با دولت، سخنان سیف درباره حذف صفر اسکناس ها، افزایش بدهی جهان به بیش از 200تریلیون دلار و ادامه واردات گوشت از برزیل، مهمترین عناوین اخبار اقتصادی هفته جاری بوده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۳:۵۷    
سرهنگ خسروی از شناسایی و انهدام باند هشت نفره سارقان حرفه ای منازل در اصفهان خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۳:۵۲    
حجت الاسلام سیاوشی گفت: کسی که دل به دنیا و ظواهر آن می بندد عاقبت به خیر نمی شود، طبق فرمایش حضرت زهرا (س) برای عاقبت بخیری باید از دنیا و آنچه در آن است دل برید و حب دنیا را از دل بیرون کرد .
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۳:۳۷    
تقریبا بیست سال است که اتحادیه اروپا درخواست ویزا برای اکثر متقاضیان را رد میکند. در همین زمان بسیاری از مردم به دلایل جنگ، درگیری و فقر مجبور به ترک کشور خود شده به دنبال پناهنده شدن در اروپا هستند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۳:۲۷    
فرمانده انتظامی استان اصفهان از کاهش 36 درصدی تصادف های فوتی استان نسبت به نوروز 95 خبر داد و گفت: استان اصفهان رتبه اول کاهش تصادفات کشور را در نوروز 96 به خود اختصاص داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۳:۲۷    
پیکر پاک دو شهید مدافع حرم؛ محمد رضایی و محمد آصف جمالی صبح امروز بر دستان مردم کاشان تشییع شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۳:۲۲    
حسین الهی دوست گفت: این کتاب که با نام ستارگان هنر تهیه شده است حاصل زحمات گروه تحقیق و پژوهش ستاد نکوداشت هنرمندان شهید استان اصفهان است که طی دو سال فعالیت مداوم جمع آوری شده است .
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۲:۱۲    
این حقیقت که کاشان زیرساخت لازم را برای صنعت نوغانداری ندارد، برای بعضی ها گران تمام شده است؛ آن بعضی هایی که برای راه اندازی نمایشی نوغانداری ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۲:۰۷    
سحرگاه امروز زلزله 2٫9 ریشتری شهرستان نطنز در شمال اصفهان را لرزاند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۱:۴۷    
غلامی نصرآبادی گفت: سرانه فضای سبز سفیدشهر کمتر از 10 متر مربع است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۱:۲۲    
100 اثر برگزیده رسیده به این دبیرخانه همزمان با عید مبعث پنجم اردیبهشت در هنرستان هنرهای زیبای اصفهان تجلیل خواهند شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۱:۱۷    
خزایی در خصوص مراجعه بیماران در ایام نوروز به اورژانس تصریح کرد: پنج هزار و 829 نفر از شهروندان بومی، شهرستان های مجاور و همچنین میهمانان نوروزی که از اقصی نقاط کشور به این شهرستان سفر کردند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۰:۴۲    
امام جعفر صادق(ع) می فرماید: هر کس دوست دارد که از یاران حضرت قائم(عج) شود؛ باید که منتظر باشد و در عین حال به پرهیزکاری و اخلاق نیکو مشغول شود . ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۰:۳۲    
انیمیشن سریالی چل تدبیر – قسمت اول
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۹:۲۷    
امینی با اشاره به انتخابات پیش رو، اظهار کرد: کسانی که برای ریاست جمهوری کاندیدا خواهند شد و رأی مردم اصفهان را می خواهند باید قول تثبیت آب زاینده رود را به مردم اصفهان بدهند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۸:۵۷    
مرتضی عزتی بی مهابا نسخه علما را پیچید و فقیه برجسته ای همچون حضرت آیت الله جوادی آملی را از دخالت در امور اقتصاددانان بر حذر داشت دریغ از اینکه پاسخ دهد خود این اساتید علم اقتصاد چه گلی بر سر اقتصاد ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۸:۵۲    
دو کبوتر خونین بال مدافع حرم، محمد رضایی و محمدآصف جمالی شامگاه چهارشنبه بر روی دستان مردم راوند کاشان تشییع و برای مراسم وداع، وارد مسجد شفاخانه حضرت ابوالفضل راوند شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۸:۰۷    
علی البدل که شخصیت و نماینده مردم است بین حسادت و رقابت واقع شده بود و در هیچ کجای تصمیم گیری ها و برنامه ریزی ها، دیده نمی شد و به حساب نمی آمد...