یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۰۲:۰۳Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای صاحب نیوز 24 فروردین 1396 - sahebnews.ir

صاحب نیوز 29 اسفند 1393 صاحب نیوز 29 اسفند 1394 صاحب نیوز 30 اسفند 1395 صاحب نیوز 1 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 31 خرداد 1396 صاحب نیوز 31 تیر 1396 صاحب نیوز 31 مرداد 1396 صاحب نیوز 31 شهریور 1396 صاحب نیوز 30 مهر 1396 صاحب نیوز 30 آبان 1396 صاحب نیوز 30 آذر 1396 صاحب نیوز 30 دی 1396 صاحب نیوز 30 بهمن 1396 صاحب نیوز 3 اسفند 1396 صاحب نیوز 1 فروردین 1396 صاحب نیوز 2 فروردین 1396 صاحب نیوز 3 فروردین 1396 صاحب نیوز 4 فروردین 1396 صاحب نیوز 5 فروردین 1396 صاحب نیوز 6 فروردین 1396 صاحب نیوز 7 فروردین 1396 صاحب نیوز 8 فروردین 1396 صاحب نیوز 9 فروردین 1396 صاحب نیوز 10 فروردین 1396 صاحب نیوز 11 فروردین 1396 صاحب نیوز 12 فروردین 1396 صاحب نیوز 13 فروردین 1396 صاحب نیوز 14 فروردین 1396 صاحب نیوز 15 فروردین 1396 صاحب نیوز 16 فروردین 1396 صاحب نیوز 17 فروردین 1396 صاحب نیوز 18 فروردین 1396 صاحب نیوز 19 فروردین 1396 صاحب نیوز 20 فروردین 1396 صاحب نیوز 21 فروردین 1396 صاحب نیوز 22 فروردین 1396 صاحب نیوز 23 فروردین 1396 صاحب نیوز 24 فروردین 1396 صاحب نیوز 25 فروردین 1396 صاحب نیوز 26 فروردین 1396 صاحب نیوز 27 فروردین 1396 صاحب نیوز 28 فروردین 1396 صاحب نیوز 29 فروردین 1396 صاحب نیوز 30 فروردین 1396 صاحب نیوز 31 فروردین 1396 
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۹:۱۴    
تشکیل کمیته ای برای تحقق بخشیدن شعار سال و رسیدن به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جلسه اقتصادمقاومتی شهرستان خمینی شهر مصوب شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۱:۵۰    
قاچاق انسان که شکل جدید برده داری در عصر حاضر محسوب می شود، امروزه در کشوری مانند عربستان سعودی به یک تجارت غیر قانونی و پر درآمد تبدیل شده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۱۴:۵۰    
ارتش آمریکا برای نخستین بار از بزرگترین بمب غیر هسته ای خود در افغانستان استفاده کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۱۱:۰۵    
27 پروژه بااعتبار 600 میلیارد ریال در شهر دیزیچه توسط استاندار افتتاح شد. استاندار اصفهان در این مراسم گلایه هایی از منتقدان دولت و نقدهایی نیز به عملکرد خود و دولتی ها در اصفهان داشت.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۰۸:۰۰    
فرهنگ استفاده از روغن گیاهی یا گیاهان دارویی و اهمیت دادن به سلامت در جامعه باید ترویج یابد و این کار باید از طریق مدارس آموزش داده شده و وارد خانواده ها شود چون این جوانان و نوجوانان در آینده مادر ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۲۳:۴۰    
پیکر پاک شهید مدافع حرم، حمید محمدی امروز با حضور خیل کثیری از مردم شهیدپرور، متدین و انقلابی، در حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر(ع) تشییع شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۲۰:۰۵    
رحیمی گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان مبارکه در 13 محله شهرستان مبارکه، تشکیل شده که در همه اقشار و صنوف مختلف کانون دارد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۹:۵۰    
نمایش 1-2به نفع بارسلونا به کارگردانی پویان عطایی به همت تالارهنراستان اصفهان وهمچنین گروه تئاترمیعادجوان درتالارهنر اصفهان به روی صحنه رفته و در حال اجراست.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۹:۲۵    
همزمان با فرا رسیدن ایام البیض ماه رجب، مراسم معنوی اعتکاف در مساجد شهستان تیران و کرون برگزارشد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۸:۳۰    
مراسم معنوی اعتکاف با حضور پرشور جوانان در مساجد شهرستان خور و بیابانک برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۷:۲۰    
یک کارشناس سیاسی گفت: رییس جمهور منتخب باید توجه ویژه ای به مسئله زنان، خانواده و کودکان داشته باشد و برنامه های جدی و موثری برای بهبود وضعیت فرهنگی و حجاب در جامعه در نظر گرفته و رسیدگی به زنان ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۷:۰۵    
مسجد جامع شهر اصفهان مانند دیگر مساجد کشور 3 روز میزبان خلوت نشینان معتکلف از گروه ها و سنین مختلف بود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۶:۴۵    
ریحانه مبینی که در قالب تیم اصفهان در مسابقات دوومیدانی آغاز فصل بانوان کشور حضور پیدا کرده بود، در رشته پرش طول بر سکوی قهرمانی ایستاد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۶:۴۵    
مراسم پرفیض اعتکاف با حضور جوانان و روزه اولی ها در مساجد اصفهان به مدت سه روز برگزار شد که در این مراسم مردم با خدای خود تنها شده و راز و نیاز کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۶:۲۰    
طبق مصوبات اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان برخوار در سال 96، جشنواره خیرین مدرسه ساز هفتم اردیبهشت ماه در شهرستان برگزار می شود. ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۶:۲۰    
صدها مرد و زن از اقشار مختلف مردم شهرستان فریدونشهر امروز با انجام اعمال ام داوود، سه روز اعتکاف خود در مساجد این شهرستان را به پایان می رسانند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۶:۱۰    
رئیس اداره تبلیغات اسلامی گلپایگان با اشاره به توطئه های مختلف دشمن برای منحرف کردن جوانان، عنوان کرد : خوشبختانه اعتکاف در مقابل دشمن ایستاده و توانسته جوانان را به خود جذب کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۵:۵۶    
واژگونی خودرو پژو ظهر امروز در محور گلپایگان به اصفهان حادثه آفرید.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۵:۲۶    
دکتر راستین گفت: حادثه دل خراش واژگونی یک دستگاه پژو پارس در بامداد امروز 6 کشته و مصدوم به همراه داشت.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۵:۱۶    
حجت الاسلام مجیدی تبار گفت: امسال 979 نفر در 18 مسجد در شهرها و روستاهای شهرستان معتکف شدند و اسامی همه آن ها در سامانه ستاد اعتکاف استان ثبت شده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۴:۴۱    
مراسم معنوی اعتکاف همزمان با آغاز ایام البیض با استقبال گروه های سنی مختلف و با حضور پرشور نوجوانان شهرستان فریدن در حال برگزاری است .
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۴:۳۶    
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری فردی که با معرفی خود به عنوان تاجر برنج توانسته بود بیش از 20 میلیارد ریال در استان های مختلف کشور کلاه برداری کند، خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۴:۳۶    
مراسم اعتکاف امسال با شکوه بیش تر از سال های قبل و با حضور مردان و زنان در 25 مسجد شهر ورزنه و بخش بن رود برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۴:۲۶    
شهید مدافع حرم حمید حیدری از شهدای لشکر فاطمیون شب گذشته میهمان سفره معتکفان مسجد جامع زمان آباد برخوار بود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۴:۱۶    
نگاهی به مجموعه ناکامی های عربستان و در صدر آنان جنگ فرسایشی در یمن نشان می دهد این کشور به منظور توقف این وضعیت و یافتن برون رفتی از این جنگ در جستجوی میانجی و آشتی با ایران برآمده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۳:۲۱    
شفعتی گفت: آب، خاک و هوا عناصری بوده که اگر از دست بروند جایگزینی برای آنها وجود ندارد، در حالی که امکان تهیه سایر امکانات و حتی مواد غذایی وجود داشته اما امکان واردات این عناصر وجود نخواهد داشت.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۳:۰۱    
حجت الاسلام عباسی گفت: 2 هزار و 133 نفر در تیران و کرون در مراسم معنوی اعتکاف شرکت کرده که حدود 1هزار و 500 نفر از این تعداد را بانوان تشکیل داده اند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۲:۳۱    
نمازخانه، سالن اجتماعات و کتابخانه مجتمع قضایی شهید قدوسی اصفهان با حضور جمعی از مسئولان و کارکنان دستگاه قضایی استان افتتاح و به بهره برداری رسید.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۲:۲۶    
سه روز دلدادگی با خالق متعال در مسجد آقا نور اصفهان به روایت تصویر
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۲:۱۶    
از روزنامه نگاران خارجی که هم اکنون برای پوشش خبری در کره شمالی بسر می برند، خواسته شده است که خود را برای رویدادی مهم و بزرگ در روز پنج شنبه آماده نمایند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۲:۱۶    
اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان برخوار در سال 96 امروز پنج شنبه برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۲:۰۶    
رئیس جمهور ترکیه ضمن بیان اینکه آنکارا با واشنگتن و مسکو برای عملیات در سوریه هماهنگ است، گفت منبج و رقه اهداف بعدی ترکیه در سوریه هستند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۲:۰۶    
ساداتی نژاد گفت: اگر گره از دست و پای بخش خصوصی باز شود قطعا شرایط اشتغال و تولید در کشور بهتر خواهد شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۱:۵۶    
حجت الاسلام اسماعیلی گفت: اعتکاف فرصتی برای خلوت با خدا و انقطاع الی الله است که در این سه روز از ملک تا ملکوت انسان می تواند خود را ارزیابی کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۱:۵۶    
حاتمی از اعزام پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان فریدن به یک هزار و 524 مأموریت امدادرسانی در سال 95، خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۱:۴۱    
جسد نخستین قاضی زن مسلمان دادگاه نیویورک در رودخانه ای در نزدیکی منهتن پیدا شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۱:۰۶    
دادخواه گفت: واحد مبارزه با بیماری های شبکه بهداشت و درمان با مراجعه حضوری به درب منازل مهاجران خارجی و بررسی کارت واکسیناسیون آن ها، به کودکان زیر 5 سال هر خانوار دو قطره خوراکی فلج اطفال می دهند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۱:۰۶    
حضور اقشار مختلف مردم در مراسم معنوی و زیبای اعتکاف در مساجد شهرستان خوانسار با اجرای برنامه های متنوع و پرمحتوا همراه است، برگزاری حلقه های معرفتی، قرائت قرآن کریم، طرح مطالعه عمومی ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۰:۳۶    
هر چهار رئیس جمهور قبلی ایران، هر کدام دو دوره متوالی در قدرت بودند، ولی نامزدی رئیسی نشان از آن دارد که رئیس جمهور فعلی راه همواری در پیش ندارد و باخت او بسیار محتمل است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۰:۳۶    
مراسم معنوی اعتکاف امسال در 18 مسجد در شهرها و روستاهای شهرستان نطنز با استقبال خوب اقشار مختلف مردم و به خصوص جوانان و نوجوانان همراه شده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۰:۱۶    
مردم شهرستان خوروبیابانک در ایام تعطیلات نوروز بیش از 78 میلیون ریال از نذورات خود را به ستاد بازسازی عتبات عالیات اهدا کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۰:۰۶    
صانعی گفت: تاکنون در ساز وکارهای اجرایی انتخابات هیچ مشکلی در شهرستان نداشته ایم و تنها اقدامی که بخش های مختلف باید در این حوزه انجام دهند تامین نیروی انسانی و پشتیبانی است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۰:۰۶    
در باغ های شهرستان خمینی شهر محصولی منحصربه فرد و بومی به نام سیبری تولید می کنند. این میوه خوشمزه، آبدار، ترد و با طعم گلابی است که رایحه سیب را همراه دارد که متاسفانه رو به نابودی و انقراض است
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۰۹:۱۱    
اولین جلسه کمیته تولید و اشتغال بخش جرقویه سفلی به منظور برنامه ریزی برای تحقق شعار سال 96، عصر امروز با حبضور مسئولان منطقه برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۰۸:۳۱    
حجت الاسلام یزدان بخش قاسمی در گفت و گو با خبرنگار دیار عالمان تصریح کرد : اعتکاف امسال گلپایگان، هزار و 63 نفر خواهر و 395 نفر برادر را شامل شده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۰۸:۱۶    
آنجا که خداوند بنده نواز، آغوش گشوده تا گمشده خویش را در آغوش گیرد و این مهمان بیمناک و خسته را، در کنار خود به آرامش و امنیت برساند و برای طاعت و عبادت و استقامت در ادامه زندگی، جانی تازه بخشد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۰۷:۵۶    
مسئول قرارگاه عمار، برگزاری آیین های بزرگداشت مدافعان حرم را مانند برپایی برنامه های تعظیم و پاسداشت عاشورا دانست.