یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۰۴:۴۲Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای صاحب نیوز 21 فروردین 1396 - sahebnews.ir

صاحب نیوز 29 اسفند 1393 صاحب نیوز 29 اسفند 1394 صاحب نیوز 30 اسفند 1395 صاحب نیوز 1 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 31 خرداد 1396 صاحب نیوز 31 تیر 1396 صاحب نیوز 31 مرداد 1396 صاحب نیوز 31 شهریور 1396 صاحب نیوز 30 مهر 1396 صاحب نیوز 30 آبان 1396 صاحب نیوز 30 آذر 1396 صاحب نیوز 30 دی 1396 صاحب نیوز 30 بهمن 1396 صاحب نیوز 3 اسفند 1396 صاحب نیوز 1 فروردین 1396 صاحب نیوز 2 فروردین 1396 صاحب نیوز 3 فروردین 1396 صاحب نیوز 4 فروردین 1396 صاحب نیوز 5 فروردین 1396 صاحب نیوز 6 فروردین 1396 صاحب نیوز 7 فروردین 1396 صاحب نیوز 8 فروردین 1396 صاحب نیوز 9 فروردین 1396 صاحب نیوز 10 فروردین 1396 صاحب نیوز 11 فروردین 1396 صاحب نیوز 12 فروردین 1396 صاحب نیوز 13 فروردین 1396 صاحب نیوز 14 فروردین 1396 صاحب نیوز 15 فروردین 1396 صاحب نیوز 16 فروردین 1396 صاحب نیوز 17 فروردین 1396 صاحب نیوز 18 فروردین 1396 صاحب نیوز 19 فروردین 1396 صاحب نیوز 20 فروردین 1396 صاحب نیوز 21 فروردین 1396 صاحب نیوز 22 فروردین 1396 صاحب نیوز 23 فروردین 1396 صاحب نیوز 24 فروردین 1396 صاحب نیوز 25 فروردین 1396 صاحب نیوز 26 فروردین 1396 صاحب نیوز 27 فروردین 1396 صاحب نیوز 28 فروردین 1396 صاحب نیوز 29 فروردین 1396 صاحب نیوز 30 فروردین 1396 صاحب نیوز 31 فروردین 1396 
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۹:۵۳    
ربیع دولت آبادی گفت: اردوی تیم ملی هندبال ساحلی با حضور مصطفی داوری بازیکن تیم ملی ساحلی از شهرستان برخوار و علی ربیع دولت آبادی به عنوان کمک مربی در شهر اصفهان برگزار خواهد شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۱:۰۸    
دهاقان با جاذبه های سرسبز بهاری و زیبایی های برفی زمستان، با داشتن آسیاب ها و چشمه های جوشان در میانه راه تردد به پنج استان مهم کشور، هر ساله پذیرای گردشگران عاشق طبیعت است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۰:۵۳    
برخی کارشناسان وابسته به خودروسازان با اعلام اینکه امسال بازار کشش رشد قیمت را دارد سعی در ارسال این سیگنال به متقاضیان خودرو دارند که به زودی قیمت خودرو گران خواهد شد؛در صورتی که چنین نیست.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۰۷:۴۳    
40 هزار هکتار جنگل های فریدونشهر در حالی که در شاهراه ورود ریزگردها به استان اصفهان قرار گرفته اند، به عنوان وسیع ترین پوشش جنگلی استان اصفهان، نقش ریه تنفسی این استان را بازی می کنند...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۶:۴۸    
ثبت پنجمین دوره تربیت مربی نوجوان تا 25 فروردین ماه ادامه دارد و شرکت کنندگان پس از پشت سر گذاشتن آزمون این دوره در مجموعه دختران رو به دریا مشغول به فعالیت خواهند شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۱:۴۸    
هرچه از بحران سوریه می گذرد، ابعاد جدیدی از این بحران برملا می شود که ثابت می کند غرب به رهبری آمریکا چه توطئه خطرناکی نه تنها برای سوریه بلکه برای سراسر منطقه تدارک دیده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۰:۵۸    
تلگراف در مقاله ای با اشاره به استفاده آمریکا از 26 هزار بمب در منطقه در طول فقط یکسال نوشت: باوجود تحولات اخیر در عرصه سوریه، سرنگونی بشار اسد رئیس جمهور سوریه اولویت واشنگتن به شمار نمی رود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۰:۳۳    
ساختمان حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع) حبیب آباد برخوار روز گذشته در مراسمی، افتتاح شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۰:۱۷    
اثر رستاخیز جان به مناسبت سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم و روز هنر انقلاب اسلامی در کاشان انتشار یافت.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۰:۰۷    
این روزها پدرها مدرن و صنعتی شده اند و از دنیای سنتی و اصل خود خارج؛ تربیت دیروز (سنتی) متصل به آداب و سنتی بوده که اجداد ما از بر بوده اند و بالطبع پدران دیروز فرزندانی شایسته تربیت می کردند...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۰۹:۳۷    
این چالش دردناک اجتماعی در حالی در سال های اخیر به ویژه در نسل جوان فزونی گرفته است که ساختار فرهنگی کشور تحت سیطرۀ غریزه جنسی به شدت تضعیف شده و فرهنگ جنسی منطبق بر طبیعت جنسی در ضعیف ترین وضعیت ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۰۹:۰۲    
روزنامه آمریکایی نوشت: بحران مالی کنونی در ایران و موضوع شماره یک و همیشگی اذهان بسیاری از ساکنین تهران، به طور قابل توجهی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری بر اضطراب ها افزوده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۱:۵۹    
اعتلای کلمه الله یکی از ثمرات شرکت در انتخابات است، بدین معنا که شرکت در انتخابات تایید حکومتی خواهد بود که قصد آن اجرای احکام الهی است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۹:۴۴    
معاون فرهنگی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان استفاده از نخبگان اصفهانی را یکی از رویکردهای مرکز اصفهان شناسی در سال 96 عنوان کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۹:۱۴    
مسئول بسیج جامعه زنان شرق اصفهان از برگزاری طرح پیوند آسمانی در سال جاری با هدف حمایت و ترویج فرهنگ ازدواج آسان خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۹:۰۹    
حجت الاسلام قاسمی گفت: نیروی انتظامی باید روند روبه رشد تامین امنیت در منطقه را با جدیت ادامه داده تا هیچ کس نتواند در مسیر برهم زدن امنیت و آرامش مردم گام برداشته و به وضع موجود لطمه ای بزند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۷:۲۹    
عصر امروز جلسه کمیته هدایت تحصیلی منطقه بن رود با محوریت هدایت تحصیلی در سال تحصیلی97-96 برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۶:۲۵    
اصغر رمضانی گفت: اهداف اصلی اردوی راهیان نور ترویج فرهنگ مقاومت و روحیه ایثار در جامعه است و به لطف خدا طی این چند سال شاهد رشد ثبت نام خانواده ها به مناطق جنگی بوده ایم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۶:۱۵    
اولین مجموعه ورزشی اختصاصی جانبازان و معلولان در پنجاه و یکمین برنامه “هر هفته، چندین افتتاح” با حضور شهردار اصفهان و دیگر مسئولین شهری افتتاح شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۶:۱۰    
عضو هیات مدیره انجمن نبض حیات شهرستان در گفتگویی با این پایگاه خبری در خصوص برنامه های این انجمن در ایام نوروز و همچنین روز طبیعت توضیح داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۶:۰۵    
حجت الاسلام سجاد زینعلی گفت: پتانسیل گردشگری و کشاورزی شهرستان سمیرم می تواند نرخ بالای بیکاری شهرستان را بهبود بخشد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۶:۰۵    
کلیپ صوتی از آیت الله ناصری با موضوع رزق و روزی
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۶:۰۵    
یک تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی در بازرسی های طرح سلامت نوروزی در شهرستان مبارکه کشف و امروز معدوم سازی شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۶:۰۰    
امینی خبر داد: ایام نوروز 8 دستگاه اتوبوس از خمینی شهر در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیانی جنوب اعزام شدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۵:۵۵    
جمشیدیان گفت: یخاب به دلیل هم مرز بودن با پارک ملی کویر می تواند مسیر مهاجرتی مهمی برای گونه های جانوری به خصوص یوزپلنگ آسیایی باشد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۵:۵۰    
خوانساری گفت: بعد از قضیه برجام، فردو کاملا تعطیل و در سایت اراک بتن ریخته شد و برخلاف بعضی صحبت ها هنوز هم اثری از تغییر طراحی در اراک نیست.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۵:۴۰    
دکتر ناطقیان گفت: خانواده نسبت به تغییر رنگ ترشحات بینی کودک توجه داشته باشند و اگر مشاهده شد که کودکی توانایی خارج کردن عفونت خارجی را ندارد به پزشک مراجعه کنند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۵:۳۵    
صحنه سرقت مسلحانه طلافروشی دولت آباد توسط پلیس اصفهان بازسازی شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۵:۳۵    
قربانیان انفجار روز گذشته دو کلیسای مصر توسط مردم تشییع شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۵:۳۰    
اولین آزمایشگاه تخصصی گل و گیاه در کشور با حضور مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری و رئیس اداره کل آموزش و پرورش اصفهان افتتاح شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۵:۲۵    
امام جمعه اصفهان گفت: متولیان حکومت اسلامی باید همواره به رعایت حال مردم اهتمام داشته و تشویق و تهدید اطرافیان آن ها را ذره ای از مسیر رضای خدا دور نکند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۵:۲۰    
مهندس نصر اصفهانی گفت: رونق گردشگری در شرق اصفهان مستلزم حضور بخش خصوصی و حمایت بخش دولتی است و این کار باید با جدیت دنبال شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۵:۱۵    
شمسی تصریح کرد : رشته های ورزشی فوتبال، والیبال، بسکتبال، کاراته، کشتی، بدنسازی و مسابقات سبک رکوردهای ورزشی توانسته اند در استان مقام های قهرمانی به دست آورند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۵:۱۰    
یزدانپناه با بیان اینکه قانون ساماندهی به منظور شناسایی و سند دار کردن مسکن های بدون سند فعالیت دارد ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۵:۰۰    
با وجود آنکه آمریکا در توافقنامه الجزایر، بعد از ماجرای تسخیر لانه جاسوسی تعهد داده که در امور داخلی ایران مداخله نکند مستندات مختلف کماکان گواهی می دهند تلاش برای براندازی سخت و نرم در ایران همواره ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۵:۰۰    
امروزه فقر، نبود شغل و رکود بازار و معضل بیکاری برای خانواده ها و فارغ التحصیلان دردسر نگران کننده ای شده و جوانان فارغ التحصیل، مداوم با آن درگیر هستند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۴:۳۵    
اقتصاد مقاومتی به معنای مقاوم سازی و محکم سازی پایه های اقتصاد کشور است که بتواند در شرایط فشار و تحریم می تواند تعیین کننده رشد و شکوفایی کشور باشد و به معنای دیگر اقتصاد مقاومتی ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۴:۳۵    
معدندار با اشاره به تحصیل بیش از دو هزار دانش آموز بی بضاعت در مدارس شهرستان گفت: مبلغ 2میلیارد و 300 میلیون ریال با همکاری نمایندگان خیران برای کمک به دانش آموزان بی بضاعت جمع آوری شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۴:۰۵    
گلچین مولودی به مناسبت میلاد آقا امیرالمومنین علی علیه السلام
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۴:۰۰    
سردار آقاخانی از دستگیری دو سارق مسلحی که با پوشش زنانه اقدام به سرقت از طلافروشی ها می کردند، خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۱:۳۵    
صدا و سیما اگرچه همواره در راستای پیش برد اهداف و رسالت نظام قدم برداشته است اما مسئولان آن باید در نظر داشته باشند که این تریبون به ستاد تبلیغاتی روحانی تنزل پیدا نکند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۱:۳۰    
شهید صیاد شیرازی می گفت: این مردم فکر می کنند ما هم کسی هستیم. ما خاک پای این مردم هستیم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۱:۲۵    
دبیر سیزدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی از برگزاری این جشنواره در اردیبهشت ماه در اصفهان خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۰:۳۰    
نهمین دوره طرح ولایت استان اصفهان و بیست و دومین دوره طرح ولایت کشوری به همت جبهه فرهنگی انقلاب برگزار می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۰:۱۵    
نمایشگاه تخصصی خودروهای آفرود، موتورسیکلت های مسابقه ای و خودروهای کلاسیک از 20 تا 25 فروردین ماه در محل نمایشگاه های استان واقع در پل شهرستان برقرار است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۰:۱۵    
علی دلدار رب العالمین است- تمام عشق ختم المرسلین است/ علی جنت مکان جنت نشین است- نخ شال علی حبل المتین است/ علی عشق یل ام البنین است- ولی الله ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۰:۰۵    
بزرگداشت های مردمی “پیشروان کار انقلابی در فرهنگ”، در سالروز شهادت سید مرتضی آوینی به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی برگزار می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۰:۰۵    
روستای پرنخل گرمه بر نقطه ای از جاده تاریخی ابریشم، در خور و بیابانک واقع شده است که 40 کیلومتر از مرکز شهرستان و 350 کیلومتر از اصفهان فاصله دارد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۰:۰۰    
آیت الله حائری شیرازی خطاب به مسئولان: شما نمی دانید در بانک ها چه خبر است!
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۹:۳۵    
حوزه هنری استان اصفهان نمایش خیابانی برزخی ها را به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی در اماکن تاریخی اصفهان به اجرا درمی آورد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۹:۲۵    
حسینی گفت: 26 فروردین ماه و با اعتباری بالغ بر 3/5میلیارد تومان، به همت حوزه هنری استان اصفهان پردیس سینمایی چهارباغ اصفهان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۹:۲۰    
همزمان با هفته هنر انقلاب، فیلم های برتر جشنواره فیلم کوتاه رویش، در دانشگاه های اصفهان اکران می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۹:۱۵    
تهیه کننده اپرای آخرین درخت فرش گفت: این اپرا بر اساس اهتمام به سنت ها و فرهنگ و سنن ایرانی شکل گرفته است و سعی شده ادبیات کهن ایرانی و ارزش هایی که در جامعه به فراموش سپرده شده ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۹:۰۵    
سومین مراسم روز ملی فناوری هسته ای شامگاه یکشنبه، با حضور پرشور مردم، خانواده های معظم شهدا و مدافع حرم، جمعی از دانشمندان هسته ای، مسئولان شهرستان و سخنرانی سرلشکر رحیم صفوی ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۸:۴۵    
همزمان با آغاز مراسم های هفته هنر انقلاب اسلامی، هنرمندان استان اصفهان با حضور در گلستان شهدا با آرمانهای شهدای انقلاب تجدید پیمان کردند و در حاشیه آن از کتاب و یادنامه هنرمندان شهید استان با عنوان ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۸:۱۵    
سرلشکر رحیم صفوی با بیان این که در مدیریت و راهبرد در حوزه های مختلف مشکل داریم، خاطر نشان کرد: مردم کسی را انتخاب کنند که ایران اسلامی را در مسیر اقتدار ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۸:۰۰    
شیران گفت: سه میلیارد و 600 میلیون تومان جذب هدایا و کمک های مردمی تا پایان سال گذشته از سوی تهران، درنظرگرفته بود که خوشبختانه با استقبال مردم این مبلغ به شش میلیارد و 200 میلیون تومان افزایش پیدا ...