پنجشنبه ۲۷ اردیبهشتساعت ۱۸:۳۹May 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای صاحب نیوز 29 فروردین 1396 - sahebnews.ir

صاحب نیوز 29 اسفند 1393 صاحب نیوز 29 اسفند 1394 صاحب نیوز 30 اسفند 1395 صاحب نیوز 1 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 31 خرداد 1396 صاحب نیوز 31 تیر 1396 صاحب نیوز 31 مرداد 1396 صاحب نیوز 31 شهریور 1396 صاحب نیوز 30 مهر 1396 صاحب نیوز 30 آبان 1396 صاحب نیوز 30 آذر 1396 صاحب نیوز 30 دی 1396 صاحب نیوز 30 بهمن 1396 صاحب نیوز 3 اسفند 1396 صاحب نیوز 1 فروردین 1396 صاحب نیوز 2 فروردین 1396 صاحب نیوز 3 فروردین 1396 صاحب نیوز 4 فروردین 1396 صاحب نیوز 5 فروردین 1396 صاحب نیوز 6 فروردین 1396 صاحب نیوز 7 فروردین 1396 صاحب نیوز 8 فروردین 1396 صاحب نیوز 9 فروردین 1396 صاحب نیوز 10 فروردین 1396 صاحب نیوز 11 فروردین 1396 صاحب نیوز 12 فروردین 1396 صاحب نیوز 13 فروردین 1396 صاحب نیوز 14 فروردین 1396 صاحب نیوز 15 فروردین 1396 صاحب نیوز 16 فروردین 1396 صاحب نیوز 17 فروردین 1396 صاحب نیوز 18 فروردین 1396 صاحب نیوز 19 فروردین 1396 صاحب نیوز 20 فروردین 1396 صاحب نیوز 21 فروردین 1396 صاحب نیوز 22 فروردین 1396 صاحب نیوز 23 فروردین 1396 صاحب نیوز 24 فروردین 1396 صاحب نیوز 25 فروردین 1396 صاحب نیوز 26 فروردین 1396 صاحب نیوز 27 فروردین 1396 صاحب نیوز 28 فروردین 1396 صاحب نیوز 29 فروردین 1396 صاحب نیوز 30 فروردین 1396 صاحب نیوز 31 فروردین 1396 
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۱:۲۵    
گلهای برتر هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا – اردیبهشت ماه 96
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۵:۱۲    
تازه ترین اثر میلاد هارونی خواننده ارزشی کشور با عنوان عشق قیمت نداره در نخستین جشنواره فرهنگی هنری مدافعان حرم در کاشان رونمایی می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۲:۱۸    
یک رسانه انگلیسی روز سه شنبه نوشته سفارش های ایران در دوران پس از توافق هسته ای باعث بهبود وضعیت برخی کارخانه های هواپیماسازی در دنیا شده که به دلیل تقاضاهای اندک با مشکلات اقتصادی رو به رو هستند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۱:۳۸    
سرپرست مجوعه جهانی باغ تاریخی فین کاشان از برپایی نمایشگاه عکس با موضوع جریان پویا و زندگی در بناهای تاریخی در مجموعه جهانی باغ تاریخی فین خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۰:۲۹    
مردم کاشان صبح پنجشنبه پیکر شهید مدافع حرم؛ علیرضا رحیمی را تشییع می کنند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۰۸:۰۴    
نشست های علمی و آموزشی ویژه مفسّران قرآن کریم در اصفهان برگزار می شود که اولین آن روز پنجشنبه 31 فروردین ماه با حضور و سخنرانی ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۱:۴۹    
در بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان آمده است که ایجاد فضای آزاداندیشی، تبادل نظر و گفتگو، مهم ترین بسترها برای نیل به هدف رشد فکری – سیاسی مردم در برهه حساس کنونی است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۹:۱۹    
استاندار اصفهان گفت: هدف گذاری خود در سال 96 را کاهش نرخ بیکاری استان تا رسیدن به نرخ متوسط بیکاری کشور گذاشته ایم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۹:۱۹    
علی یزدانی گفت: بر اساس برنامه باید در سال جاری 130 هزار شغل جدید در شهرک های صنعتی و بیش از 300 هزار شغل جدید در حوزه اصناف ایجاد شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۹:۱۴    
عصر امروز بر اثر برخورد شدید پژو سواری با تیر برق خسارتی بالغ بر 70 میلیون ریال بر خودرو و پایه تیر وارد شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۸:۴۹    
با توجه به علاقه فردی دانش آموزان بن رودی، مقرر شد تا برای سال تحصیلی 97-96 رشته های سراجی کفش و قلم زنی به مجموع رشته های موجود در هنرستان ابن سینا اضافه شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۸:۳۹    
شورای شهر یک مجموعه مدیریتی در سطح عالی شهری بوده و اعضای این شورا باید تخصص و تجربه و توانایی حضور در کمیسیون های مختلف و مدیریت های کلان شهری داشته باشند تا بتوانند در توسعه و مدیریت شهری نقش ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۸:۱۴    
همزمان با نمایشگاه فرهنگ وآداب غذایی کره جنوبی و در راستای تبادلات فرهنگی دو کشور ایران وکره، نمایشگاهی با عنوان غذا از آثارهنرمندان ایرانی درگالری تجریه موزه هنرهای معاصراصفهان برگزارشد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۸:۰۹    
معلمی گفت: رسانه های انقلاب شاخصه های انقلابی بودن را برای مردم بازگو کرده تا بتوان فردی اصلح و دلسوز را برای مدیریت اجرایی کشور انتخاب کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۷:۵۴    
شهبازی با اشاره به این نکته که مدارک کارآموزان هر پنج سال یکبار با گذراندن یک آزمون عملی تمدید می شود ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۷:۳۹    
قیصری گفت: تهیه یک دستگاه آمبولانس توسط خیر نیک اندیش منوچهر اشرف الکتابی و اهدا آن به هلال احمر شهرستان از دیگر اقداماتی است که توسط این بنیاد خیریه در دست انجام است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۷:۲۹    
فرماندار شهرستان برخوار از کمیته امداد این شهرستان بازدید و در جریان اقدامات این نهاد قرار گرفت
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۷:۲۹    
تهدید صریح شبکه های وهابی به نسل کشی که در این کلیپ قابل مشاهده است
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۷:۲۹    
رضا احسان پور در اختتامیه در اختتامیه جشنواره خلافت صهیونی یک استندآپ کمدی درباره ملکه انگلیس اجرا کرده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۷:۰۹    
مدتی است اخباری در خصوص انتقال صنایع چوبی از رهنان بین مردم شنیده شده که صحت و جزئیات آن مشخص نبوده و تاکنون منبع رسمی توضیحی در این خصوص نداده و همین موضوع باعث شده تا هر شخصی بنابه تحقیقات خود با ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۶:۳۴    
اله یاری گفت: بخشی از این اعتبار در راستای مرمت در حوزه های پایگاه های جهانی و ملی استان شامل پایگاه های جهانی مسجد جامع اصفهان، میدان امام اصفهان، کاخ چهلستون اصفهان ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۶:۲۹    
حجت الاسلام ملکیان تحقق اقتصاد مقاومتی، مسجد سازی، برگزاری مراسم اعتکاف و اجرای دیگر برنامه های پر محتوای فرهنگی مذهبی را از جمله کارهای نیک و معروف دانست و گفت ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۶:۲۴    
آذر افروز گفت: ارتش جمهوری اسلامی آماده پاسخگویی و دفع هرگونه تهدیدات دشمنان حتی خارج از مرزهای کشور است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۶:۱۴    
سلیمانی گفت: آخرین درگیری میان تفکر لیبرالیسم و اسلام به 15 خرداد می رسد که تفکر باطل با تبعید امام و یاران ایشان و کشتار وحشیانه جوانان کشور، به دنبال ریشه کنی این تفکر بود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۵:۳۹    
زرگرپور گفت: ارتش برای برافراشته ماندن پرچم استقلال کشور و حفظ آب وخاک و صیانت از آحاد مردم آماده و تربیت یافته است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۵:۳۴    
آیت الله موسوی گفت: وحدت نیروهای مسلح مومن و بصیر و حضور در صحنه از سوی مردم ، پیشرفت کشور به جلو را هدایت خواهد کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۵:۳۴    
نشست خبری استاندار اصفهان با حضور جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه اصفخان در استانداری برگزار شد .
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۵:۲۴    
همزمان با روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، رژه یگان های منتخب نیروهای مسلح آران و بیدگل پیش از ظهر امروز با حضور یگان های پیاده و موتوری گروه 840 موشکی شهید کبریایی و نیروی انتظامی و بسیج برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۵:۱۹    
مراسم سی و هفتمین سالمرگ سهراب سپهری با حضور شعرا، فرهیختگان و مسئولان برگزار می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۴:۴۹    
همزمان با سراسر کشور،رژه یگان های مسلح برای نمایش اقتدار ایران اسلامی در اصفهان برگزار شد .
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۴:۰۴    
اسدپور از رسانه ملی برای نمایش ظرفیت های مهم چادگان در شبکه اصفهان و شبکه خبر تقدیر کرد و افزود: تقویت فرستنده های دیجیتال شهرستان، باید در اولویت مسئولان فنی صدا و سیمای اصفهان قرار گیرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۳:۵۴    
مسئول کارگاه خیاطی موسسه خیریه صدیقین اصفهان گفت: توانمندسازی زنان سرپرست خانوار، مهمترین هدف موسسه خیریه صدیقین است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۳:۵۴    
رضوانی گفت: 802 شعبه از 957 شعبه شهرستان متعلق به شهر اصفهان و بخش مرکزی بوده که690 شعبه متعلق به کلانشهر اصفهان و 112 شعبه اخذ رأی نیز متعلق به بخش مرکزی است و مابقی شعب متعلق به 5 بخش دیگر شهرستان ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۳:۳۴    
افرادی که زن بودن را به عنوان یک معیار انتخاب معرفی می کنند و کاندیداهایی که وعده وزیر زن و... می دهند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۳:۱۹    
سرهنگ گودرزی با اشاره به نقش بی بدیل ارتش در تسریع روند انقلاب گفت: ارتش همواره در مسیر مکتب اسلام بوده و با تقدیم 48 هزار شهید در دفاع مقدس و امروز با پیروی محض از ولایت فقیه تحرکات دشمنان در زمین و ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۳:۰۹    
ساداتی نژاد گفت: حمایت از صنایع، صنعت گران و تولیدکنندگان کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی، تداوم و تقویت چرخه کار و تولید در منطقه است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۲:۵۹    
یک شاعر خوب می تواند شعر خوب بسراید، بنابراین شاعری خوب است که آشنایی با فن شعر داشته باشد و ملزومات اولیه شعر را بداند. سطح سواد و مطالعه بالایی داشته باشد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۲:۱۴    
سرتیتر مهم ترین اخبار سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و ورزشی هفته جاری در روزنامه های صبح سه شنبه 29 فروردین ماه
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۲:۰۴    
طبق شنیده ها تندیسی در باغ بانوان شهر درچه وجود دارد که حکایت از افتتاح این باغ در بهمن ماه 95 دارد ولی همچنان از بهره برداری و بازگشایی و استفاده این باغ بر روی بانوان شهر خبری نیست.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۱:۴۴    
استقبال دانشگاه ها از این فرصت نه تنها به تحقق اهداف تحقیقاتی و صرفه جویی هزینه ها کمک خواهد کرد بلکه می تواند سهمی در مشارکت جوانان در اجرای برنامه های شاخص علمی و فرهنگی امامزاده احمد (ع) روستای ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۱:۳۹    
رودخانه شور دهاقان پس از بارندگی های اخیر و انباشته شدن آب در سد همگین با کمک مردم و اهالی دهستان همگین، بار دیگر شوری دوباره گرفته، آب در آن جریان پیدا کرده و تا آخرین روستای دهاقان رسید.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۰:۵۹    
معینی نژاد بهره برداری از درمانگاه تامین اجتماعی را نیاز ضروری شهرستان خواند و ادامه داد: با توجه به میزان پیشرفت عملیات عمرانی این درمانگاه، هفته دولت شاهد بهره برداری از این مجموعه خواهیم بود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۰:۴۹    
در شهر شاهد نمونه کشور در هر کوچه ای یک خانواده شهید زندگی می کند و در بین این خانواده ها، خانواده ای وجود دارد که 14 نفر را تقدیم انقلاب کرده است و وجود علمای شهیدی همانند آیت الله درچه ای و نواب ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۰:۳۴    
آیین غبارروبی و عطرافشانی بقعه متبرکه امامزاده حلیمه خاتون(ع) شهر کرکوند از توابع مبارکه برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۰:۲۴    
شامگاه دوشنبه نخستین همایش فصلی مدیران شهرداری کاشان با هدف ارزیابی عملکرد سه ماهه و نوروزی مناطق سازمان ها و شرکت های تابعه شهرداری با حضور مدیران ارشد شهرداری کاشان برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۹:۴۹    
شهرستان فلاورجان در حالی که به دلیل تراکم بالای جمعیت، با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می کند، کارتن خوابی نیز به معضلات مرکز شهرستان و تعدادی از روستاها اضافه شده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۹:۳۴    
رزاقی گفت: توییتر با اینکه نسبت به دیگر فضاهای مجازی در ایران محدودیت بیشتری دارد اما اثرگذاری آن بیشتر است، چنانچه در فتنه 88 توانست این اثرگذاری خود را ثابت کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۹:۲۹    
بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، همزمان با 29 فروردین در میدانی به همین نام در کلانشهر اصفهان برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۸:۵۹    
صالح میزان برداشت زعفران سالیانه در اردستان را 336 کیلوگرم و برداشت گل محمدی را 12 هزار کیلوگرم اعلام کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۸:۴۴    
سرهنگ فتحیان با اشاره به این مطلب که اجلاسیه کنگره شهدای فلاورجان پایان سال انجام خواهد شد گفت: تا آن زمان بیش از 72 عنوان کتاب از زندگینامه شهدا به چاپ خواهد رسید.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۸:۲۹    
دبیر مجمع اصولگرایان استان اصفهان سخنگوی این مجمع را معرفی کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۸:۱۴    
نیروهای سوری و مقاومت موفق شدند در جریان پاک سازی مناطق مرکزی شهر دمشق یکی از فرماندهان گروه های تروریستی را به هلاکت برسانند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۸:۰۹    
آیت الله مهدوی نقش بسیج و جامعه مداحان در جذب و بصیرت دهی به قشر نوجوان و جوان را بسیار با اهمیت دانست و افزود ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۷:۴۴    
یک کارشناس خانواده گفت: نباید از یک نوجوان انتظار داشت تا از ابتدای کار حرف والدین خود را پذیرفته و یا او را به خاطر اینکه حرف شنوی نداشته تنبیه کرد بلکه باید با آوردن استدلال و منطق او را قانع کرد.