شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۲۰:۱۰Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای صاحب نیوز 18 فروردین 1396 - sahebnews.ir

صاحب نیوز 29 اسفند 1393 صاحب نیوز 29 اسفند 1394 صاحب نیوز 30 اسفند 1395 صاحب نیوز 1 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 31 خرداد 1396 صاحب نیوز 31 تیر 1396 صاحب نیوز 31 مرداد 1396 صاحب نیوز 31 شهریور 1396 صاحب نیوز 30 مهر 1396 صاحب نیوز 30 آبان 1396 صاحب نیوز 30 آذر 1396 صاحب نیوز 30 دی 1396 صاحب نیوز 30 بهمن 1396 صاحب نیوز 3 اسفند 1396 صاحب نیوز 1 فروردین 1396 صاحب نیوز 2 فروردین 1396 صاحب نیوز 3 فروردین 1396 صاحب نیوز 4 فروردین 1396 صاحب نیوز 5 فروردین 1396 صاحب نیوز 6 فروردین 1396 صاحب نیوز 7 فروردین 1396 صاحب نیوز 8 فروردین 1396 صاحب نیوز 9 فروردین 1396 صاحب نیوز 10 فروردین 1396 صاحب نیوز 11 فروردین 1396 صاحب نیوز 12 فروردین 1396 صاحب نیوز 13 فروردین 1396 صاحب نیوز 14 فروردین 1396 صاحب نیوز 15 فروردین 1396 صاحب نیوز 16 فروردین 1396 صاحب نیوز 17 فروردین 1396 صاحب نیوز 18 فروردین 1396 صاحب نیوز 19 فروردین 1396 صاحب نیوز 20 فروردین 1396 صاحب نیوز 21 فروردین 1396 صاحب نیوز 22 فروردین 1396 صاحب نیوز 23 فروردین 1396 صاحب نیوز 24 فروردین 1396 صاحب نیوز 25 فروردین 1396 صاحب نیوز 26 فروردین 1396 صاحب نیوز 27 فروردین 1396 صاحب نیوز 28 فروردین 1396 صاحب نیوز 29 فروردین 1396 صاحب نیوز 30 فروردین 1396 صاحب نیوز 31 فروردین 1396 
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۸:۳۰    
مسئولان اگر توجه جدی به این شغل داشته باشند و بتوانند با آموزش های لازم، زمینه ایجاد کارگاههای کوچک در شهرستان را فراهم کنند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۵:۳۶    
نشریه خط حزب الله در شماره جدید خود به بررسی سیره رهبر انقلاب در صیانت از آراء مردم در ادوار گوناگون انتخابات می پردازد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۴:۵۶    
تاجمیری با بر شمردن ظرفیت ها و فرصت های شهرستان به برخی کاستی ها از جمله ضعف عمومی مشارکت و حضور کمرنگ جوانان و بانوان اشاره و بر اهمیت رفع این نقیصه از طرق مختلف از جمله ایجاد سازمان های فعال مردم ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۲:۲۰    
محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور و جنتی وزیر مستعفی ارشاد با مدیران کانال ها و صفحات خریداری شده توسط دولت برای فعالیت انتخاباتی دیدار کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۲:۲۰    
گروه تروریستی داعش از هلاکت کارگردان فیلم ها وکلیپ های این گروه در حملات ائتلاف بین المللی در سوریه خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۰۹:۲۵    
حجت الاسلام باطنی درباره فرآیند تکمیلی انتخاب کاندیداهای مورد حمایت مجمع برای انتخابات میان دوره ای مجلس و شورای اسلامی شهر توضیحاتی ارائه داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۰۹:۱۰    
واعظی گفت: باید با نسخه شفابخش اقتصاد مقاومتی، اقتصاد کشور که با نفت بیمار شده است را مداوا کنیم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۰۸:۱۰    
پیکر مطهر شهید مدافع حرم مهدی جعفری از رزمندگان دلاور فاطمیون صبح امروز با حضور پرشور مردم گز تششیع و به خاک سپرده شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۲۱:۰۵    
آب و هوای کوهستانی و معتدل در ایام بهار و تابستان، وجود چشمه های متعدد، تنوع گیاهی و کوچه باغ های زیبای خوانسار این منطقه را به یکی از بهترین مقصدها برای مسافران و گردشگران تبدیل کرده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۲۰:۳۵    
پیکر شهید مدافع حرم سید علی اکبر موسوی از لشکر فاطمیون به عنوان چهاردهمین شهید مدافع حرم شهرستان خمینی شهر تشییع و خاکسپاری شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۹:۴۰    
حجت الاسلام زمانی گفت: محدود کردن واردات کالاهای خارجی دارای مشابه تولید داخلی اولین و مهمترین گام در تحقق اقتصاد مقاومتی است و اینکه مسئولان تنها به ارائه آمارهایی مبنی بر افزایش تولید و اشتغال ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۹:۱۰    
یک متخصص روانپزشکی معتقد است: افسردگی در برخی افراد بی اشتهایی و کم خوابی و یا حتّی پر خوری و پر خوابی به همراه کاهش توانایی در انجام کارها را در پی داشته و در برخی با کاهش توان تمرکز که به صورت ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۸:۲۵    
پیکر شهید مدافع حرم مهدی جعفری از تیپ فاطمیون که حدود یازده ماه قبل در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۸:۲۰    
مردم و مسئولان شهر عسگران پیشاز ظهر امروز 400 نهال درخت گیلاس، به، زردآلو و آلبالو را در مناطق چشمه مرغاب، امامزاده سیدسراءالدین، گلستان شهدا و پارک شهدای گمنام کاشتند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۸:۱۰    
حجت الاسلام شامحمدی گفت: خوشبختانه آب رهاسازی شده، اما کشاورزان ورزنه ای از کمبود آب ناراضی هستند که استاندار قول پیگیری داده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۷:۵۱    
حجت الاسلام موسوی گفت: کسی که دستور ولایت فقیه را زیر پا گذارد حرف امام زمان را زیر پا گذاشته است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۷:۲۶    
حجت الاسلام باقریان گفت: امروز برخی قوانین موجود نه تنها به کمک اشتغال و تولید نخواهند آمد بلکه نابود کننده تولید و اشتغال هم خواهند بود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۷:۲۱    
حجت الاسلام امینی گفت: اگر این روند اقتصادی کنونی در کشور ادامه یابد از هر کشور ضعیفی، ضعیف تر می شویم
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۶:۵۶    
حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی گفت: رهبر معظم انقلاب از نام گذاری هرسال با عناوین مختلف اقتصاد مقاومتی، اهداف متفاوتی را دنبال می کنند که راه برون رفت کشور از مشکلات است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۶:۵۱    
حجت الاسلام شیاسی گفت: ایران اسلامی با قطع رابطه با شیطان بزرگ و ایستادگی و اتکا به خود، موفقیت های بزرگی از جمله در زمینه صنعت هسته ای بدست آورد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۶:۴۶    
حجت الاسلام غفاری با بیان این که اساسی ترین حرکت برای رفع مشکل مسکن بعد از انقلاب طرح مسکن مهر بود، گفت: دولت کنونی می توانست با تکمیل واحدهای مسکن مهر، عمده مشکل مسکن کشور را حل کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۶:۳۱    
حجت الاسلام سرافراز گفت: مردم با بصیرت کشورمان به طور یقین بین مدیری که جهادی، انقلابی و صادقانه خدمت کرده با مدیری که همواره به مقام و مسئولیت خود نگاه ابزاری داشته، تفاوت قائل هستند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۶:۲۱    
حجت الاسلام دشتی گفت: دشمنی امریکا با ملت ایران در سایه مذاکرات کم نشده و همچنین رابطه با امریکا نه تنها خطر امریکا را کم نمی کند بلکه زمینه ساز نفوذ می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۶:۲۱    
حجت الاسلام سیاوشی گفت: مسئولیت ها برای خوشگذرانی نبوده که با عهده دار شدن آن هر کاری دوست دارید انجام بدهید بلکه باید از همه چیز گذشته و خود را برای خدمت به مردم آماده سازید.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۵:۳۱    
حجت الاسلام سجاد زینعلی گفت: در انتخابات آینده باید فردی انتخاب شود که بر توان داخلی تکیه داشته باشد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۵:۳۱    
حجت الاسلام والمسلمین مهدی نژاد گفت: برخی ها اعلام می کنند که با برجام سایه جنگ از کشور دور شده است، سایه شوم خیالی است، دشمن اگر می توانست تا به حال جنگ را آغاز کرده بود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۵:۳۱    
حجت الاسلام صفرزاده گفت: اعتکاف جایگاه تربیت جوانان مؤمن و متعهد است که به تعبیر رهبر معظم انقلاب این موضوع فتح الفتوح انقلاب اسلامی است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۵:۲۱    
حجت الاسلام حسن دهشیری گفت: اعتکاف فرصتی برای خودسازی و خلوت با خدا و فاصله گرفتن از مادیات و توجه بیشتر به خالق یکتا است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۵:۱۱    
حجت الاسلام فرهنگ گفت: حاکمانی که برای ریاست چند روزه خود به دروغ و تهمت و ارتباط با اجانب و بیگانگان و حتی دشمنان خدا متوسل می شوند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۵:۰۱    
حجت الاسلام قاسمی گفت: ظرفیت و استعداد های منطقه به گونه ای است که می توان با کمک گرفتن از آن ها کیفیت بهداشتی و درمانی در بیمارستان فاطمیه بادرود را ارتقاء بخشید و مسئولان باید به این مهم توجه ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۴:۵۶    
حجت الاسلام هاشمی گفت: یک انتخاب خوب و یک انتخاب درست، نه فقط در طول چهار سال بلکه تاثیرش طی ده ها سال باقی می ماند، پس باید معیارها را شناخت و خوب فکر کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۴:۵۶    
حجت الاسلام صابری گفت:امروزه کار را به جای رساندند که از شدت بی تدبیری ها و معظلات کسی هنر دانشمندان ما در فناوری هسته ای که در حد معجزه بود را نمی بینند و غرور و افتخار جوانان این مرز و بوم نادیده ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۴:۲۱    
آیت الله طباطبایی نژاد خاطرنشان کرد: تا زمانی که انسان های مقاوم نباشند آمریکا خود را کدخدای دنیا می داند وگرنه آن ها هیچ غلطی نمی توانند بکنند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۴:۰۱    
حجت الاسلام هاشمی بابیان اینکه صدور اسناد مالکیت خانه های روستایی و شهرهای زیر 25 هزار نفر از فعالیت های این بنیاد است، خاطرنشان کرد: در سال 95 ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۳:۲۶    
ارتش آمریکا با شلیک موشک، یک پایگاه هوایی ارتش سوریه را در شرق استان حمص مورد هدف قرار داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۳:۱۱    
آقادوستی گفت: این مراسم در ساعت 16 روز یک شنبه 20 فروردین سال جاری در ورزشگاه شهید منوچهری نطنز و با حضور خانواده های معظم شهدای شهرستان، خانواده معظم شهدای مدافع حرم، خانواده معظم شهدای علم و عزت ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۳:۰۶    
رسایی گفت: امروزه دشمان امام خمینی (ره) رابطه دوستی با دشمنان رهبری دارند و اینجاست که بر اساس قاعده سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم درست بودن مسیر رهبر معظم انقلاب و انحراف دشمنان ایشان مشخص می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۳:۰۶    
کریمی انقلابی گری را یکی دیگر از خصوصیات کارگزاران نظام عنوان کرد و افزود: هرجا مدیریت های ضعیف، ناکارآمد، بی حال، نا امید و غیرفعال داشته ایم کارها یا اتجام نشده یا نیمه تمام مانده است ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۳:۰۱    
حجت الاسلام والمسلمین طاهری گفت: در طرح آرامش بهاری امسال 10 وقف جدید داشتیم که در استان و نسبت به سالهای قبل بی سابقه بوده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۲:۵۶    
حجت الاسلام اژه ای در جمع نمازگزاران شهر اژیه گفت: اگر کسی بیاید که خودش و افرادش تنش زا نباشند، می تواند مسئله اقتصادی را حل کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۷:۴۲    
برخی زنان به جای اینکه سرمایه خود را صرف تولید و اشتغال کرده و به اقتصاد داخلی کمک کنند با پر کردن ویترین ها و دکورهای خانه شان به اقتصاد کشور و خانواده خود ضرر وارد می کنند.