یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۷:۰۲Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای صاحب نیوز 28 فروردین 1396 - sahebnews.ir

صاحب نیوز 29 اسفند 1393 صاحب نیوز 29 اسفند 1394 صاحب نیوز 30 اسفند 1395 صاحب نیوز 1 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 31 خرداد 1396 صاحب نیوز 31 تیر 1396 صاحب نیوز 31 مرداد 1396 صاحب نیوز 31 شهریور 1396 صاحب نیوز 30 مهر 1396 صاحب نیوز 30 آبان 1396 صاحب نیوز 30 آذر 1396 صاحب نیوز 30 دی 1396 صاحب نیوز 30 بهمن 1396 صاحب نیوز 3 اسفند 1396 صاحب نیوز 1 فروردین 1396 صاحب نیوز 2 فروردین 1396 صاحب نیوز 3 فروردین 1396 صاحب نیوز 4 فروردین 1396 صاحب نیوز 5 فروردین 1396 صاحب نیوز 6 فروردین 1396 صاحب نیوز 7 فروردین 1396 صاحب نیوز 8 فروردین 1396 صاحب نیوز 9 فروردین 1396 صاحب نیوز 10 فروردین 1396 صاحب نیوز 11 فروردین 1396 صاحب نیوز 12 فروردین 1396 صاحب نیوز 13 فروردین 1396 صاحب نیوز 14 فروردین 1396 صاحب نیوز 15 فروردین 1396 صاحب نیوز 16 فروردین 1396 صاحب نیوز 17 فروردین 1396 صاحب نیوز 18 فروردین 1396 صاحب نیوز 19 فروردین 1396 صاحب نیوز 20 فروردین 1396 صاحب نیوز 21 فروردین 1396 صاحب نیوز 22 فروردین 1396 صاحب نیوز 23 فروردین 1396 صاحب نیوز 24 فروردین 1396 صاحب نیوز 25 فروردین 1396 صاحب نیوز 26 فروردین 1396 صاحب نیوز 27 فروردین 1396 صاحب نیوز 28 فروردین 1396 صاحب نیوز 29 فروردین 1396 صاحب نیوز 30 فروردین 1396 صاحب نیوز 31 فروردین 1396 
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۴:۰۹    
زرگرپور گفت: طرح جمع آوری معتادان از 20 اسفند ماه تا پایان خردادماه اجرا شده که در این رابطه پنج هزار و 28 معتاد متجاهر و سارق معتاد دستگیر شده که با این اقدام شاهد کاهش سرقت های نوروزی بودیم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۳:۳۴    
جمالی نژاد از افزایش 2/5 برابری پروژه های مشارکتی در شهر اصفهان نسبت به 10 سال گذشته خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۲:۳۹    
زرگرپور گفت: سامانه ی شناسنامه دار کردن انبارها و مبادی و مقاصد بار بعنوان یک طرح ملی با محوریت سازمان صنعت معدن و تجارت در حال اجرا است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۱:۱۹    
به نوشته یک روزنامه بریتانیایی، انگلیس محتاطانه چشم به سرمایه گذاری 600 میلیارد دلاری در ایران در مدت 10 سال را دارد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۰:۱۹    
روزنامه انگلیسی تایمز پیروزی شکننده رئیس جمهور ترکیه در همه پرسی تغییر قانون اساسی را باعث ایجاد شکاف عمیقی در جامعه این کشور دانست.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۹:۱۹    
یک وبگاه خبری صهیونیستی با اشاره به ایستادگی رئیس جمهور سوریه از 6 سال پیش تاکنون، تأکید کرد که وی به خوبی توانسته اتحاد ارتش این کشور و همپیمانی خود با جمهوری اسلامی ایران و حزب الله را حفظ کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۸:۴۹    
نخستین اجرای نمایش خاک و خون با موضوع شهدای لشکر فاطمیون و با نقش آفرینی هنرمندان افغان به روی صحنه رفت.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۸:۳۴    
سلطانی در جلسه شورای ترافیک مبارکه گفت: اداره راهداری به سرعت باید مکانی را برای احداث ایستگاه پلیس راه در محور پرتردد و حادثه ساز مبارکه – بروجن پیش بینی کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۹:۳۹    
ما وعده الهی برای تغییر را قبول داسته و می دانیم که خداوند سرنوشت ما را تغییر نخواهد داد جز اینکه خود خواهان تغییر شرایط و بهبود آن باشیم ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۷:۴۴    
نظرسنجی ایران پل نشان می دهد که حسن روحانی از اطمینان کافی برای پیروزی در انتخابات و اداره کشور برای بار دوم برخوردار نیست.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۷:۳۹    
دبیر ستاد بزرگداشت سی و پنجمین سالروز آزادسازی خرمشهر از برگزاری برنامه های بزرگداشت این روز در سوم خرداد 1396 با شعار حماسی من انقلابی ام خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۷:۲۴    
توانایی اظهار کرد : اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان گلپایگان با استفاده از دو پایگاه فوریت های پزشکی، یک اتاق فرمان و 16 نفر پرسنل به صورت شبانه روزی در حال ارائه خدمات به شهروندان است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۶:۴۴    
فرمانده قرارگاه سپاه سیدالشهدا (ع) با اشاره به نقش نیروی انتظامی در ایجاد امنیت اقتصادی، گفت: مبارزه جدی و قاطعانه با قاچاق کالا یکی از راه های ایجاد این امنیت است که در این زمینه سپاه نیز آماده ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۶:۲۴    
امروزه بسیاری از مردم دنیا، روز خود را با نوشیدن قهوه آغاز می کنند. اگر می خواهید قهوه ی صبح موجب افزایش کارایی شما شود، دانستن برخی از نکات زیر، در این خصوص به شما کمک خواهد کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۶:۱۹    
سلیمی گفت: وجود کارگروه های تخصصی در شوراها نیاز به بالا بودن تعداد اعضای شوراها را بیشتر کرده و البته افراد باید تخصص مورد نیاز در هر شورا نیز داشته باشند تا بتوانند از پس امور محول شده به خود بر ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۶:۱۰    
صالحی از جریمه نقدی حدود 1.8 میلیارد ریالی قاچاقچی سیگار خارجی در اصفهان خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۶:۱۰    
با اعلام سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان رضا شکاری بازیکن ذوب آهن اصفهان به اردوی تدارکاتی این تیم دعوت شد
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۶:۰۵    
قدیرالله سعیدی گفت: استعداد های فوتبالی شهرستان برای معرفی به تیم های کشوری و استانی با حضور مجتبی شجاعی و محمود کاوه شناسایی خواهند شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۵:۵۰    
مدنی گفت: مدیریت منابع آب در کشور گرفتار سه چالش اصلی حاکمیتی، مدیریتی و تکنولوژی است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۵:۵۰    
علی البدل نام مجموعه تلویزیونی به کارگردانی سیروس مقدم است که نوروز 1396، در 14 قسمت از شبکه یک سیما پخش شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۵:۲۰    
هم زمان با پاک سازی بخش های شمالی استان نینوای عراق، صدها تن از مسیحیان این استان به شهرهای خود بازگشتند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۵:۰۰    
آزمون پذیرش مرحله اول حوزه علمیه اصفهان با حضور علاقه مندان برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۴:۵۵    
کمالی گفت: ایجاد فضای فیزیکی مناسب از نیازهای اصلی مراکز نگهداری سالمندان است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۳:۴۰    
از چند روز قبل و با شدت گرفتن مخالفت ها با حضور راحیل شرییف پاکستانی به عنوان فرمانده ائتلاف سعودی، پروژه متهم سازی جمهوری اسلامی ایران از سوی دربار سعودی در سطح رسانه ای پاکستان و با کلید واژه عزیز ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۳:۴۰    
یک روزنامه سعودی از نخست وزیر رژیم صهیونیستی به دلیل آنکه از نخستین کسانی بوده که حادثه مشکوک شیمیایی اخیر در خان شیخون سوریه را محکوم کرده، قدردانی و او را تحسین کرد!
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۱:۵۶    
آخرین جلسه شورای عالی فضای مجازی با حضور مسئولان و چهره های مختلف تشکیل و مانند همیشه مباحث حول محورهایی پیش رفت که درنوع خود در تشکیل جلسه برای جلسه تقریبا کم نظیر است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۱:۳۵    
سامانه تلفنی سمیع اداره برق فریدونشهر با شماره تلفن 37121 با هدف رسیدگی به امور مشترکین بدون نیاز به مراجعه حضوری راه اندازی شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۱:۲۵    
آیت الله ناصری گفت: تقوا لباس روح است؛ همانطور که لباس جسم برای ظاهر ما آثاری دارد، تقوا نیز برای روح ما آثاری دارد که موجب حفظ آن از خطرات و عذاب های الهی و عیوب باطنی است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۰:۵۵    
انواع آزمایش های فیزیکی برای تست محصول ارائه شده توسط یک کمپانی
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۰:۵۰    
هر گاه بحرانی در جهان رخ می دهد، تصمیم سازان آمریکایی از خود می پرسند چرا مشکل را حل نکنیم؟ گویی اینکه قدرت ما از حل هر مشکلی برمی آید همیشه به عنوان یک پیش فرض پذیرفته شده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۰:۳۵    
نگاهی به ترکیب منتخبان چهار دوره شورای شهر آران و بیدگل، به ذهن متبادر می کند که شایسته سالاری و تخصص و تعهد ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۰:۲۵    
سه قرارداد فروش هواپیما به ایران علیرغم آنکه با سخت گیریهای حقوقی کشورمان، قطعی به نظر می رسد، اما همچنان از سوی منابع خارجی به دیده تردید نگریسته شده و اما واگرهایی درباره آنها مطرح می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۰:۱۰    
در جامعه ما همه کارها را به سیستم دولتی، مدارس و دانشگاهها محول کرده اند و خانواده ها انتظار دارند دانش آموز و دانشجو پس از فارغ التحصیل شدن و گرفتن مدرک شغل داشته باشد در صورتی که هیچ کجای دنیا چنین ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۰۹:۲۵    
وعده های رنگین دولت پیرامون ایجاد اشتغال و افزایش رفاه عمومی در نخستین ماه های آغازین شروع به فعالیت پس از گذشت 4 سال نه تنها محقق نشد بلکه آرزوی رسیدن به نرخ تک رقمی بیکاری به دلیل سیاست های غلط ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۰۹:۲۵    
هدف از برگزاری همه پرسی روز یکشنبه ایجاد تغییرات ساختاری در قانون اساسی ترکیه و تغییر نظام این کشور از پارلمانی به نظام ریاستی است ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۰۹:۱۰    
جعفری هرندی از افتتاح و بهره برداری از بزرگترین نیروگاه خورشیدی کشور باحضور وزیر نیرو در بخش جرقویه سفلی خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۰۸:۵۵    
حجت الاسلام محمودآبادی تاکید کرد: همه باید توجه داشته باشند عنان مدیریت اجرایی مملکت را به دست چه کسی می دهند، بنا بر این انتخاب اصلح چه در انتخاب رئیس جمهور و چه در انتخاب شوراها، وظیفه شرعی است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۰۸:۴۵    
فرخ گفت: سال گذشته 330 نفر در مراسم اعتکاف شرکت کردند که این رقم امسال با 30 درصد افزایش به 424 نفر رسید.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۰۸:۳۵    
شبکه های اجتماعی بستر خوبی را برای تبادل سریع اخبار و اطلاعات فراهم کرده اند که اگر در این زمینه از شبکه های داخلی استفاده شود حمایت مالی از ظرفیت های داخلی انجام شده و زمینه تقویت این شبکه ها فراهم ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۰۷:۴۵    
ابطحی تصریح کرد: ورود اجناسی مانند مسواک و واکس هم در ازای فروش نفت به کشور موج واردات را به همراه داشته که موجب تشدید بیکاری و تعطیلی تعداد زیادی از کارخانه های کشورمان شده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۰۷:۳۵    
همه ما در زندگی خانوادگی شرایطی را به وجود آوریم که همسرمان به ما اعتماد کند و اگر همسرمان راه نادرست را انتخاب کرد او را راهنمایی کنیم.