یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۰۱:۲۸Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای صاحب نیوز 16 فروردین 1396 - sahebnews.ir

صاحب نیوز 29 اسفند 1393 صاحب نیوز 29 اسفند 1394 صاحب نیوز 30 اسفند 1395 صاحب نیوز 1 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 31 خرداد 1396 صاحب نیوز 31 تیر 1396 صاحب نیوز 31 مرداد 1396 صاحب نیوز 31 شهریور 1396 صاحب نیوز 30 مهر 1396 صاحب نیوز 30 آبان 1396 صاحب نیوز 30 آذر 1396 صاحب نیوز 30 دی 1396 صاحب نیوز 30 بهمن 1396 صاحب نیوز 3 اسفند 1396 صاحب نیوز 1 فروردین 1396 صاحب نیوز 2 فروردین 1396 صاحب نیوز 3 فروردین 1396 صاحب نیوز 4 فروردین 1396 صاحب نیوز 5 فروردین 1396 صاحب نیوز 6 فروردین 1396 صاحب نیوز 7 فروردین 1396 صاحب نیوز 8 فروردین 1396 صاحب نیوز 9 فروردین 1396 صاحب نیوز 10 فروردین 1396 صاحب نیوز 11 فروردین 1396 صاحب نیوز 12 فروردین 1396 صاحب نیوز 13 فروردین 1396 صاحب نیوز 14 فروردین 1396 صاحب نیوز 15 فروردین 1396 صاحب نیوز 16 فروردین 1396 صاحب نیوز 17 فروردین 1396 صاحب نیوز 18 فروردین 1396 صاحب نیوز 19 فروردین 1396 صاحب نیوز 20 فروردین 1396 صاحب نیوز 21 فروردین 1396 صاحب نیوز 22 فروردین 1396 صاحب نیوز 23 فروردین 1396 صاحب نیوز 24 فروردین 1396 صاحب نیوز 25 فروردین 1396 صاحب نیوز 26 فروردین 1396 صاحب نیوز 27 فروردین 1396 صاحب نیوز 28 فروردین 1396 صاحب نیوز 29 فروردین 1396 صاحب نیوز 30 فروردین 1396 صاحب نیوز 31 فروردین 1396 
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۵:۰۶    
افزایش قیمت میوه در روزهای نزدیک به عید و سال جدید یکی از مهمترین مسئله های سبد خرید خانوارهای ایرانی بود. در این گزارش نگاهی به کسب و کار متفاوت دلال ها انداختیم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۵:۱۶    
امام جمعه شهر ورزنه گفت: امروز بحث اعتکاف جای خود را باز کرده و این مراسم معنوی با شکوه و با استقبال انسان های خداجو برگزار می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۶:۵۷    
قرار بود که... دلم قرار نبود از شما جدا بشود دلم قرار نبود از غمت رها بشود شبم قرار نبود این چنین رود در خواب
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۶:۲۲    
مصور گفت: کارخانه هاضم شهری یکی از مهمترین نیازهای شهر اصفهان است چرا که بوسیله آن از مواد آلی می توان برق تهیه کرد و شیرابه های خروجی این پسماندها نیز مورد استفاده قرار گرفته و به محیط زیست هم آسیبی ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۶:۱۲    
زرگرپور گفت: متوسط بارش جهانی 750 میلی متر و متوسط بارش در ایران 250 میلی متر است ولی متوسط بارش در استان اصفهان حدود 120 میلی متر که یک ششم بارش های جهانی است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۱:۵۲    
عقب نشینی های ترامپ در دو ماه و نیم گذشته حکایت از ناکامی های وی در این مدت دارد. تغییر موضع ترامپ در رابطه با موضوع تایوان ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۱:۴۷    
نوام چامسکی با تاکید بر اینکه آمریکا بزرگترین تهدید علیه صلح جهانی است اظهار داشت که هزینه های نظامی تهران از کشورهای همسایه خود مانند عربستان نیز پایینتر است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۸:۱۷    
علیرضا حسینی گفت: به مردم اطمینان می دهم که پیگیری مسئولان در خصوص مشکلات و مسائل بخش مرکزی بارها صورت گرفته و ادامه دارد به نحوی که با رایزنی های انجام شده ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۹:۰۷    
سیدعلی اکبر موسوی از لشکر فاطمیون در دفاع از حرم اهلبیت علیه السلام در کشور سوریه به شهادت رسید.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۹:۰۲    
بنهری گفت: 45 هزار و 190 نفر در نوروز از مراکز تاریخی، تفریحی، گردشگری و مذهبی شهرستان بازدید کرده و بیش از 5 هزار و 700 اسکان در مدارس و اقامتگاه ها ثبت شده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۸:۳۲    
وضعیت بازرسی اصناف در اصفهان، شناسایی ساختمان های ناایمن استان، چگونگی مواجهه با تکنولوژی های جدید در خانواده، سازمان های مردم نهاد در استان و.... از مهمترین عناوین خبری امروز در صاحب نیوز بوده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۷:۳۷    
رسانه های نوین به عنوان یکی از عوامل تاثیرگذار بر تحولات خانواده، نقش پررنگی در روابط بین اعضای خانواده داشته اند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۶:۴۲    
محمودی گفت: در ایام تعطیلات نوروزی که از 26 اسفند سال گذشته شروع و تا پایان روز سیزدهم فروردین ادامه داشت، 5 هزار و 200 مسافر و گردشگر نوروزی در مدارس سطح شهر نطنز اسکان داده شدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۶:۴۲    
مسئول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فریدونشهر از سفر بیش از 19 هزار گردشگر به شهرستان فریدونشهر برای بازدید از جاذبه های طبیعی، تاریخی، دست ساز، زیارتی و غیره این شهرستان خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۶:۰۷    
موسوی گفت: اعتبار سال جاری این شهرداری نسبت به سال قبل 50 درصد افزایش داشته است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۵:۵۷    
رئیس اداره منابع طبیعی نطنز گفت: حجم کل آب استحصالی طرح های مذکور 25 هزار مترمکعب است که تاثیر مثبتی بر منابع آبی و تغذیه سفره های آب زیر زمینی خواهد داشت.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۵:۳۷    
رضایی جمنا را یک تشکل فراگیر انقلابی معرفی و اضافه کرد: جمنا فراتر از گروه ها و جناح های موجود در کشور است و هر فرد که دغدغه حفظ نظام و انقلاب و آرمان های حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری را ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۵:۱۲    
اله یاری گفت: نخستین قطار حامل 47 گردشگر خارجی، شب گذشته از کشورهای آمریکا، آلمان، فرانسه و همچنین کشورهای آسیائی در قالب تور راه ابریشم وارد اصفهان شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۵:۱۲    
خسروی وفا گفت: نقش و رسالت وکلا در تحقق اهداف دستگاه قضایی و حفظ سلامت آن مهم است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۴:۱۷    
آزمون قانون انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا با حضور مسئولان کمیته های شش گانه ستاد پشتیبانی انتخابات شهرستان برخوار در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۳:۵۷    
دبیر مجمع اصولگرایان اصفهان گفت: دومین مرحله فرآیند انتخاباتی مجمع اصولگرایان در روز جمعه 18 فروردین ماه 96 با دو دستور کار برگزار خواهد شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۳:۴۷    
حسینی گفت: با همه پیگیری های مکرر نماینده شهرستان و همچنین مکاتبات متعدد شهرداری دولت آباد، اداره راه و شهرسازی تا کنون سهمیه قیر مورد نیاز را تحویل نداده و به همین علت رسیدگی به این موضوع تا کنون به ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۳:۰۲    
معینی نژاد گفت: 60 سازمان مردم نهاد در حال حاضر در آران و بیدگل فعال هستند که این شهرستان را حائز رتبه نخست وجود این سازمان ها به نسبت جمعیت می کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۲:۵۷    
داماد رئیس جمهوری آمریکا در دومین روز سفر خود به عراق، از پایگاه هوایی آمریکا در اطراف موصل بازدید کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۲:۵۷    
ایران از 11 کشور جهان چیزی وارد کرده که فکرشم نمی کنید...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۲:۴۷    
نیروهای عراقی مستقر در موصل موفق شدند طی عملیاتی دقیق فرمانده ارشد داعش به همراه 6 تن از معاونینش را به هلاکت برسانند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۲:۳۷    
زرگرپور گفت: انعقاد قرارداد خواهرخواندگی بین اصفهان و یکی ازشهرهای تاریخی کشور مجارستان می تواند گامی مفید برای توسعه روابط در عرصه های گوناگون مهیا کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۲:۳۲    
روزنامه آمریکایی توافق بوئینگ و شرکت آسمان را آزمونی برای دونالد ترامپ خوانده چرا که او از یک سو برجام را بدترین توافق خوانده و از سوی دیگر قول داده اولویتش حفظ منافع شرکت های آمریکایی است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۲:۱۲    
ایرانی ها 10 تا 51 درصد مجموع داروهای کشور را بدون مشورت با پزشک و خودسرانه مصرف می کنند در حالی که میزان مصرف خودسرانه دارو در دیگر کشورهای جهان تنها 2 تا 3 درصد است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۱:۵۷    
من معلولیت را به عنوان یک هدیه آسمانی نگاه می کنم. اگر کسی به شما هدیه ای بدهد و به هر دلیلی مورد پسند شما واقع نشده باشد شما هدیه را برمی گردانید؟
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۱:۵۲    
جانشین رییس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان از اسکان یک میلیون و 150 هزار نفر در ایام نوروز در اصفهان اسکان داشته اند خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۱:۴۷    
زلزله ای با شدت شش ریشتر ساعت 10 و 40 دقیقه پیش از ظهر چهارشنبه بخش هایی از چند شهرستان خراسان رضوی را در مرکز و شرق این استان لرزاند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۱:۰۷    
بخشی از مناظره برنامه هفت شبکه سه سیما، درباره شهید سید مرتضی آوینی
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۰:۴۲    
حجت الاسلام جعفر جنتی از برگزاری چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کاشان با محوریت آستان مقدس علی بن محمدباقر(ع)اردهال خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۰:۱۲    
با گذشت حدود 4 سال از عمر دولت یازدهم و در واپسین روزهای عمر دولت، این سوال مطرح می شود که چرا دولت تا کنون نسبت به اعلام دارایی های خود اقدام نکرده است ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۹:۳۷    
اتحاد افراد با تجربه و جوانان خلاق در شورای شهر باعث کارایی و بهروه وری در امورات شهری خواهد شد که لزوم توجه به این مسئله در انتخابات پیش رو به شدت احساس می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۹:۱۷    
تاج الدین گفت: 75 نفر از بسیجیان خوروبیابانکی در قالب دو دستگاه اتوبوس به کاروان راهیان نور اعزام شدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۹:۰۷    
منتظری از کارآفرینان شرق اصفهان گفت: حمایت بخش خصوصی و دولتی برای ایجاد صنایع فرآوری و بسته بندی می تواند، تولید در خصوص راه اندازی کارگاه های خانگی، درآمدزایی و توسعه این بخش را شتاب دهد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۸:۵۲    
پورابراهیمی با اعلام اینکه عملکرد دولت در سه چهار سال اخیر در اجرای قانون مبارزه با قاچاق قابل دفاع نیست، گفت: وزرای این دولت نامه ای به سران قوا نوشتند و اعلام کردند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۸:۱۲    
یزدانی در حاشیه مراسم کلنگ زنی ناحیه صنعتی روستای انالوجه چادگان گفت: زمین های ناحیه صنعتی این روستا، ظرف سه ماه آینده، مقدمات اولیه واگذاری به صنعتگران و سرمایه گذاران انجام خواهد شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۸:۰۲    
حجت الاسلام شریف گفت: ظرفیت پذیرش این دوره از اعتکاف دانشجویی همانند سال گذشته 900 نفر خواهد بود که فرصت ثبت نام تا تکمیل ظرفیت برای دانشجویان وجود دارد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۷:۴۲    
تقویت نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی در سطح عرضه به ویژه در ایام نوروز که تقاضا و خرید افزایش پیدا می کند، یک امر اجتناب ناپذیر بوده است.