یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۰۶:۴۹Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای صاحب نیوز 26 فروردین 1396 - sahebnews.ir

صاحب نیوز 29 اسفند 1393 صاحب نیوز 29 اسفند 1394 صاحب نیوز 30 اسفند 1395 صاحب نیوز 1 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 31 خرداد 1396 صاحب نیوز 31 تیر 1396 صاحب نیوز 31 مرداد 1396 صاحب نیوز 31 شهریور 1396 صاحب نیوز 30 مهر 1396 صاحب نیوز 30 آبان 1396 صاحب نیوز 30 آذر 1396 صاحب نیوز 30 دی 1396 صاحب نیوز 30 بهمن 1396 صاحب نیوز 3 اسفند 1396 صاحب نیوز 1 فروردین 1396 صاحب نیوز 2 فروردین 1396 صاحب نیوز 3 فروردین 1396 صاحب نیوز 4 فروردین 1396 صاحب نیوز 5 فروردین 1396 صاحب نیوز 6 فروردین 1396 صاحب نیوز 7 فروردین 1396 صاحب نیوز 8 فروردین 1396 صاحب نیوز 9 فروردین 1396 صاحب نیوز 10 فروردین 1396 صاحب نیوز 11 فروردین 1396 صاحب نیوز 12 فروردین 1396 صاحب نیوز 13 فروردین 1396 صاحب نیوز 14 فروردین 1396 صاحب نیوز 15 فروردین 1396 صاحب نیوز 16 فروردین 1396 صاحب نیوز 17 فروردین 1396 صاحب نیوز 18 فروردین 1396 صاحب نیوز 19 فروردین 1396 صاحب نیوز 20 فروردین 1396 صاحب نیوز 21 فروردین 1396 صاحب نیوز 22 فروردین 1396 صاحب نیوز 23 فروردین 1396 صاحب نیوز 24 فروردین 1396 صاحب نیوز 25 فروردین 1396 صاحب نیوز 26 فروردین 1396 صاحب نیوز 27 فروردین 1396 صاحب نیوز 28 فروردین 1396 صاحب نیوز 29 فروردین 1396 صاحب نیوز 30 فروردین 1396 صاحب نیوز 31 فروردین 1396 
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۰:۴۰    
حجت الاسلام امیری از معتکف شدن بیش از 15 هزار نفر در مراسم معنوی اعتکاف که در بقاع متبرکه استان اصفهان برگزار شد، خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۰:۰۰    
معتقدم پرچم روح دارد. بطوری که با نگاه به آن تمام حس و ارزش هنر به فرد انتقال پیدا می کند، به زبان ساده پرچم با بیننده آن ارتباط روحی برقرار می کند و آرامش خاصی به فرد می دهد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۴:۵۰    
یک رسانه روسی جزییات تازه ای از حمله موشکی اخیر آمریکا به پایگاه الشعیرات سوریه فاش کرد که سرنوشت 36 موشکی که نیروی دریایی آمریکا شلیک و به هدف اصابت نکرد را مشخص کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۴:۰۰    
اعضای اصلی و علی البدل هیات اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان شاهین شهر و میمه انتخاب شدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۳:۵۵    
زرگرپور گفت: هیچ روزی بهتر از 25 آبان از نظر ارزشی برای روز اصفهان نبوده و از طرفی اول آذرماه یعنی روز زایچه ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۰:۴۰    
زرگرپور گفت: بحث ایجاد یک هلدینگ مالی و اعتباری برای حمایت از سرمایه گذاری در استان بسیار اهمیت دارد و خوشبختانه مقدمات کار فراهم شده و بزودی هیئت مدیره ی آن نیز مشخص می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۰:۰۵    
فاضلی گفت: چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم شهرستان برخوار، اردیبهشت ماه در آستان مقدس امامزاده سید الکریم (ع) و دانشگاه علوم قرآنی دولت آباد برگزار می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۰۹:۳۵    
ثبت نام دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری روز پیش با تمام حاشیه های دیدنی و جذابش به پایان رسید.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۰۸:۳۰    
مومنی شریف گفت: یکی از دلایل عدم استقبال نیمی از جامعه از سینما، سالن های سینمایی است که با بازسازی فضاهای سینمایی می توانیم میزبانی بهتری از مخاطبان سینما داشته باشیم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۰۸:۰۵    
حیدری گفت: اگر تورم از دید دولت مستقر کاهش یافته است، این تورم تک رقمی برای دهک های پایین جامعه ملموس نیست زیرا سبد کالای آنها با سبد دهک های بالای جامعه متفاوت است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۰۸:۰۵    
رسول زرگر پور گفت: ما در حال حاضر 33 سالن 10 هزار صندلی سینما داریم که در دوماه آینده هشت سالن اضافه می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۰۷:۴۵    
افشاگر برنامه های جاسوسی آمریکا در واکنش به استفاده مادر بمب ها در افغانستان گفت که این بمب غیرهسته ای تنها پناهگاه های ساخته شده توسط سازمان سیا در شرق افغانستان را نابود کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۹:۳۵    
غیور با بیان اینکه باید مردم را به حضور حداکثری و مشارکت بالا در انتخابات که مد نظر مقام معظم رهبری هم بوده، ترغیب کنیم ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۸:۳۰    
دانشگاه اصفهان امروز میزبان حمیدرضا فولادگر، نماینده مردم اصفهان در مجلس و عرفان مردانی، مشاور معاون وزیر کار در مناظره ای پیرامون مسائل اقتصادی روز جامعه بود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۸:۱۰    
امکان حمله پیشگیرانه آمریکا و پاسخ موشکی- هسته ای کره شمالی بعید نیست، ولی خطر واقعی تاسیسات هسته ای و شیمیایی کره جنوبی بوده که جان 25 میلیون جمعیت آن را تهدید می کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۷:۴۰    
بازسازی آسیاب های علاوه بر آنکه خوانسار را مجدد به عنوان یکی از شهرهای مهم دارای آسیاب های آبی در کشور می شناساند، می تواند پتانسیل های جذب گردشگر در این شهرستان را نیز فراهم سازد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۶:۳۵    
منشی پور گفت: در این طرح به خاطر افزایش حجم کار برای رانندگان تاکسی و پرشدن ظرفیت های نهفته و خالی آنها، میزان کرایه در مقایسه با سایر سرویس های دربستی 20 تا 40درصد کاهش پیدا می کند
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۶:۲۵    
در دنیای مجازی خیلی ها سعی می کنند جامعه ی امروزِ را جامعه ای “دین زده ” نشان بدهند، اما آیا این جامعه در واقعیت هم همین گونه است؟
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۶:۱۵    
“زیبیگنیو برژینسکی” الگوی اصلی ژئوپلتیک در آمریکا اعتراف می کند حملات سینمایی هالیوود به کشورهای دیگر ابعادی سیاسی داشته و روز به روز شباهتش به نوعی جنگ واقعی شبیه تر می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۶:۱۵    
هنرمندان اصفهانی صبح امروز و همزمان با افتتاح سالن سعدی حوزه هنری اصفهان، در نشستی با رییس حوزه هنری کشور شرکت کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۵:۴۶    
طنز است که ما درهای واردات به کشور را باز گذاشته و کالاهایی با قیمت کمتر و مشابه وارد کنیم آنگاه انتظار افزایش رشد اقتصادی داشته باشیم ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۵:۲۶    
عقدایی از آغاز روند بررسی صلاحیت آن دسته از داوطلبانی که در هیئت های اجرایی برای انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا تأیید صلاحیت شده اند در هیئت نظارت شهرستان ها و بخش ها خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۵:۰۶    
ارتش کره شمالی در مراسم یکصد و پنجمین سالروز تولد بنیانگذار این کشور در پیونگ یانگ در رژه ای بزرگ آخرین دستاوردهای نظامی این کشور را به نمایش گذاشت.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۴:۱۱    
اولین مرحله فرآیند استعدادیابی مرکز سلاله با عنوان آزمون پیشرفت تحصیلی در شعب اصفهان و قم برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۴:۰۱    
رضا رحمت گفت: پرسنل اورژانس شهرستان در سال 95 در یک هزار و 379 مأموریت اورژانسی شرکت کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۳:۵۶    
آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره ملی داناب کاشان با حضور مدیر آموزش و پرورش کاشان، رییس امور آب کاشان و کارشناسان آب منطقه ای استان اصفهان در کانون الزهرا این شهرستان برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۳:۲۶    
معینی نژاد گفت: پس از رای گیری از معتمدان، 9 نفر به عنوان اعضای اصلی و 5 نفر به عنوان عضو علی البدل این هیات انتخاب شدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۳:۲۶    
رئیس پلیس آگاهی استان از کشف 9 دستگاه موتور و ژنراتور خارجی قاچاق دریکی از انبارهای تخلیه بار اطراف شهر اصفهان خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۳:۲۱    
حمیدرضا مومنیان گفت: در اجرای ماده 39 قانون انتخابات ریاست جمهوری و ماده 14 آئین نامه اجرایی آن، 9 نفر به عنوان اعضای اصلی و پنج نفر به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۲:۴۵    
منصوری با اشاره به وقوع 305 حادثه رانندگی در سال 95 در شهرستان بویین و میاندشت، گفت: 223 مصدوم تصادفی توسط واحد امدادی اورژانس پیش بیمارستانی این شهرستان به بیمارستان انتقال داده شدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۲:۳۰    
رئیس اداره مخابرات فریدونشهر از برنامه دولت و مخابرات برای راه اندازی اینترنت پرسرعت در همه روستاهای شهرستان فریدونشهر در آینده ای نزدیک خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۲:۱۰    
قادری بابیان اینکه سال 95 بیش از 50 هزار نفر- ساعت آموزش همگانی کمک های اولیه در استان برگزار شد، گفت: این عدد بیانگر رشد 70 درصدی این آموزش ها نسبت به سال 94 است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۱:۳۵    
امینی با اشاره به برخی از تخریب هایی که در مورد دستاوردهای این شورا مطرح می شود، تصریح کرد: اگر اقدام های غیرقانونی و خلاف واقع توسط افراد و گروه ها ادامه پیدا کند به منظور صیانت از جایگاه شورای ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۱:۳۵    
بر اساس نتایج یک پژوهش 80 درصد از خاک آران و بیدگل در معرض خطر بوم شناختی قرار دارد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۱:۳۰    
ظهرابی گفت: حدود 271 هزار هکتار به مساحت مناطق تحت مدیریت حفاظت محیط زیست استان افزوده و نسبت مناطق حفاظت شده نیز 2/5 درصد اضافه شده است؛ در مجموع به 11 درصد مساحت استان بالغ شده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۱:۰۰    
رکود و کسب و کار بی رونق، این روزها در بازار موج می زند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۰:۵۵    
مجموعه طنز دکتر سلام قسمت 144
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۰:۳۵    
جواد خیابانی گزارشگر مسابقات فوتبال در برنامه دورهمی
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۰:۱۵    
سرتیتر مهم ترین اخبار سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و ورزشی آخر هفته گذشته و ابتدای هفته جاری در روزنامه های صبح شنبه 26 فروردینماه آمده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۰۹:۴۵    
صفرپور گفت: با توجه به کمبود منابع آب در شهرستان و در شهر گلشن بسیاری از افرادی که در شهر گلشن زندگی می کنند به فکر استفاده از امکاناتی برای ترویج صنعت گلخانه ای افتادند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۰۹:۳۵    
شب شعر مقاومت با حضور شاعران برجسته آیینی، مداحان و اقشار مختلف مردم کاشان برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۰۹:۳۰    
رسایی ساعتی پیش با انتشار متنی در کانال تلگرامی خود از کاندیداتوری انتخابات میاندوره ای مجلس انصراف داد و دلیل آن را حمایت از جریان انقلابی و معرفی کاندیدای واحد بیان کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۰۹:۳۰    
امام خامنه ای (مدظله العالی): اگر کسی در نظام جمهوری اسلامی در مسئولیتی مشغول کار است ولی آرمان های نظام جمهوری اسلامی را آن طوری که امام بزرگوار ترسیم کرده است و در قانون اساسی تجسم کرده است در دلش ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۰۹:۳۰    
رده بندی و فینال اولین دوره لیگ فوتسال بخش کرون عصر دیروز با قهرمانی تیم ارغوان پردیس عسگران، نائب قهرمانی تیم دهیاری روستای دولت آباد و کسب مقام سوم توسط تیم دهیاری روستای آبگرم در سالن ورزشی الغدیر ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۰۹:۱۵    
بی بی سی بالاخره با مقدمه چینی چند ثانیه ای رئیس جمهور منتخب خود را معرفی کرد...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۰۹:۰۰    
با آنکه فلج اطفال می توانست به راحتی در سرتاسر جهان نابود شود، اما هنوز هم کشورهای نایجیریا، پاکستان و افغانستان با این بیماری درگیرند؛ زیرا عامل بیماری فلج اطفال یعنی ویروس پولیو یک ویروس ساری است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۰۷:۲۵    
از شباهت های این دزدی های شکستن درب منازل مورد سرقت قرار گرفته به یک شکل بوده است به طوری که گویی با یک وسیله مانند دیلم قفل را شکسته و داخل منزل شده اند.