شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۲۱:۰۵Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای صاحب نیوز 23 فروردین 1396 - sahebnews.ir

صاحب نیوز 29 اسفند 1393 صاحب نیوز 29 اسفند 1394 صاحب نیوز 30 اسفند 1395 صاحب نیوز 1 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 31 خرداد 1396 صاحب نیوز 31 تیر 1396 صاحب نیوز 31 مرداد 1396 صاحب نیوز 31 شهریور 1396 صاحب نیوز 30 مهر 1396 صاحب نیوز 30 آبان 1396 صاحب نیوز 30 آذر 1396 صاحب نیوز 30 دی 1396 صاحب نیوز 30 بهمن 1396 صاحب نیوز 3 اسفند 1396 صاحب نیوز 1 فروردین 1396 صاحب نیوز 2 فروردین 1396 صاحب نیوز 3 فروردین 1396 صاحب نیوز 4 فروردین 1396 صاحب نیوز 5 فروردین 1396 صاحب نیوز 6 فروردین 1396 صاحب نیوز 7 فروردین 1396 صاحب نیوز 8 فروردین 1396 صاحب نیوز 9 فروردین 1396 صاحب نیوز 10 فروردین 1396 صاحب نیوز 11 فروردین 1396 صاحب نیوز 12 فروردین 1396 صاحب نیوز 13 فروردین 1396 صاحب نیوز 14 فروردین 1396 صاحب نیوز 15 فروردین 1396 صاحب نیوز 16 فروردین 1396 صاحب نیوز 17 فروردین 1396 صاحب نیوز 18 فروردین 1396 صاحب نیوز 19 فروردین 1396 صاحب نیوز 20 فروردین 1396 صاحب نیوز 21 فروردین 1396 صاحب نیوز 22 فروردین 1396 صاحب نیوز 23 فروردین 1396 صاحب نیوز 24 فروردین 1396 صاحب نیوز 25 فروردین 1396 صاحب نیوز 26 فروردین 1396 صاحب نیوز 27 فروردین 1396 صاحب نیوز 28 فروردین 1396 صاحب نیوز 29 فروردین 1396 صاحب نیوز 30 فروردین 1396 صاحب نیوز 31 فروردین 1396 
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۴:۴۶    
مهدی جمالی نژاد در مراسم افتتاح پروژه های سازمان فاوا به تشریح پروژه های در دست احداث شهرداری اصفهان و زمان بهره برداری از آن ها پرداخت.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۳:۵۶    
حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر ( علیهم السلام ) هر ساله با فرارسیدن ایام البیض ماه رجب پذیرای خیل عظیمی از اقشار مختلف مردم به ویژه نسل جوان خداجویی است که خود را برای تمرین بندگی و جهاد با نفس ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۲:۰۶    
قائدیها گفت: تعلیم و تربیت باید در جامعه، محیط باز و فضای بیرونی آورده شده و به دنبال آن دیدگاه ها و شیوه تعاملات تغییر کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۱:۴۶    
تاجمیری گفت: مهم ترین شاخصه کارآمدی در انجام وظایف قانونی است که می تواند برآیند تعهد و تخصص باشد و به تعبیر مقام معظم رهبری ملاک مشروعیت در نظام جمهوری اسلامی، مردم سالاری دینی است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۰:۳۱    
آیت الله طباطبایی در ادامه دیدارهای ابتدای سال جدید خود، به صورت جداگانه با مدیران فولاد مبارکه و ذوب آهن و نماینده ولی فقیه و هیئت رئیسه دانشگاه آزاد واحد خوراسگان دیدار کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۰۹:۳۶    
انتقال مکان ترمینال باربری و جلوگیری از ورود خودروهای سنگین به خیابانهای داخل شهر از مهمترین موضوعاتی بود که در جلسه شورای ترافیک شهرستان خمینی شهر مطرح شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۰۸:۴۱    
در مسابقات کشتی آزاد دانشجویان دانشگاه های گلپایگان ” سعید قانونی در وزن 74 کیلوگرم ” و ” محمد رشیدی در وزن 55 کیلوگرم ” هر دو از دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان صاحب گردن آویز طلا شدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۰۸:۴۱    
هفته پنجم و پایانی دور رفت مرحله دوم لیگ دسته دو فوتبال کشور عصر دیروز با برگزاری شش بازی پیگیری شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۰۸:۳۱    
مراسم تشییع شهید مدافع حرم حمید حیدری روز 5شنبه 24 فروردین 96 ساعت 11 صبح از مسجد حضرت ابوالفضل(ع) ارزنان به سمت حرم حضرت زینب (س) برگزار می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۰۸:۰۶    
احادیث زیادی در موضوع طب از امامان معصوم (ع) به ما رسیده اما رساله ذهبیه اولین رساله مکتوب و مدون اهل بیت علیهم السلام در زمینه طب است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۰۷:۴۶    
زرگرپور تأکید کرد: نباید اجازه دهیم کوچک ترین خدشه ای به مصوبات طرح 9 ماده ای احیای حوضه آبریز زاینده رود وارد شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۲۰:۰۸    
جشن میلاد امیرالمومنین با سخنرانی حجت الاسلام دکتر ارزانی و مداحی کربلایی سید سعید نریمانی برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۲۰:۰۳    
جشن میلاد امیرالمومنین علی علیه السلام با سخنرانی حجت الاسلام مرتضوی و مداحی کربلایی سعید میرفهیمی و کربلایی جواد حیدر در مهدیه صاحب الزمان اصفهان واقع در خیابان خلیفه سلطانی برگزار شد
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۹:۴۳    
حجت الاسلام کوچکی گفت: مراسم معنوی و پرفیض اعتکاف همزمان با ایام البیض با شرکت بیش از 6هزار نفر در 30مسجد در شهرستان خمینی شهر برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۹:۰۳    
حجت الاسلام طباطبایی نژاد با بیان اینکه بعضی مدیران روحیه جهادی دارند، تصریح کرد: مدیرانی که پیر و کسل نبوده و با انگیزه و نشاط کار را انجام دهند، می توانند کشور را به جلو ببرند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۷:۳۳    
پوسترهای زیبا و با کیفیت از امام خامنه ای ویژه سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال را در ادامه این مطلب می توانید مشاهده کنید
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۷:۲۳    
زرگرپور در دیدار استانداران استان های او دو سن و ایولین فرانسه و هیئت همراه به بیان ظرفیت ها و پتانسیل های استان اصفهان پرداخت.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۶:۱۸    
توقیف محموله میلیاردی قاچاق در شهرضا، تقدیر رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان از عملکرد پلیس اصفهان، دستگیری سارقان حرفه ای داخل خودرو ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۵:۴۳    
رحیمی از رسیدگی سریع به پرونده قضائی مجرمان خشن و ناامن کنندگان جامعه که توسط مأموران پلیس دستگیر می شوند خبر داد و تصریح کرد: احکام قضائی این گونه مجرمان در سال جدید با سرعت بیشتری انجام می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۵:۱۸    
حجت الاسلام هاشمی بابیان اینکه مردم فهیم و آگاه هستند، گفت: حضورهای تبلیغاتی و پوپولیستی برخی از مسئولان دیگر پاسخ نمی دهد و مردم خواهان عملکرد ملموس برای رفع دغدغه هایشان هستند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۴:۳۸    
روبروی گنبد حضرت زینب(س) ایستاده و شروع به دردودل با بی بی کردم که از خدا بخواه همسری به من بدهد که به انتخاب خودت باشد ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۴:۰۳    
معینی نژاد گفت: فرمانداری با توجه به در پیش بودن انتخابات اردیبهشت ماه، پیشنهاد داد زمان برگزاری کنگره به پس از انتخابات موکول شود که استاندار با مشورت های صورت گرفته این همایش را به سه ماهه دوم سال ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۳:۰۳    
غیور با بیان اینکه بر اساس داده ها و آمار ثبت شده وضعیت خوبی در بحث مواد مخدر نداریم، تصریح کرد: آمار افراد معتاد به مواد مخدر شهرستان اردستان 5درصد بیشتر از آمار کشوری است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۲:۵۳    
آیت الله جنتی با اشاره به ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری گفت: ثبت نام افراد با سواد اندک در انتخابات موجب زحمت نهادهای اجرایی می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۲:۴۳    
حجت الاسلام بابایی با بیان اینکه آمار ثبت نام کنندگان تا پایان شب گذشته از مرز 80 هزار نفر گذشت، گفت ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۲:۰۳    
بر اساس اعلام سازمان بین المللی مهاجرت وابسته به سازمان ملل، تعداد آواره های عملیات موصل بیش از 300 هزار نفر رسیده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۱:۱۸    
قسمت پنجم مستند جنجالی چرخ با موضوع گله مندی مردم از وضعیت بیکاری، تورم و مشکلات اقتصادی، تهیه شده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۰:۵۳    
جبهه جهانی مقاومت به عنوان یکی از برنامه های نخستین جشنواره فرهنگی هنری مدافعان حرم در مصلای حضرت بقیه الله الاعظم کاشان برگزار می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۰:۴۳    
بعد از گذشت ماه ها از انتشار بیماری آنفلوآنزای مرغی در استان اصفهان، در حالی که با گرم شدن هوا این بیماری در حال از بین رفتن است، اکنون موارد شیوع آن در فریدونشهر مشاهده شده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۰:۴۳    
وی از روحانیون با اخلاق و خوش مشرب و متولد سال 1335 در روستای اوره از توابع شهر نطنز بود که تحصیلات حوزوی را تا مقطع دکترا در فقه و اصول ادامه داد و سپس به تالیف بیش از 80 جلد کتاب در بخش های مختلف ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۰:۲۸    
مردم ولایتمدار شهرستان برخوار همزمان با 13 رجب، میلاد امام عدالت و پرهیزکاری امیرالمومنین علی علیه السلام را گرامی داشتند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۰:۰۸    
سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق اعلام کرد که گروه تروریستی داعش تنها بر حدود 7 درصد از مناطق این کشور سیطره دارد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۰:۰۳    
گسترش استفاده از فضای مجازی، جایگزین آشنایی های رو در رو شده است، به طوری که گاه شناخت ها و رابطه ها در فضای مجازی مبنای ازدواج می شود، جایی که انسانها ماسک هایشان بر صورت است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۰۹:۳۸    
حال و هوای اعتکاف دانش آموزان اصفهانی در مسجد رحیم خان که به همت مرکز فرهنگی شهید چمران، موسسه امیر بیان و سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری با عنوان اعتکاف روزه اولی ها در حال اجرا است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۰۹:۳۳    
عباسی بابیان اینکه بیش از 32 درصد از مأموریت های اورژانس 115 نائین در سال 95، تصادفات بوده است، گفت: این شهرستان در سال 95 با فزایش 10.6 درصدی تصادفات موتورسیکلت نسبت به یال گذشته خود مواجه بوده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۰۹:۲۸    
خواهران عزیز، حضرت آقا را تنها نگذاریم چرا که ایشان تنها کسی است که تاکنون به عملکردشان إن قلتی وارد نبوده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۰۸:۵۳    
جشن میلاد امیرالمومنین علی علیه السلام با شعرخوانی غلامرضا فاتحی و مداحی سعیدگلبان، احسان تبریزیان و قاسمعلی محسنی در اصفهان برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۰۰:۱۳    
آیت الله مهدوی گفت: معتکفین اگر سوالات دینی و اعتقادی و یا شبهاتی داشته و یا حتی در مباحث اخلاقی به دنبال اخلاق حسنه هستند ...