دوشنبه ۲۸ خردادساعت ۱۰:۳۶Jun 2018 18
 

خبرهای خبرگزاری تابناک 12 خرداد 1397 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1397 خبرگزاری تابناک 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تابناک 1 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 2 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 3 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 4 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 5 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 6 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 7 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 8 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 9 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 10 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 11 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 12 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 13 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 14 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 15 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 16 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 17 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 18 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 19 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 20 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 21 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 22 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 23 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 24 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 25 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 26 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 27 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 28 خرداد 1397 
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۲۱:۲۵    
لحظات آخر عمر امام خمینی(ره) در بیمارستان قلب بقیه الله
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۲۱:۰۴    
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در پی درگذشت ناگهانی معاون نوآوری و تجاری سازی فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری پیام تسلیتی صادر کرد. به گزارش تابناک، متن این پیام به شرح زیر است: ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۹:۰۰    
وزیر بهداشت در حکمی دکتر اکبر فتوحی، استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران را برای مدت دو سال به عنوان رئیس موسسه ملی تحقیقات سلامت جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۸:۵۵    
مرکز امور بین الملل و مدارس خارج کشور از تاخیر در اعلام نتایج آزمون اعزام فرهنگیان به خارج واعلام آن بعد از 20 خرداد ماه خبر داد. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۶:۲۱    
حجت الاسلام سیدجواد حسینی کیا در جلسه هم اندیشی بخش خصوصی با نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۶:۲۱    
عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: مجمع نمایندگان استان کرمانشاه کمترین دخالت ها را در انتصاب مدیران دارد و نباید مجمع نمایندگان استان را متهم به دخالت در عزل و نصب ها کرد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۵:۲۱    
انتشار خبری از فلسطین درباره شهادت یک پرستار 21 ساله توجه مردم همه جهان را به خودش جلب کرد. مجله مهر نوشت: من برگشتم و عقب نشینی نخواهم کرد! با گلوله های خود به من حمله کنید ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۲:۰۱    
یک فنجان هندوانه ( 154 گرم ) بیش از نصف فنجان آب در خود دارد ( 118 میلی لیتر ) بعلاوه مقداری فیبر و چندین ماده مغذی از جمله ویتامین C، ویتامین A و منیزیم ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۹:۴۶    
دیدار پروین و استیلی با محوریت تیم ملی امید سوژه عجیبی برای رسانه ها بود. اینکه این چهره قدیمی فوتبال که از مسایل روز این رشته و کیفیت بازیکنان امید بی خبر است چه چیزهایی می تواند به استیلی گفته باشد ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۲:۵۴    
معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد سال 97 دانشگاه آزاد اسلامی از هفته آینده آغاز می شود. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۲:۴۳    
سید حسین موسویان، دیپلمات سابق ایران و استاد دانشگاه پرینستون آمریکا، از جمله چهره های تاثیر گذار در عرصه رسانه های غرب است او در تازه ترین گفت و گوی خود با وب سایت روزنامه ایران واقعیت های تازه در ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۰:۳۲    
براساس آمار گمرک در 12 ماههبراساس آمار گمرک در 12 ماهه سال 96 بالغ بر 46 تن جوهر از 5 کشور جهان وارد ایران شده است. سال 96 بالغ بر 46 تن جوهر از 5 کشور جهان وارد ایران شده است.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۷:۳۹    
وزیر دفاع انگلیس گفت، نیروهای این کشور به رویه نظارت بر کشتی های کره شمالی که مشکوک به حمل کالاهای ممنوعه باشند، ادامه خواهد داد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۰:۲۲    
طرح اینترنت رمضان ویژه مشترکین همراه اول تا آخر ماه مبارک رمضان اجرا می شود. به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در این کمپین که از 10 خرداد ماه اجرا می شود ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۹:۰۳    
موضع ناتو در برابر جنگ احتمالی ایران و اسرائیل، دفاع ولید معلم از حضور نظامی ایران در سوریه، استقرار نیروهای آمریکایی در مرزهای عراق با سوریه و اعزام کشتی جنگی موشک انداز جدید روسیه به مدیترانه از ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۰:۴۴    
رئیس سازمان حج و زیارت، گفت: مدیران کاروان ها باید درباره نامناسب بودن وضعیت مسکن در مدینه، اطلاع رسانی لازم را به زائران انجام دهند. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۸:۴۰    
درگیری دو نوجوان 12 و 15 ساله در پاکدشت ورامین رنگ خون گرفت. به گزارش مردم سالاری، در جریان درگیری دو نوجوان 15 و 12 ساله پاکدشتی ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۰:۲۲    
مدیر برنامه های هافبک دفاعی پرسپولیس با سرپرست باشگاه دیدار و گفت وگو داشت و در جریان جلسه، ارتباط تلفنی با کمال کامیابی نیا برقرار شد. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۱:۱۶    
وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی کشته شدن یک زن پرستار فلسطینی را ننگ روی ننگ دانست. به گزارش ایسنا ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۰:۲۲    
برخی شرکتهای مستقر در پارک علم وفناوری دانشگاه تهران نسبت به افزایش 40 درصدی مبلغ اجاره بهای دفاتر خود اعتراض کردند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۸:۴۰    
جانشین فرماندهی انتظامی استان البرز گفت: پلیس غرب استان تهران و استان البرز طی عملیاتی مشترک موفق به کشف 200 کیلوگرم تریاک که در 2 حلقه لاستیک خودرو جاسازی شده بود شدند. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۸:۳۰    
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: روز گذشته 2 برادر اصفهانی که برای شنا کردن داخل استخری شده بودند به علت عدم مهارت کافی جان خود را از دست دادند. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۹:۱۵    
شاید باورش سخت باشد، اما تازه 10 سال است در ایران حقوق کارکنان مزدبگیر بیت المال مستقیما از خزانه داری کشور پرداخت می شود و احتمال ارائه اطلاعات غلط درباره تعداد کارکنان دستگاه های بودجه بگیر کاهش ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۶:۳۸    
ترامپ اعلام کرد: هیچ دروغگوئی مانند برنان نتوانسته از سیا اعتبارزدائی کند
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۸:۴۰    
مأموران پلیس قلابی که سوار بر خودروی پراید با چراغ گردان آبی از شهروندان زورگیری می کردند بازداشت شدند. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۷:۳۹    
وزیر دفاع سنگاپور امروز (شنبه) اعلام کرد که این کشور بخشی از هزینه های دیدار آتی رهبران آمریکا و کره شمالی را که به میزبانی کشورش برگزار می شود، پرداخت خواهد کرد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۷:۳۸    
منوچهر هادی، کارگردان سریال "پاهای بی قرار" به بی توجهی مدیران تلویزیون به این سریال و مشکلات مالی پدید آمده برای عوامل تولید اعتراض کرد. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۷:۱۳    
بررسی روان شناختی شش دانش آموز مدرسه ای در غرب تهران که مورد آزار و اذیت قرارگرفته بودند، در پزشکی قانونی انجام شد. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۶:۱۰    
ده ها تن از نیروهای وابسته به ائتلاف سعودی از جمله چند نظامی سودانی در مناطق عملیاتی شمال و غرب یمن کشته شدند. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۶:۵۹    
باند سارقان مامورنما که با جعل عنوان پلیس آگاهی از اتباع افغان دزدی می کردند دستگیر شدند. به گزارش باشگاه خبرنگاران ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۴:۰۹    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۵:۵۲    
تیم ملی انگلیس در دیدار دوستانه ای در ورزشگاه ومبلی موفق شد تیم ملی فوتبال نیجریه را با نتیجه 2-1 شکست دهد. دو گل این بازی برای سه شیرها توسط کیهیل و هری کین به ثمر رسید. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۵:۰۱    
یکی از مهم ترین خواص انجیر لاغری و کاهش وزن است.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۲:۳۸    
یک مقام اسرائیلی گفت این رژیم هیچ توافق کتبی با روسیه در خصوص خروج نیروهای ایرانی از جنوب سوریه نکرده است.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۲:۲۸    
معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار ملایر گفت: امروز بر اثر وقوع صاعقه در روستای توسک ملایر سه نفر از کارگران در یکی از باغات این روستا جان خود را از دست دادند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۳:۰۵    
نرخ تورم کل کشور در اردیبهشت ماه 1397 برابر 8,0 درصد است که در دهک های مختلف هزینه ای در بازه 7.9 درصد برای دهک دهم تا 8.3 درصد برای دهک چهارم نوسان دارد
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۱:۵۲    
این پیمانه تیتر هایی همچون فروش خودروهای پورشه در اروپا تا اطلاع ثانوی تعطیل شد، شاخص کل بورس به یک قدمی کانال 96 هزار واحد رسید، واردات 46 تن جوهر خودکار ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۲:۴۰    
روابط عمومی نیروی هوایی ارتش ، دلیل سقوط هواپیمای آموزشی نهاجا را نقص فنی اعلام کرد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۲:۳۸    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت باید گره مسائل اقتصادی کشور را از برجام و FATF باز کند ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۲:۳۰    
رژیم صهیونیستی بار دیگر مناطقی را در نوار غزه هدف موشک قرار داد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۲:۳۰    
دونالد ترامپ دیروز تهدید خود درباره اعمال تعرفه گمرکی بر واردات آلومینیوم و فولاد از شرکای تجاری واشنگتن در اروپا ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۰:۰۳    
مدیر کل بهزیستی آذربایجان غربی گفت: در سال گذشته266 کودک کار و خیابانی در سطح شهر ارومیه جمع آوری شد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۱:۵۲    
رسانه های آلمانی اعلام کردند به دلیل عدم انطباق خودروهای پورشه با استانداردهای زیست محیطی اتحادیه اروپا، این شرکت فروش تمام مدل های تولیدی خود را در سراسر اروپا متوقف کرد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۲۳:۳۵    
سگ سانان / CANIS به کارگردانی مارک ریبا و آنا سولناس محصول سال 2013 کشور اسپانیاست. این انیمیشن کوتاه که با تکنیک استاپ موشن ساخته شده، داستان مردی است که در موقعیت آخرالزمانی ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۰:۲۰    
میزان نوشت: خالق موسیقی فیلم دوئل گفت: من سالهاست که ساخت موسیقی آثار سینمایی انجام نمی دهم و در کل سالیان گذشته ترجیح دادم به جای سفارش گرفتن قطعه برای خودم کار کنم ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۲۳:۱۸    
کارشناس هواشناسی از ادامه بارش های رگباری در بیشتر نقاط کشور خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۲۳:۰۵    
رئیس جمهور همه اقوام و مذاهب کشورمان را نقش های متفاوت از یک ملت بزرگ به نام ایران اسلامی دانست و با بیان اینکه اسلام، اهل بیت (ع) و ایران اصلی ترین دارایی همه ماست ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۲۳:۴۹    
یک موتورسوار در پیست مسابقه موتو جی چی دچار سانحه شد و به شدت آسیب دید. این لحظات را در تابناک می بینید.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۲۲:۴۰    
فرمانده انتظامی شهرستان شیراز اعلام کرد: 113 دزد طی یک هفته در این شهرستان دستگیر شدند و 48 دستگاه خودرو دزدیده شده از آن ها کشف شد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۲۳:۳۲    
کارشناسان مرکز افتا، پس از مشاهده ناهنجاری ترافیکی در یکی از سازمان ها، موفق به شناسایی این بدافزار جاسوسی پیشرفته شدند که با هدف جاسوسی و جمع آوری اطلاعات طراحی شده است. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۲۳:۱۰    
در این دستور غذا طرز تهیه اگ رول که ساندویچی رول شده در نان نازک و سرخ شده در روغن و مخصوص مناطق جنوب غربی آمریکا است آموزش داده می شود ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۲۲:۰۴    
خودرو آئودی تی تی آر اس / Audi TT RS یکی دیگر از خودروهای نسخه آر اس از آئودی است که پیشتر در تابناک نسخه های قدیمی تر آن را دیده اید ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۲۳:۰۵    
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: فعال دانشجویی بازداشت نشده و برای وی قرار التزام صادر شده است
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۲۳:۰۰    
معاون امداد ونجات جمعیت هلال احمر استان البرز اعلام کرد که تصادف در آزاد راه کرج - قزوین 7 مصدوم برجای گذاشت.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۲۳:۰۰    
آقای نوبادی / Mr. Nobody فیلمی در سبک درام و علمی–تخیلی به نویسندگی و کارگردانی ژاکو وان دورمال و تهیه کنندگی فیلیپ گودو است که در سال 2009 منتشر شد ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۲۲:۴۵    
فرمانده نیروی انتظامی پلدختر گفت: صاعقه جان یک نفر را در منطقه عشایری معمولان از توابع شهرستان پلدختر گرفت.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۲۲:۱۶    
در این تصویر برخورد صاعقه با زمین در مسیر قله سیچال، پیست اسکی دیزین را مشاهده می کنید.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۲۲:۰۴    
تشکل های مردمی عصر امروز در حمایت از آزادی فلسطین و قدس در مسجد امام صادق واقع در میدان فلسطین تجمع کردند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۲۲:۰۴    
رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و تعطیلات پیش رو از اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای این استان خبرداد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۲۲:۰۴    
گروه تروریستی پ.ک.ک/ی.پ.گ و رژیم اسد یک توافق نامه نفتی دیگر امضا کردند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۲۱:۰۱    
با توجه به تنوع بسیار زیاد ساعت ها، خرید و انتخاب یک ساعت می تواند کاملا چالش برانگیز باشد. اما ما نمی خواهیم به شما بگوییم که چه ساعت یا برندی را بخرید ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۹:۳۲    
باشگاه خبرنگاران نوشت: یک مقام مسئول گفت: با تصویب نرخ 900 تومان در کارگروه آرد و نان، قیمت گندم به نرخ سابق بازگشت. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۲۱:۲۲    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ محدودیت های ترافیکی مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) را اعلام کرد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۹:۱۸    
آینده کریستیانو رونالدو به یکی از دغدغه های کنونی مسئولان رئال تبدیل شده است. به گزارش تابناک ورزشی، از ماه ها پیش زمزمه هایی شنیده می شد مبنی براینکه رونالدو در پایان فصل قصد ترک رئال را دارد ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۲۱:۰۹    
همایش تقدیر از ورزشکاران جوانمرد عصر شنبه با حضور جانشین سازمان بسیج مستضعفین، وزیر ورزش و جوانان، نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران و جمعی از ورزشکارانی که حاضر به حضور در مقابل وزرشکاران رژیم ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۲۱:۰۸    
نماینده جنبش حماس در تهران با اشاره به مخالفت نماینده آمریکا در سازمان ملل در پیش نویس بیانیه کویت گفت: آمریکا به دنبال این است که قطعنامه ای را در محکومیت حماس صادر کند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۲۱:۰۷    
فارس نوشت: پس از اینکه گفته شد مرکز ملی فضای مجازی با دریافت اطلاعات لازم در حال بررسی ادعای عضویت بدون اجازه مردم در پیام رسان سروش است ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۲۱:۰۶    
رسول اللَّه(ص) فرموده اند: کسی که ماه رمضان را روزه بگیرد و از کارهای حرام و بهتان پرهیز کند خدا از او راضی شده و بهشت را بر او واجب می کند. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۲۱:۰۶    
رسانه های خبری از تلاش های رژیم آل سعود در شکل گیری ارتش عربی جهت استقرار در سوریه و نبرد با ارتش این کشور خبر داده اند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۲۰:۰۰    
رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح نحوه ادامه خدمت سربازان باشگاه تراکتوری سازی پس از واگذاری این تیم را تشریح کرد و گفت: سرباز فوتبالیست ها از تراکتورسازی باید به یگان خود بازگردند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۲۰:۰۰    
رصد خانه تابناک ، خبر هایی برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۸:۴۵    
اعضای یک هسته خاموش داعش در حمله به روستایی در جنوب استان صلاح الدین عراق، تمامی اعضای یک خانواده را به قتل رساندند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۲۰:۴۷    
کمتر از 24 ساعت از تهدید عربستان سعودی علیه قطر در ارتباط با خرید سامانه دفاع موشکی اس 400 نمی گذرد که یک مقام سابق در وزارت اطلاعات قطر می گوید دوحه این سامانه را خریده است.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۲۰:۳۴    
سازمان انرژی اتمی درباره مطالبی که روز جاری از سوی یکی از خبرگزاری ها بدون ذکر منبع، از قول صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران به صورت تحریف شده مطرح و منتشر کرده است، بیانیه صادر کرد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۹:۱۲    
نظرسنجی انجام گرفته ازشهروندان تهرانی نشان می دهد 54 درصد آنها معتقدند رونق بازار مسکن در نیمه دوم سال جاری فروکش می کند و رشد قیمت ها حداقل 10 درصد کاهش می یابد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۹:۱۲    
به نظر می رسد باشگاه استقلال برای لیگ هجدهم جدا از خرید چند بازیکن کار سختی برای حفظ ووریا غفوری، امید ابراهیمی، فرشید باقری،جباروف ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۲۰:۰۴    
به فاصله دو سه دهه از حضور جمعیت بزرگی از مهاجران افغانستان در کشورمان، امروز خبری منتشر شد که حکایت از بالندگی های زیاد علمی این جمعیت مهاجر در کشورمان دارد ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۲۰:۰۴    
انتخاب رشته داوطلبان مجاز کارشناسی ارشد ناپیوسته از طریق سایت سازمان سنجش آغاز شد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۲۰:۰۰    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۹:۵۹    
از سوی روابط عمومی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، دلیل سقوط هواپیمای آموزشی نهاجا، نقص فنی اعلام شد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۹:۵۸    
نبود گازوئیل در مراکز فروش عرضه سوخت در پل دختر موجب خوابیدن کمباین ها شده و کار برداشت گندم را مختل کرده است.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۸:۴۵    
میزان تولید معادن مس شرکت های جهان طی 2 ماه نخست سال 2018، حدود 4.8 درصد افزایش یافت.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۸:۳۶    
انجام یک آزمایش علمی با الکل و در پی آن اتش گرفتن آن، هشت کودک روس را به بیمارستان فرستاد. ویدیویی از لحظه وقوع این حادثه را مشاهده می کنید.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۹:۱۲    
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد 97 از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شده است. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۹:۰۰    
وزیر اقتصاد آلمان پیش بینی کرد با توجه به نیاز برخی شرکت های آمریکایی به برخی انواع فولاد تولیدی در آلمان، احتمالا آمریکا واردات این نوع فولاد را از قانون اعمال تعرفه گمرکی معاف خواهد کرد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۹:۰۰    
عملکرد هفتگی محصولات فولادی منتشر شد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۸:۵۶    
در شرایطی که رئیس اتاق اصناف اعلام کرده که "سازمان حمایت رسما ممنوعیت افزایش قیمت لوازم خانگی را ابلاغ نکرده و اگر این موضوع را کتبا اعلام کند قیمت ها را برمی گردانیم" ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۸:۵۶    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: چین با دارا بودن سهم 50 درصدی در تولید و تجارت محصولات معدنی جهان، گزینه مناسبی برای جایگزینی شرکت های بدعهد برجامی و صادرات مواد معدنی ایران است.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۸:۵۲    
رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور با بیان اینکه عزل فرماندار کازرون در کار نبوده است، تاکید کرد: استانداری فارس درصدد ارتقای جایگاه شغلی فرماندار سابق این شهرستان است.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۸:۵۰    
در نشست مشترک وزیر خارجه چین با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ، دو طرف بر ادامه همکاری ها برای حفظ برجام تاکید کردند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۸:۵۰    
اعلام افزایش تعرفه از سوی دولت ترامپ بر واردات فولاد و آلومینیوم از اروپا، کانادا و مکزیک با واکنش شدید این کشورها مواجه شد ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۸:۴۵    
موشک تاماهاک بی جی ام-109 / BGM-109 Tomahawk یکی از محبوب ترین موشک های آمریکا است که در بسیاری از جنگ های آمریکا استفاده شده است ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۸:۴۵    
اورس لینزی سویسی، یکی از دبیر کل های سابق فدراسیون جهانی فوتبال، فیفا به همراه سه فرد دیگر، از سوی دادستانهای آلمانی در ارتباط با پرداختهای مالی اسرارآمیز انجام شده در فرایند میزبانی جام جهانی 2006 ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۸:۴۵    
یک منبع آگاه اعلام کرد که کاخ سفید به دنبال فراهم کردن مقدمات برای دیدار رئیس جمهور آمریکا با همتای روسی خود است.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۸:۴۵    
رئیس اورژانس اجتماعی کشور تجاوز به دختربچه افغان در خمینی شهر را تائید کرد. رضا جعفری (رئیس اورژانس اجتماعی کشور) در گفت وگو با خبرنگار ایلنا با تایید خبر تجاوز به دختربچه افغان در خمینی شهر گفت ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۸:۴۵    
بر اساس گزارش های منتشر شده، روز جاری ژان کلود یونکر رییس کمیسیون اروپا اذعان کرده است که اتحادیه اروپا باید اقداماتی را در خصوص حمایت از بند های اساسی توافق برجام اتخاذ نماید.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۸:۴۵    
هر کیلوگرم کره نهایتا به قیمت 29 هزار و 133 تومان وارد می شود که با احتساب هزینه های تمام شده برای واردات از جمله تعرفه و هزینه های بسته بندی ...