نیکی کریمی: آتابای باید روی پرده دیده شود
سایر منابع:
سایر خبرها
انتقاد نیکی کریمی از وضعیت خوزستان
خود مردم خوزستان یک اصطلاحی دارند و می گویند: آبادان موزه دائمی جنگ است. متاسفانه من هم وقتی این شهر را بعد از دو دهه دوباره می بینم همین حس را دارم. نمی دانم علت چیست که برای این شهر زیبا اصلا کاری انجام نشده و مثل زمان برج مینو ی بیست و چند سال پیش است و هیچ تغییری در بازسازی شهر نمی بینی. نه بازسازی شهری، نه ورزشگاه، نه مدارس و نه بازاری جدید. محل زندگی مردم هم تغییری نکرده و مثل زمان جنگ
سختی ها دل “نیکی کریمی” را به درد آورد!
باید با تمرکز و تمام وجود دید. خیلی دوست دارم این فیلم در سینما اکران شود و امیدوارم که شرایط درست شود. به هرحال تا یک جایی می توانم مقاومت کنم و از آن جا به بعد را نمی دانم. اگر شرایط به صورتی پیش برود که الآن شاهدش هستیم شاید مجبور شوم فیلم را آنلاین اکران کنم. ولی در حال حاضر ترجیحم این است که در سینما اکران شود تا مردم بتوانند فیلم را روی پرده ببینند.
برترین های قرن با آرش ظلی پور: پرسپولیسی هستم ولی کی روش را انتخاب می کنم؛ اسم قائدی را نمی نویسم چون ...
یکی از گزینه ها است ولی گزینه بعدی ام، احمدرضا عابدزاده است. علی دایی سوم و عابدزاده دوم. احمدرضا را انقدر دوست دارم که نگو، امیرشان را هم شاید باور نکنید فوتبال هایش را هم می دانم چه ساعتی است و با یک تیم پایین جدولی هم بازی دارند، بازی ها را نگاه می کنم و فقط چون بوی احمدرضا را می دهد. عشق ما احمدرضا بود. بهترین مربی قرن دو نفر را بگذاریم؟ یک مربی ایرانی و یک مربی خارجی که در ایران کار
کشاورز پولدار چگونه مدافع حرم شد؟ + عکس
کار به ایران آمدند اما تنهایی و بدون خانواده. **: اهل کجای افغانستان بودند؟ همسر شهید: منطقه شهرستان در ولایت دایکندی که وسط افغانستان است. خودم چون متولد ایران هستم ولایت های آنجا را خوب نمی شناسم. **: اما اصالتا افغان هستید... همسر شهید: بله، پدر و مادرم افغان هستند. **: پدر و مادرتان اهل کجا بودند؟ همسر شهید: فقط می دانم اهل
الهی همه دانش آموزانم عاقبت به خیر شوند
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روزنامه جام جم، مریم قمری فرد، معلم 44ساله تهرانی که ریشه در خاک کردستان دارد 22 سال است در مناطق مختلف تهران مخصوصا نقاط محرومش درس داده و درد را خوب شناخته. حواس او همیشه پیش دانش آموزان مشکل دار، پیش گره های زندگی آنها و راه هایی است که بشود این گره ها را باز کرد. در نیم ساعتی که ما با وی همکلام شدیم صدایش به قدری آرامبخش و خواسته های او به اندازه ای نوع دوستانه و دگرخواهانه بود که ناخودآگاه ما را
مصاحبه ی خواندنی با پیمان قاسم خانی و محسن تنابنده
ترجیح می دهد از آنهااستقاده کند. تنابنده : در یک دوره ی چند ماهه ، بازیگران زیادی نامزد این نقش شدند.حالا نمی دانم لازم است اسم ببریم؟ آره، چرا اسم نبریم؟ تنابنده : پارسا پیروزفر بود، مهران مدیری، مصطفی زمانی، امیر جعفری، امین حیایی و خیلی های دیگر... قاسم خانی : پیشنهاد من سیامک انصاری هم بود.سراغ همه رفتیم .در نهایت گلزار قطعی شد واگر ممنوعیت کاری برای
صدای سحر
گویندگی من در رادیو قم از ماه رمضان سال 1378 شروع شد. برنامه ای بود به نام سیره نور که در روزهای ماه مبارک به مدت 5 دقیقه پخش می شد و چون تازه کار بودم و استرس داشتم، برنامه ضبطی بود. در آن اوایل به یاد دارم بعد از ضبط برنامه از شوق و ذوق زیاد، پای رادیو می نشستم و منتظر پخش آن می شدم. همزمان در آن روزها، دانشجوی رشته حقوق دانشگاه آزاد بودم و بخاطر علاقه ام به رادیو از درس جا می ماندم
من در شب احیا همه را بخشیدم، امیدوارم مردم هم مرا ببخشند / ظریف از مردم و خانواده شهید سلیمانی عذرخواهی ...
وسیع و یا حتی محدود آن—احساسات پاک عاشقان شهید والامقام سردار سپهبد قاسم سلیمانی و خانواده آن شهید و بخصوص شیر دخترش زینب خانم –که برایم همچون فرزندان خودم عزیز است—جریحه دار شده است. برخی هم تلاش کرده اند از این شرایط ناگوار وسیله ای برای برهم زدن همدلی میان آحاد مردم دلاور این مرز و بوم و یا ابزاری برای اهداف کوتاه سیاسی بسازند. از همه بزرگوارانی که در این روزها—با علم به عشق و همراهی
دلیل ازدواج نکردن هانیه توسلی فاش شد + فیلم
داد: همیشه گفته ام که در بازیگری ایزابل هوپر بازیگر فرانسوی را دوست دارم. در سینمای ایران غیر از اصغر فرهادی که همه دوست دارند با او کار کنند و من هم همین آرزو را دارم، جنس فیلم های ابوالفضل کاهانی را هم می پسندم. به نظرم آرتیست باید دیوانه باشد، به شخصه آرتیست های عاقل را جذاب نمی دانم. این هنرمند در مورد این که دوست دارد چه نقش هایی را بازی کند ادامه داد: الان احساس می کنم بازی درونی
تفاوت ستایش با یاور در چیست؟
/> چند پیشنهاد دارم اما خب چون هنوز مشغول بازی در یاور هستم نتوانستم کار جدیدی را قبول کنم. امیدوارم تجربه ای که در کارهای جدیدم بدست می آورم از کارهای قبلیم بیشتر باشد. ** شما کارگردانی هم می کنید؟ بله، سال گذشته فیلمی ساختم اما به خاطر کرونا هیچ فیلمسازی تمایلی به اکران ندارد و من هم ترجیح دادم مسیر جشنواره ای را پیش بگیرم تا ان شاء الله ببینیم چه شرایطی پیش می آید.
خاطراتی از مراودات رهبر انقلاب با شهید مطهری (ره)
زیادی داشتیم، اما احساس عجیبی که استاد مطهری به ایشان داشتند، باعث می شد که دائم سراغ ایشان را بگیرند. من احساس می کنم که شهید مطهری گوهری مثل آیت الله خامنه ای را همان جا شناختند. این مسئله هم که رهبر معظم انقلاب در زمینه ی فقاهت، عرفان، شعر، ادب و بصیرت و روشن بینی دینی، سیاست و ... در میان روحانیت هم طرازشان منحصر به فرد و ممتاز بودند و بهترین گزینه بعد از حضرت امام (ره) محسوب می شدند
کمالوند: این جایگاه در شان سایپا نیست/مشکل با مجیدی؟ با فرهاد دوستی 30 ساله دارم+فیلم
اینکه با فرهاد توافق کردم باشگاه هم راضی شد. سرمربی تیم فوتبال سایپا در پاسخ به این سؤال که یعنی مشکلی در مورد رضایت نامه به وجود نیامد، عنوان کرد: خیر. کمالوند در مورد اینکه سراجی اعلام کرد مددی با این مسئله مخالفت داشته است، گفت: بله، به هر صورت او دوست داشت من در استقلال بمانم اما چون با نظر فنی فرهاد مجیدی آمده بودم با او که صحبت کردم توانستم نظرش را جلب کنم. با فرهاد 30 سال
راما نامی خواننده و آهنگسار در آستانه انتشار آلبوم های جدید
و تا کنون 3 فیلم نامه، 2 فیلم سینمایی و 1 سریال نوشته ام. قصد دارم به زودی وارد حوزه کارگردانی هم بشوم. به مجموعه فعالیت های هنری خود هم می توانم کتاب شعرم را هم اضافه کنم چرا که در حال حاضر یک جلد کتاب نوشته ام که در مرحله اخذ مجوز از وزارت ارشاد است و تصمیم دارم پس از ساخت هر سه فیلم در حوزه تهیه کنندگی سینما هم فعالیت کنم، چون من عاشقانه هنر را دوست دارم و میخواهم برای مردم عزیز
دولت آقای هاشمی و وزارت ارشاد مخالف اصلی حضور فردین بود
یک تاریخی – مذهبی ساز حرفه ای به تلویزیون ایران شناساند. بعد از گذشت تقریبا دو دهه سراغ محمد بیک زاده، تهیه کننده سریال امام علی(ع) رفتیم و با او درباره نحوه ساخت آن سریال و مشکلات و بودجه و هزینه هایش حرف زدیم و در ادامه هم به بررسی وضعیت فعلی سریال سازی پرداختیم. من ابتدای انقلاب و به دلیل اینکه تحصیلات دوره لیسانسم در رشته حقوق بود، مدتی در دادگستری مشغول بودم و بعد از آن دیدم قضاوت
انجمن شاعران کوچک غمگین
. درمانده جیغ می زنم: اما من که به او نگفتم این شعر را بگوید . باید تعهد کنم که حیا دیگر شعر نگوید. من کوتاه می آیم. پشتیبان حیا آشفته است، چون فشاری را تحمل می کند که بیش از توان اوست. او که روان درمانگر نیست؛ معلّم است. من هم روان درمانگر نیستم؛ نمی دانم دارم چه کار می کنم. شاید حیا نباید شعر بگوید. شاید آسیب روانیِ دیدنِ مرگِ خواهرانش را باید تنها در مکان مطمئنی مثل بیمارستان [به سطحِ آگاهی
ظریف: اگر می دانستم جمله ای از آن عرایض انتشار عمومی پیدا می کند، آن را بر زبان نمی آوردم؛ نه برای اینکه ...
اگر آبرویی دارم آنرا با افتخار فدای همین مردم می کنم که ما را سریست با تو که گر خلق روزگار دشمن شوند و سر برود هم بر آن سریم در سحرگاه ضربت خوردن شاه مردان و به هنگام اعمال شب قدر، همه کسانی که به باور خودم به من تهمت و افترا زده بودند را بخشیدم. امیدوارم مردم بزرگوار ایران و همه عاشقان سردار و به ویژه خانواده بزرگوار سلیمانی عزیز نیز بنده را ببخشایند. رو سینه را چون سینه ها هفت آب شو از کینه ها وآنگه شراب عشق را پیمانه شو پیمانه شو باید که جمله جان شوی تا لایق جانان شوی گر سوی مستان می روی مستانه شو مستانه شو التماس دعا ...
کمالوند: این جایگاه در شان سایپا نیست/مشکل با مجیدی؟ با فرهاد دوستی 30 ساله دارم+فیلم
اینکه با فرهاد توافق کردم باشگاه هم راضی شد. سرمربی تیم فوتبال سایپا در پاسخ به این سؤال که یعنی مشکلی در مورد رضایت نامه به وجود نیامد، عنوان کرد: خیر. کمالوند در مورد اینکه سراجی اعلام کرد مددی با این مسئله مخالفت داشته است، گفت: بله، به هر صورت او دوست داشت من در استقلال بمانم اما چون با نظر فنی فرهاد مجیدی آمده بودم با او که صحبت کردم توانستم نظرش را جلب کنم. با فرهاد 30 سال
بابائیان: دولت باید به جای برگزاری جشنواره های بودجه بربادده، بی خاصیت و زائد، مبالغ هنگفت این رویدا
. بابائیان خاطرنشان کرد: بگذریم از عده ای افراد که با پولشویی وارد سینما و شبکه نمایش خانگی شده اند و سود و زیان برایشان مهم نیست؛ تهیه کنندگان اصیل و قدیمی سینما امروزه همه متضرر شده اند؛ خود بنده مدت ها است 4 فیلم آماده نمایش دارم اما معطل مانده ام و نمی دانم باید با این 4 فیلم چه کنم؟ این تهیه کننده پیشکسوت تأکید کرد: همه ما امروزه در یک بلاتکلیفی صرف به سر می بریم؛ این
گلایه نویسنده و کارگردان تئاتر از ناکارآمدی مدیران تئاتر
به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آریان رضایی نویسنده و کارگردان تئاتر که در طول دوران کرونا در حوزه اجرای تئاتر آنلاین فعال بود و نمایش هایی، چون آقای شادی ، خانم آنلاین و مرجان را در فضای مجازی اجرا کرد درباره فعالیت این روزهایش گفت: تصورم این است امسال هم همانند سال گذشته درگیری هایی که با کرونا داریم وجود دارد و حتی بیشتر هم می شود، چون امسال مشکلات اقتصادی مردم بیشتر شده و انتخابات و
کارآفرینی بانوی دهلرانی با 2 فرزند معلول
من از طریق فروش گلیم امرار معاش می کنم. این کارآفرین روستایی ادامه داد: هدف من احیای صنایع دستی است که البته خودم دارای مدارک لازم در زمینه قالی بافی و گلیم بافی هستم و تلاش می کنم صنایع دستی را در روستاهای بخش مرکزی و حتی شهر دهلران و آبدانان احیا کنم چون علاوه بر روستاها در دهلران و شهرستان آبدانان هم کارآموز دارم و الان مشغول بکار هستند. خانم محمدزاده با اشاره به اینکه با
چرا همیشه با انتخاب بین بد و بدتر خود را به فلاکت می اندازیم؟ رای ندادن شاید تلنگری باشد برای کسانی که ...
صفر درصد بوده، چطور می تواند رئیس جمهور موفقی باشد. اصلاح طلبان در دام حمایت از کاندیدای رای آور نیفتند، چون خطرناک است. با علم به اینکه می گویید در انتخابات شرکت نمی کنید اما تمایل دارم بدانم نظرتان درباره گزینه های مطرح شده برای ریاست جمهوری چیست؟ من شناختی از آقای پزشکیان ندارم. آقای ظریف مثل آقای روحانی است و اصلاح طلب محسوب نمی شود. نمی دانم چرا اصلاح طلبان به دنبال او هستند تا
رئیسی می تواند گزینه اجماعی نیروهای انقلاب باشد
درباره شما مطرح می کنند این است که شما چون درجه سرتیپی دارید باید استعفا می دادید و استعفایتان را هم به دلیل درجه سرداری، باید فرمانده کل قوا تائید می کرد و چون چنین روالی را طی نکرده اید پس، نباید تائید صلاحیت می شدید؟ کوثری: نه، این طور نیست. در سال 86 با 30 سال و 9 ماه بازنشسته شدم. این 4 سال هم که برگشتم با مجوز مقام معظم رهبری بود. دوره اش هم بعد از سه سال و تمدید یکساله، تمام شده بود
هنوز هم جام جمی هستم
روزنامه های چاپی واقعیت هایی در کشور ما و دنیا وجود دارد که نمی توان آنها را نادیده گرفت. زمانی که ما در روزنامه جام جم تصور می کردیم شرایط خیلی خوبی داریم و از تیراژ بالایی برخورداریم، پژوهش ها نشان می داد کشور ما از نظر مطالعه و خواندن روزنامه شرایط خوبی ندارد. این رویکرد همه دهه ها را شامل می شد به جز مقطع بعد از پیروزی انقلاب و بعد از انتخابات سال 76 که اوضاع روزنامه خوانی بهتر از دیگر دوره ها بود
کوثری: نفع مذاکره را برای مردم می خواهیم آنها برای انتخابات
/> تسنیم: یکی از مباحثی که برخی درباره شما مطرح می کنند این است که شما چون درجه سرتیپی دارید باید استعفا می دادید و استعفایتان را هم به دلیل درجه سرداری، باید فرمانده کل قوا تائید می کرد و چون چنین روالی را طی نکرده اید پس، نباید تائید صلاحیت می شدید؟ کوثری: نه، این طور نیست. در سال 86 با 30 سال و 9 ماه بازنشسته شدم. این 4 سال هم که برگشتم با مجوز مقام معظم رهبری بود. دوره اش هم بعد از سه
حذف اثرم در نمایشگاه به دلیل شباهت آن با رئیس جمهور وقت /حواشی پوستر نخود/ گلایه از فرماندار و مدیر کل ...
دارم. علاقه ای به کارهای انتقادی ندارم وگرنه تندتر از بقیه هستم وی در ادامه می گوید: شخصا خیلی کار انتقادی دوست ندارم ولی اگر بخواهم انجام بدهم شاید بتوانم تندتر از بقیه انجام دهم. وقتم را صرف این مسائل نمی کنم و بیشتر در جشنواره ها شرکت می کنم چون حس و حال رقابت دارد خیلی ارزش بیشتری دارد تا به طور مثال بخواهم به یک کوچه ای در شهر بپردازم که پنج سال است اقای شهردار قول داده
ماجرای مسمومیت مدافعان حرم با آب آلوده!
جنگی حضور داشتند. البته خودشان بار ها گفته بودند که خیلی دوست دارند این کار را متوقف کنند و به میدان جنگ بروند و مثل بقیه رزمنده ها بجنگند، اما بهشان اجازه داده نشد. این اجازه ندادن هم به خاطر موفقیتی بود که در میدان فرهنگی کسب کرده بودند و مسئولیت سنگین تر و متفاوت تری بهشان داده شد و به خاطر همین مسئولیت هم قطعا کسی که دور از خط مقدم است باید به نحو دیگری از سر راه برداشته شود. بعد از
هنوز باید گفت خدا پدر علی حاتمی را بیامرزد که ....
می شود حداکثر تا دو ساعت بعد از انتشار، نسخه های قاچاق آن پخش می شود مشخص است که در نهایت 20 تا 30 درصد هزینه های ساخت فیلم برمی گردد و این کار را برای اکران آنلاین سخت می کند؛ به همین دلیل فعلا فرم ثبت نام فیلم را که اثری در ستایش زیبایی ها و مردم استان سیستان و بلوچستان است، برای شرکت در جشواره جهانی فجر پر کرده ایم. خانی که پروژه های در دست تولید و برنامه ریزی برای ساخت دارد، ادامه
کتاب را مردم باید بالا بیاورند؛ نه جشنواره ها
گمنام هستیم. به عنوان نمونه مجموعه سیمرغ (ویژه یکی از سرداران استان خراسان) که کار محتوایی آن تمام شده و جمعی از بهترین نویسندگان ایران در تحریر این کتاب دست دارند. معتقدم کتاب را باید برای مردم نوشت نه برای جشنواره ها به همین علت هم، در سال های گذشته در جشنواره ها شرکت نمی کردیم، چون معتقدم کتاب را مردم باید بالا بیاورند؛ نه جشنواره ها بودجه دولتی دارید؟ در سال های 95