هنوز تصمیمی برای راهپیمایی 22 بهمن گرفته نشده/ احتمال اجباری شدن دوز سوم ...
سایر منابع:
سایر خبرها
پیشنهاد وزیر کشور برای اجباری شدن تزریق دوز سوم واکسن
موثری ارتقا یابد. دکتر وحیدی تصریح کرد: در حال بررسی این موضوع با همکاری وزارت بهداشت و درمان هستیم که دوز سوم واکسن را برای فعالیت مشاغل و اصناف و سایر حوزه ها اجباری شود و البته این موضوع باید به تصویب ستاد ملی کرونا جهت لازم الاجرا شدن برسد. وی از مردم عزیز، اتحادیه ها و اصناف خواست: با رعایت پروتکل های بهداشتی اجازه ندهیم مدیریت مطلوب کشور در کنترل بیماری دچار آسیب شود.
احتمال الزامی شدن دز سوم واکسن
برگزاری فردی یا موتوری راهپیمایی 22 بهمن، گفت: هنوز تصمیم نهایی برای برگزاری فردی 22 بهمن گرفته نشده اما مانعی برای راهپیمایی موتوری نیست ولی ستاد ملی مقابله با کرونا باید در مورد برگزاری فردی راهپیمایی 22 بهمن تصمیم بگیرد. وحیدی افزود: در جلسه امروز منابع مورد نیاز وزارت بهداشت مورد بحث و گفتگو واقع شد و بنا شد تا مطالبات بیمارستان ها را هرچه سریع تر از طرف سازمان تامین اجتماعی و سازمان
برگزاری راهپیمایی 22 بهمن منوط به مجوز ستاد ملی کروناست/ احتمال اجباری شدن تزریق دوز سوم واکسن
روزنو :فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا گفت: در حال بررسی این موضوع با همکاری وزارت بهداشت و درمان هستیم که دوز سوم واکسن برای فعالیت مشاغل و اصناف و سایر حوزه ها اجباری شود و البته این موضوع باید به تصویب ستاد ملی کرونا جهت لازم الاجرا شدن برسد. احمد وحیدی وزیر کشور در سی و سومین نشست قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا که با حضور نمایندگان دستگاه ها در محل وزارت کشور برگزار شد، با
برگزاری راهپیمایی 22 بهمن منوط به مجوز ستاد ملی کروناست/ احتمال اجباری شدن تزریق دوز سوم واکسن
ی مبنی بر نحوه برگزاری مراسم 22 بهمن هم گفت: در این خصوص برگزاری مراسم امسال به صورت خودرویی برقرار است و البته برگزاری حضوری مراسم منوط به تصمیم ستاد ملی کروناست و هنوز تصمیمی در این خصوص اتخاذ نشده است. فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا همچنین درخصوص برگزاری کنسرت ها هم گفت: در این خصوص در ستاد ملی کرونا مصوب شده است که تجمعات با یک چهارم ظرفیت مجاز به برگزاری هستند.
وزیر کشور: برای تعطیلی مدارس اختیاری به استانداران داده نشده
22 بهمن خودرویی یا فردی برگزار می شود، گفت: طبیعی است که برگزاری خودرویی راهپیمایی 22 بهمن مشکلی ندارد، اما تصمیم برای برگزاری راهپیمایی افراد با توجه به شرایط کرونایی با ستاد ملی مقابله با کرونا است. در هر حال تاکنون تصمیمی قطعی نشده است. وزیر کشور در پاسخ به اینکه چرا فوتبال بدون حضور تماشاگر و کنسرت ها با حضور تماشاگران برگزار می شود، گفت: با توجه به مصوبات آخرین نشست ستاد ملی مقابله
احتمال الزامی شدن دز سوم واکسن کرونا
جمهوری در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرده بود که ستادهای استانی مقابله با کرونا فقط حسب ضرورت می توانند مدارس هر بخش یا شهرستان را برای مدتی که لازم است، تعطیل کنند، اما روز گذشته احمد وحیدی وزیر کشور تاکید کرد: به استانداران اختیاری برای تعطیلی سراسری مدارس در استان ها داده نشده و استانداران تنها می توانند برای مدرسه ای خاص که تعداد افراد مبتلا زیاد می شود، تصمیم گیری کنند. به گزارش ایسنا
اختیاری برای تعطیلی مدارس به استانداران داده نشده 12 بهمن 1400 ساعت: 13:11
ابلاغ لازم الاجرا خواهد بود. وحیدی در خصوص رنگ بندی شهرها و افزایش تعداد شهرهای قرمز نیز گفت: متاسفانه شهرهای قرمز و نارنجی افزایش پیدا کرده به شکلی که در حال حاضر 17 نقطه قرمز اعلام شده است. اما هنوز در رابطه با ترددها و محدودیت ترددها تصمیم خاصی گرفته نشده البته بنایی هم فعلا برای اعمال محدودیت ها وجود ندارد. وی در خصوص تعطیلی مدارس و اختیار استانداران نیز گفت: به استانداران
هنوز تصمیمی برای راهپیمایی 22 بهمن گرفته نشده است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما ؛ وزیر کشور درباره مراسم راهپیمایی 22 بهمن گفت:هنوز تصمیم نهایی برای برگزاری فردی 22 بهمن گرفته نشده است اما راهپیمایی به صورت خودرویی برگزار می شود. احمد وحیدی در حاشیه جلسه قرارگاه ستاد ملی مقابله با کرونا در جمع خبرنگاران ادامه داد: با توجه به ارزیابی شرایط جدید اگر مشکلی وجود نداشته باشد، راهپیمایی مردمی هم برگزار می شود، اما تصمیم قطعی درباره
سپید از آخرین وضعیت فعالیت مدارس در روزهای کرونایی گزارش می دهد کلاف سردرگم آموزش درشرایط اومیکرون
ریزی در این زمینه صورت گرفته و به صورت روتین در حال انجام است. علی رغم این گفته ها احمد وحیدی وزیر کشور اظهار کرده بود که اختیاری به استانداران داده نشده است در مورد فعالیت مدارس تصمیم بگیرند. وی در این رابطه تصریح کرد: به استانداران این اختیار داده شد که اگر در مدرسه ای یک بیمار پیدا شد، آن فرد نباید حضور داشته باشد. اگر تعداد بیماران در مدرسه زیاد باشد، تصمیم می گیرند آن مدرسه تعطیل شود
عضو ستاد کرونای تهران: بسیاری از بیماران درحال حاضر کودک هستند؛ واکسیناسیون دز سوم جدی گرفته نشد
پیش بینی هاست. ما بسیار زود به پیک رسیدیم کما اینکه در دنیا نیز به همین صورت بود و ظرف یک یا دو هفته ناگهان به پیک کرونا رسیدند. به همین دلیل برآوردها این است که میزان ابتلای روزانه به تعداد بسیار بالایی خواهد رسید. گرچه باتوجه به اینکه عمدتا این ویروس ریه را درگیر نمی کند خطر کمتری ایجاد می کند. معاون بهداشت ستاد مقابله با کرونا در تهران گفت: درحال حاضر عمده مشکل این است که ممکن است
قزوین قرمز شد
شمار می رود. جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا هشدار داد: در صورت ادامه این وضعیت و عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی، ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان کرونا ناچار به اعمال محدودیت های سابق خواهد بود. حبیبی گفت: بنابر اعلام دانشگاه علوم پزشکی قزوین کرونا از ابتدای شیوع تا کنون 130 هزار و 14 نفر را در استان مبتلا کرده و جان 2 هزار و 694 رو هم گرفته است. وی
احتمال اجباری شدن تزریق دُز سوم واکسن کرونا / وزیر کشور اعلام کرد + فیلم
تزریق عمومی مهمترین راهکار برای مقابله با کرونا محسوب می شود. البته برای مقابله با سویه امیکرون، تمام ایرانیان باید سه دُز تزریق کنند. این در حالی است که هنوز بیش 6 میلیون نفر از جمعیت بالای 12 سال کشورمان تزریق نکرده اند. در این میان همچنین هنوز هم یک سوم ایرانیان بالای 18 سال دُز سوم را دریافت نکرده اند. در واقع، آمار پایین تزریق دُز سوم واکسن کرونا در میان ایرانیان منجر به شیوع گسترده امیکرون
الزام کارکنان و کارگران به تزریق دوز سوم واکسن کرونا
به گزارش یزدفردا : علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا این شهرستان بیان داشت: مراسم های ایام دهه فجر با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان با یک سوم جمعیت و با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می شود و برگزارکنندگان بر رعایت شیوه نامه بهداشتی نظارت خواهند نمود . معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد
اعلام شرایط اعزام دانشگاهیان به عتبات
خواهیم بود. وی یادآور شد: کاروان های ما در چهار بسته تعریف شده اند که بسته اول شامل کاروان درجه اول که به صورت هوایی و درجه دوم به صورت زمینی اعزام می شوند. البته کاروان های زمینی در صورت فراهم شدن شرایط، هم از نظر بازگشایی تردد در مرزها و مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا اعزام خواهند شد. برای دسته سوم کاروان ها نیز رفت به صورت هوایی و برگشت به صورت هوایی خواهد بود و بسته چهارم نیز یک بسته
افزایش 6 برابری مبتلایان به کرونا در استان
دهد. وی تاکید کرد: ما نمی گوییم موج ششم شروع شده اما این رشد مبتلایان به معنای آماده باش همه بخش ها است و در این مسیر لازم است مردم نسبت به تزریق دوز سوم توجه جدی داشته باشند زیرا تنها راه مقابله با این سویه ماسک، فاصله اجتماعی و دوز سوم واکسن است. شیرانی با بیان اینکه نباید بگذاریم سویه اومیکرون فاجعه ای مثل پیک پنجم ایجاد کند، تصریح کرد: درست است که از لحاظ آماری اومیکرون
کرونا اوج گرفت؛ شهرهای قرمز افزایش یافت
افرادی که واکسن دُز سوم را زده اند، ایمنی دارند ولی ممکن است ناچار شویم که تزریق دُز سوم واکسن را الزامی کنیم که البته مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا را نیاز دارد. وزیر کشور درباره تمهیدات راهپیمایی 22 بهمن نیز گفت: هنوز تصمیم نهایی برای برگزاری فردی 22 بهمن گرفته نشده است اما راهپیمایی به صورت خودرویی برقرار خواهد بود و تصمیم گیری در این باره بر عهده ستاد ملی مقابله کرونا است.
احتمال الزامی شدن تزریق دُز سوم واکسن؛ اجرای برخی مصوبات کرونایی متوقف می شود
مراجعه کردند کم است. ضمن اینکه شاهد اجتماعات غیرضروری هستیم و همین موضوع باعث رشد اُمیکرون شده است. البته افرادی که واکسن دُز سوم را زده اند، ایمنی دارند ولی ممکن است ناچار شویم که تزریق دُز سوم واکسن را الزامی کنیم که البته مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا را نیاز دارد. وی افزود: وزارت بهداشت نیز دستورالعملی در مورد نحوه برخورد با اُمیکرون و نحوه بستری ها تهیه کرده است تا از بستری های
برگزاری راهپیمایی خودرویی 22 بهمن بلامانع است
غیر ضروری افراد مبتلا در بیمارستان ها عنوان کرد: بنا شد برخی مصوبات که زمان آنها گذشته را متوقف کنیم و همچنین منابع مالی مورد نیاز وزارت بهداشت خصوصا در حوزه بیمارستان ها برای ادامه خدماترسانی به مردم تامین شود. وی درباره تمهیدات در نظر گرفته شده برای برگزاری مراسم 22 بهمن نیز توضیح داد: راهپیمایی خودرویی می تواند برگزار شود اما در بحث فردی تصمیم گیری با ارزیابی شرایط جدید در ستاد ملی
اجتماعات با ظرفیت حداکثر 20 درصدی برگزار می شوند/ اختیاری برای تعطیلی مدارس به استانداران داده نشده است
به این سوال که آیا تمهیداتی برای برگزاری راهپیمایی 22 بهمن به صورت فردی یا خودرویی اندیشیده شده است گفت: بحث راهپیمایی به صورت خودرویی طبیعی است و می تواند بدون مشکل برگزار شود اما در خصوص راهپیمایی به صورت فردی باید در این زمینه در ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم گیری شود. البته تصمیم گیری در این زمینه نیز با ارزیابی شرایط جدید انجام خواهد شد. فعلا تصمیم قطعی در خصوص برگزاری راهپیمایی 22 بهمن به
مدت قرنطینه امیکرون چند روز است؟
به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، دکتر سید جواد حسینی در رابطه با تصیمات ستاد مقابله با کرونای استان درخصوص نحوه فعالیت مدارس با توجه به وضعیت شیوع امیکرون اظهار کرد: اگر مدرسه ای دچار مشکل شود در مورد آن مدرسه با توجه به میزان کلاس های درگیر درخصوص تعطیلی کلاس ها یا مدرسه تصمیم گیری می شود. تصمیم گیری کلی در مورد کلاس های حضوری به ستاد کرونای استان مربوط است، اما درحال حاضر تصمیم جدیدی در این
بیمارستان های دولتی و خصوصی استان بوشهر در آماده باش کامل
استان نسبت به واکسیناسیون به ویژه دوز سوم واکسن اقدام کنند و همچنین افرادی که هنوز اقدام به تزریق دوز اول یا دوم نکرده اند نیز حتماً نسبت به واکسیناسیون دوز اول و دوم اقدام کنند. دکتر ملکی زاده با بیان اینکه بر اساس بررسی ها آمار مبتلا به کرونا در استان در 10 روز اول بهمن نسبت به دی افزایش چشمگیری دارد گفت: آمار ها نشان می دهد در هفته دوم دی 80 مورد، هفته سوم 163، چهارم 267 و در هفته اول
مدارس اصفهان با وضعیت نارنجی حضوری است
گرفته نشده است، ادامه داد: هم اکنون مدارس ابتدایی در شهرستان های کاشان، آران و نطنز که در وضعیت قرمز قرار دارند، غیرحضوری است اما شهر اصفهان هنوز به شرایط قرمز نرسیده و در وضعیت نارنجی قرار دارد؛ بنابراین مدارس اصفهان فعلاً حضوری است مگر اینکه شرایط جدیدی اتفاق بیفتد. معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان درباره واکسیناسیون دانش آموزان و معلمان گفت: بیش از 90 درصد دانش
برای پروتکل ها برخوردی با مدارس نشده است
تشکیل خواهد شد، ادامه داد: در وضعیت فعلی تمامی کلاس ها در تمامی پایه ها در شهرستان های کاشان، نطنز و آران و بیدگل به صورت مجازی تشکیل می شود. وی تاکید کرد: در خصوص نوع آموزش در وضعیت نارنجی مصوبه جدیدی در ستاد استانی کرونا نوشته خواهد شد و بر اساس آن مدارس به فعالیت خود در حوزه آموزش حضوری و مجازی ادامه خواهند داد. امیرپور در پاسخ به اینکه آیا مدرسه ای به دلیل تخلف در رعایت