چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۰:۴۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
تیک ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۱۵:۵۱

آیا زاکانی به کرونا مبتلا شده است؟/ خبرنگاران صحن شورا را ترک کردند

ایلنا نوشت: شهردار تهران بمنظور دفاع از بودجه سال آینده شهرداری با علایم سرماخوردگی در صحن شورا حضور پیدا کرد. در جریان بررسی بودجه سال آینده شهرداری تهران، علیرضا زاکانی شهردار تهران در صحن شورای شهر حضور پیدا کرد، اما او دارای علایم سرماخوردگی بود و هنگامی که در پشت تریبون قرار گرفت ماسک خود را برداشت و شروع به صحبت کرد و از اعضای شورای شهر و حاضرین به دلیل وضعیت جسمانی نامناسبی که داشت عذرخواهی کرد. در پی این صحبت های شهردار برخی خبرنگاران صحن شورای شهر تهران را ترک کردند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)