یک پلیس در شیراز شهید شد
سایر خبرها
مراسم تشییع پیکر شهید علی اکبر رنجبر در استان فارس برگزار شد
اکبر رنجبر جانشین پاسگاه انتظامی بیدزرد شیراز در درگیری با اراذل و اوباش به خیل یاران شهیدش پیوست. سرهنگ کاووس محمدی در تشریح این خبر اظهار کرد: مأموران انتظامی پاسگاه بیدزرد شهرستان شیراز هنگام اجرای مأموریت با اراذل و اوباش، درگیر می شوند. وی ادامه داد، در این درگیری ستوان یکم علی اکبر رنجبر براثر ضربه سلاح سرد (قمه) از ناحیه گردن به شدت مجروح و در اثر خونریزی شدید به خیل
شهید نیروی انتظامی در بدرقه باشکوه مردم شیراز رهسپار منزل ابدی شد
اقشار مختلف مردم با شکوهی خاص برگزار شد پیکر شهید مدافع نظم و امنیت رهسپار خانه ابدی شد شهید علی اکبر رنجبر جانشین پاسگاه انتظامی روستای بیدزرد شیراز شامگاه پنجشنبه 14 بهمن ماه همگام اجرای ماموریت با اراذل و اوباش درگیر شده و پس از مجروح شدن یکی از سربازان پاسگاه جهت انجام وظیفه قانونی در پی اراذل و اوباش رفته و در درگیری با اسلحه سرد توسط یکی از اراذل به شهادت میرسد این
جزئیات دستگیری قاتل مأمور ناجا در شیراز
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ،سردار حبیبی با بیان اینکه این قاتل ظهر امروز در شهرستان شیراز دستگیر شد گفت: متهم در سیزده بهمن ماه 1400 در ساعت 19 و 48 دقیقه سرهنگ دوم علی اکبر رنجبر جمعی پاسگاه بیدزرد شیراز با سلاح سرد مورد هجمه قرار داد و وی را به قتل رساند. وی با بیان اینکه این اقدام قاتل پس از مجروح نمودن سرباز وظیفه انجام گرفته است و شهید رنجبر قصد انجام وظیفه سازمانی خود در
کمیسیون امنیت ملی تغییر قانون استفاده از سلاح را بررسی می کند
سلاح برای تامین کنندگان امنیت مردم"خواهد پرداخت. قانون حامی محافظین از جان و ناموس مردم خواهد بود. جلال زاده این توییت را با هشتگ شهید علی اکبر رنجبر منتشر کرد. بنا بر توضیحات سرهنگ کاووس محمدی معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس، شامگاه چهارشنبه (13 بهمن) ماموران انتظامی پاسگاه بیدزرد شهرستان شیراز هنگام اجرای ماموریت با اراذل و اوباش، درگیر می شوند. در این درگیری ستوان یکم علی اکبر رنجبر براثر ضربه
قاتل مامور نیروی انتظامی دستگیر شد
به گزارش نویدتهران،رئیس کل دادگستری استان فارس از دستگیری قاتل شهید رنجبر خبر داد. حجت الاسلام و المسلمین موسوی گفت: این قاتل ظهر امروز در شهرستان شیراز دستگیر شد. متهم در تاریخ 13 بهمن یک هزار و چهارصد در ساعت 19 و 48 دقیقه سرهنگ دوم علی اکبر رنجبر جمعی پاسگاه بیدزرد شیراز با سلاح سرد مورد هجمه قرار داد و وی را به قتل رساند. او گفت: این اقدام قاتل پس از مجروح نمودن سرباز وظیفه
پیکر شهید رنجبر در حرم شاهچراغ (ع) تشییع شد + تصاویر
باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - شامگاه چهارشنبه مأموران انتظامی پاسگاه بیدزرد شهرستان شیراز حین اجرای مأموریت با اراذل و اوباش درگیر شدند. در این درگیری سرهنگ دوم علی اکبر رنجبر، بر اثر ضربه سلاح سرد (قمه) از ناحیه گردن به شدت مجروح شد و در اثر خونریزی شدید به خیل شهدا پیوست. پیکر این شهید نیروی انتظامی امروز بعد از نماز جمعه با حضور سردار زارعی معاون نیروی انسانی فرماندهی
واکنش قالیباف به شهادت مامور وظیفه شناس ناجا در درگیری با اراذل و اوباش
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در توییتی در واکنش به شهادت مامور نیروی انتظامی فارس نوشت: شهادت مظلومانه مامور وظیفه شناس شهید علی اکبر رنجبر در درگیری با اراذل و اوباش دردناک و جانکاه است؛ امنیت جامعه و آسایش مردم جز با فراهم کردن زمینه های اعمال اقتدار و قاطعیت پلیس تامین نخواهد شد. محمدباقر قالیباف در ادامه از ستاد کل نیرو های مسلح و نیروی انتظامی خواست در اسرع وقت اصلاحات مورد
لحظه دستگیری ضارب شهید رنجبر
بامداد پنجشنبه بود که ماموران انتظامی پاسگاه بیدزرد شهرستان شیراز هنگام اجرای ماموریت با اراذل و اوباش، درگیر شدند و در این درگیری ستوان یکم علی اکبر رنجبر براثر ضربه سلاح سرد(قمه) از ناحیه گردن به شدت مجروح و در اثر خونریزی شدید به خیل شهدا پیوست. ساعاتی پیش این قاتل به دام قانون افتاد. تصویری از لحظه بازداشت ضارب شهید رنجبر را ببینید. منبع: جام جم
قیمت خودرو
در این درگیری ستوان یکم علی اکبر رنجبر براثر ضربه سلاح سرد ( قمه ) از ناحیه گردن به شدت مجروح و در اثر خونریزی شدید به خیل شهدا پیوست. منبع: تسنیم
از درخواست مجازات عامل شهادت افسر پلیس شیراز تا اصلاح قانون بکارگیری سلاح
قلم | qalamna.ir : علی اکبر رنجبر جانشین پاسگاه انتظامی روستای بیدزرد شیراز شامگاه پنجشنبه 14 بهمن ماه، هنگام اجرای مأموریت با اراذل و اوباش درگیر شد و در این درگیری براثر ضربه سلاح سرد(قمه) از ناحیه گردن به شدت مجروح و در اثر خونریزی شدید به خیل شهدا پیوست. در این حادثه، یک سرباز وظیفه نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شد. مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید والامقام سرهنگ دوم
بدرقه باشکوه شهید نیروی انتظامی در شیراز
استان فارس و امام جمعه شیراز، نماز میت را بر پیکر مطهر این شهید والامقام اقامه کرد. شهید علی اکبر رنجبر جانشین پاسگاه انتظامی روستای بیدزرد شیراز شامگاه چهارشنبه 13 بهمن ماه، هنگام اجرای مأموریت با اراذل و اوباش درگیر شد و در این درگیری براثر ضربه سلاح سرد(قمه) از ناحیه گردن به شدت مجروح و در اثر خونریزی شدید به خیل شهدا پیوست. در این حادثه، یک سرباز وظیفه نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شد
قانون به کارگیری سلاح توسط پلیس نیازمند بازنگری است
در توسعه و تعالی نظام اسلامی بسیار چشمگیر و شایسته تقدیر است و آحاد مردم همواره حامی و پشتیبان این قشر از جامعه هستند. علی اکبر رنجبر جانشین پاسگاه انتظامی روستای بیدزرد شیراز هنگام اجرای مأموریت با اراذل و اوباش درگیر شد و در این درگیری براثر ضربه سلاح سرد از ناحیه گردن به شدت مجروح و در اثر خونریزی به خیل شهدا پیوست.
برخورد قاطعانه و مستمر با اراذل و اوباش ادامه یابد
به گزارش بولتن نیوز ، احمد وحیدی وزیر کشور با صدور پیامی شهادت علی اکبر رنجبر جانشین پاسگاه انتظامی بیدزرد شیراز را تسلیت گفت و از سرعت عمل نیروی انتظامی در دستگیری این قاتل شرور قدردانی کرد. وحیدی همچنین خطاب به حسین اشتری فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی تاکید کرد که امید است این قاتل خبیث در کمترین زمان ممکن به سزای عمل شرارت بار خود برسد. رئیس شورای امنیت کشور تصریح کرد: برخورد قاطعانه و مستمر با اراذل و اوباش که موجب سلب آرامش، آسایش و امنیت مردم شریف می شوند، ادامه یابد. ...
امام جمعه نورآباد: نیروهای انتظامی نیازمند حمایت بیشتر قانون هستند
حجت الاسلام یوسف خانی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به حادثه شهادت شهید علی اکبر رنجبر از پرسنل نیروی انتظامی افزود: نباید هیچ پناه امنی برای این اراذل و جانیان باقی بماند تا موجب عبرت دیگر عناصری باشد که چنین افکار شیطانی را در سر نپرورانند. وی با تاکید بر اینکه ماموران انتظامی باید از آموزش های بیشتری در برابر اراذل بهره مند باشند ادامه داد: حافظان امنیت مردم، بدون شک مورد
مجلس قانون استفاده از سلاح را خارج از نوبت بررسی می کند
به گزارش تلنگر ، محمد باقر قالیباف، رئیس خانه ملت، در حساب کاربری توییتر خود نوشت: ستاد کل نیرو های مسلح و نیروی انتظامی در اسرع وقت اصلاحات مورد نیاز قانون استفاده از سلاح برای مأمورین شجاع و جان برکف ناجا را به مجلس ارائه کنند . 14 بهمن، معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس از شهادت جانشین پاسگاه انتظامی روستای بیدزرد شیراز در درگیری با اراذل و اوباش خبر داد .
بدرقه شهید نیروی انتظامی در شیراز
شیراز-ایرنا- پیکر پاک شهید سرهنگ دوم علی اکبر رنجبر جانشین پاسگاه انتظامی بیدزرد شیراز جمعه با شکوه خاصی در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد. شهید رنجبر شامگاه پنجشنبه 14 بهمن ماه، هنگام اجرای مأموریت با اراذل و اوباش درگیر شد و در این درگیری براثر ضربه سلاح سرد(قمه) از ناحیه گردن به شدت مجروح و در اثر خونریزی شدید به خیل شهدا پیوست. در این حادثه، یک سرباز وظیفه نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شد.
اولین تصویر از لحظه دستگیری قاتل شهید رنجبر | لحظه درگیری و تصویری از شهید رنجبر را ببینید
انگیزه متهم توسط مقام قضایی ادامه دارد و در سریع ترین زمان ممکن و پس از تکمیل تحقیقات با صدور کیفرخواست و حکم قاطع، متهم پرونده به مجازات قانونی خواهد رسید. سروان علی اکبر رنجبر در حین مقابله با اراذل و اوباش بر اثر اصابت چاقو از ناحیه گردن و شاهرگ مجروح شده و بر اثر شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد. لحظه شهادت مامور نیروی انتظامی با چاقوی اراذل و اوباش را در
لحظه بازداشت قاتل شهید رنجبر در عملیات پلیس+فیلم
به گزارش خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا ؛ شامگاه 13 بهمن ماه جاری، مأموران انتظامی پاسگاه بیدزرد شهرستان شیراز حین اجرای مأموریت، با اراذل و اوباش، درگیر شدند که در این درگیری سروان علی اکبر رنجبر، بر اثر ضربه سلاح سرد (قمه) از ناحیه گردن به شدت مجروح شد و در اثر خونریزی شدید به خیل شهدا پیوست. بعد از شهادت شهید رنجبر و متواری شدن قاتل، تلاش برای بازداشت وی آغاز شد؛ قاتل بعد از
استاندار فارس: باید مانع از تکرار حادثه شهادت مامور انتظامی شیراز شد
جانشین پاسگاه انتظامی روستای بیدزرد شیراز شامگاه پنجشنبه 14 بهمن ماه، هنگام اجرای مأموریت با اراذل و اوباش درگیر شد و در این درگیری براثر ضربه سلاح سرد(قمه) از ناحیه گردن به شدت مجروح و در اثر خونریزی شدید به خیل شهدا پیوست. در این حادثه، یک سرباز وظیفه نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شد. رئیس کل دادگستری استان فارس اعلام کرد: قاتل شهید علی اکبر رنجبر مامور انتظامی با تلاشهای شبانه روزی و اقدامات عملیاتی پلیس انتظامی استان و همکاری اطلاعاتی ویژه سربازان گمنام امام زمان(عج) ظهر جمعه 15 بهمن 1400 در شیراز دستگیر شد. ...
سردار اشتری پس از شهادت ناجوانمردانه مأمور پلیس: مجلس و قوه قضائیه به یاری پلیس بیایند
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: ضرورت دارد تمام نهادها و دستگاه های ذیربط اعم از مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه و وزارت دادگستری نسبت به تقنین قوانین مورد نیاز پلیس و “اصلاح قانون به کارگیری سلاح” و بخشی از آئین دادرسی کیفری اقدام و پلیس را یاری کنند.
قانون به کار گیری سلاح را اصلاح کنید
، ضمن پیگیری از معاونت حقوقی و امور مجلس فرماندهی انتظامی کل کشور، از کارشناسان توانمند مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی درخواست کردم پیش نویس اصلاح قانون نحوه استفاده از سلاح را تهیه کنند. شب گذشته مأموران انتظامی پاسگاه بیدزرد شهرستان شیراز حین اجرای مأموریت، با اراذل و اوباش، درگیر شدند که در این درگیری سروان علی اکبر رنجبر، بر اثر ضربه سلاح سرد (قمه) از ناحیه گردن به شدت مجروح شد و در
دولت برای لایحه اصلاح قانون سلاح در کشور تقاضای اولویت می کند
به گزارش خبرگزاری موج، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در تازه ترین واکنش به شهادت سرهنگ دوم "علی اکبر رنجبر" جانشین پاسگاه انتظامی بیدزرد شیراز در درگیری با اراذل و اوباش در توئیتی از آمادگی دولت برای ارائه لایحه اصلاح قانون سلاح در کشور خبر داد و نوشت: اصلاح قانون به کارگیری سلاح توسط نیرو های مسلح در موارد ضروری در نوبت بررسی صحن علنی مجلس است و دولت برای این لایحه تقاضای اولویت می
شهادت یک پلیس در شیراز
کاووس محمدی، معاون انتظامی فارس، شهادت رئیس پاسگاه بیدزرد در درگیری با اشرار را تایید کرد و گفت: ستوانیکم علی اکبر رنجبر جانشین پاسگاه انتظامی بیدزرد شیراز در درگیری با اراذل و اوباش به خیل یاران شهیدش پیوست. شامگاه چهارشنبه ماموران انتظامی پاسگاه بیدزرد شهرستان شیراز هنگام اجرای ماموریت با اراذل و اوباش، درگیر می شوند. وی ادامه داد، در این درگیری ستوانیکم علی اکبر رنجبر براثر ضربه سلاح سرد
شهادت ستوان یکم "علی اکبر رنجبر" مأمور نیروی انتظامی شیراز در درگیری با اراذل در روستای بیدزرد + عکس و ...
به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ابنا معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: ستوان یکم علی اکبر رنجبر جانشین پاسگاه انتظامی روستای بیدزرد شیراز در درگیری با اراذل و اوباش به خیل یاران شهیدش پیوست. سرهنگ کاووس محمدی بامداد پنجشنبه در این باره به خبرنگاران گفت: ماموران انتظامی پاسگاه بیدزرد شهرستان شیراز هنگام اجرای ماموریت با اراذل و اوباش، درگیر شدند. وی ادامه