پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۴:۲۳Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
فرارو ۱۴۰۳/۰۵/۳۱ - ۱۰:۴۶

دژی برای بساطی ها؛ دست فروشان چهارراه ولیعصر آواره شدند

دو هزار نفر را آواره کردند، می خواهند همه را در صد غرفه جا دهند. شهرداری می گوید غرفه ها چند ماه رایگان است، ما می گوییم یک سال با ما قرارداد ببندید، رایگان هم نباشد، اما حاضر نمی شوند این کار را کنند. دست فروش قدیمی چهارراه ولیعصر است، می گوید: می خواهند ما 80 دست فروش قدیمی را به بازارچه ببرند و به باقی هم می گویند خودشان برای خودشان چاره کنند. ما هم نمی رویم. ... ادامه خبر

برچسب‌ها

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)