دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۲:۰۲Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
فرادید ۱۴۰۳/۰۷/۱۷ - ۱۵:۰۸

چرا استفاده از دستگاه کپسول خودکشی برای متقاضیان به حالت تعلیق درآمد؟

این کپسول های خودکشی که گفته می شود در ماه گذشته تعداد موارد پذیرفته شده برای استفاده از آن به بیش از 370 مورد رسیده به یکی از ایده های محبوب برای خودکشی کسانی تبدیل شده که نمی خواهند زندگی خود را ادامه دهند. این دستگاه شبیه تابوت به فرد امکان می دهد که بدون کمک پزشکی خودکشی کند. حالا اما پلیس سوئیس مدیرعامل این شرکت و چند نفر دیگر را در پی مرگ یک زن 64 ساله آمریکایی دستگیر کرده و تا زمان تکمیل تحقیقات جنایی ارائه این محصول به متقاضیان آن به حالت تعلیق در آمده است ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)