سایر منابع:
سایر خبرها
تأکید عراقچی و بن سلمان بر توقف جنایات اسرائیل
نیز سفر کند و اخباری نیز در رسانه ها منتشر شد مبنی بر اینکه عراقچی به قطر هم سفر خواهد کرد. وزیر امور خارجه پیش از این در گفت وگویی درباره هدف این سفر گفته بود: هدف سفر من رایزنی در خصوص مسائل منطقه و تحولات منطقه از جمله در لبنان و غزه و جنایاتی که رژیم صهیونیستی انجام می دهد. آوارگانی که الان در لبنان حضور دارند و نحوه کمک رسانی به آنها بحث مسائل منطقه ای هدف اصلی سفر بنده است. البته برای مسائل دوجانبه حتماً سفر جداگانه ای انجام خواهد شد و امیدواریم این رایزنی ها به شرایط بهتری در منطقه برای فلسطین، لبنان و صلح منطقه منجر شود. انتهای خبر/ ...
عکس | عراقچی، وزیر امورخارجه با بن سلمان، ولی عهد عربستان دیدار کرد
سازنده خواند و گفت. دو وزیر امور خارجه خواستار توقف جنگ علیه غزه و لبنان و رساندن هر چه سریع تر کمک های انسان دوستانه به آوارگان شدند. سیدعباس عراقچی هم پیش از این در گفت وگویی درباره اهداف این سفر با اشاره به روابط رو به رشد ایران و عربستان درباره هدف این سفر اظهار داشت: هدف سفر من رایزنی در خصوص مسائل منطقه و تحولات منطقه از جمله در لبنان و غزه و جنایاتی که رژیم صهیونیستی انجام می دهد
ایران به دنبال منطقه قوی
منطقه و اسلامی و جامعه بین الملل برای توقف حملات وحشیانه به لبنان صورت بگیرد، ادامه خواهد داشت. سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه دربارۀ سفرش به عربستان گفت: روابط ایران و عربستان الان رو به رشد است و در مسیر خوبی به پیش می رود. وی گفت: هدف سفر من رایزنی در خصوص مسائل منطقه و تحولات منطقه از جمله در لبنان و غزه و جنایاتی که رژیم صهیونیستی انجام می دهد. آوارگانی که الان در لبنان حضور دارند و
سفر وزیر امور خارجه به عربستان؛ عراقچی با بن سلمان دیدار کرد
عربستان توضیحاتی ارائه کرد. وی گفت: روابط ما با عربستان روابطی روبه رشد است و در مسیر خوبی پیش می رود؛ هدف سفر من به عربستان رایزنی درباره تحولات منطقه به ویژه تحولات جاری در لبنان و غزه است. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی فیلم ورود عراقچی و هیئت همراه به ریاض 1403/07/18 - 16:22 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
عراقچی چه پیامی به ریاض مخابره کرد؟
وزیر امور خارجه که عصر دیروز چهارشنبه تور چند روزه خود به منطقه را از عربستان آغاز کرد، با استقبال مقامات سعودی وارد ریاض شد. هدف اصلی عراقچی از سفر به پادشاهی عربستان و دیدار با فیصل بن فرحان، همتای سعودی، رایزنی در مورد تحولات اخیر در لبنان و غزه و تلاش برای پایان دادن به حملات اسرائیل در منطقه است. در دیدار عراقچی با همتای سعودی، آخرین تحولات روابط دوجانبه نیز مورد بحث و رایزنی قرار گرفت
ادامه رایزنی های منطقه ای عراقچی؛ تاکید ایران و قطر بر گسترش همکاری ها
وزیر امور خارجه ایران که هفته گذشته به لبنان و سوریه سفر کرده بود، روز چهارشنبه با مقام های ارشد عربستان سعودی از جمله فیصل بن فرحان وزیر خارجه و محمد بن سلمان ولی عهد این کشور دیدار و درباره تحولات منطقه رایزنی کرد. سفر سیدعباس عراقچی به عربستان؛ همپوشانی میدان و دیپلماسی عراقچی روز پنجشنبه نیز در رأس هیئتی وارد دوحه، پایتخت قطر شد و با محمد بن عبد الرحمن آل ثانی نخست وزیر
عراقچی با نخست وزیر قطر دیدار کرد
منطقه خصوصا شرایط غزه و لبنان است. وزیر امور خارجه کشورمان پیش از این به عربستان سفر کرده بود و با محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان و فیصل بن فرحان، وزیر خارجه این کشور دیدار و گفتگو کرده بود. انتهای پیام/
عراقچی راهی قطر شد
به گزارش مردم فردا ،وزیر خارجه ایران پس از رایزنی با مقامات عربستان و در ادامه سفر منطقه ای خود به منظور رایزنی درباره تحولات منطقه خصوصا تحولات غزه و لبنان، ریاض را به مقصد دوحه قطر ترک کرد. به گزارش مردم فردا ،وزیر خارجه ایران پس از رایزنی با مقامات عربستان و در ادامه سفر منطقه ای خود به منظور رایزنی درباره تحولات منطقه خصوصا تحولات غزه و لبنان، ریاض را به مقصد دوحه قطر ترک کرد.
عراقچی با ولیعهد عربستان دیدار کرد
عازم این کشور شد و مورد استقبال مقامات عربستان قرار گرفت. وزیر امور خارجه در این سفر گفت وگوهای مفید و سازنده ای با همتای عربستانی خود، امیر فیصل بن فرحان، در خصوص آخرین تحولات منطقه به ویژه غزه و لبنان داشتند. طرفین خواستار توقف جنگ علیه غزه و لبنان و رساندن هرچه سریع تر کمک های انسان دوستانه به آوارگان شدند.
دیدار عراقچی با ولی عهد عربستان/بن سلمان: بهبود روابط با ایران مثبت و محسوس است
رشدی است و در مسیر خوبی جلو می رود. وی افزود: هدف سفر من البته رایزنی در خصوص مسائل منطقه و تحولاتی است که در منطقه در حال صورت گرفتن است، همچنین جنایاتی که رژیم صهیونیستی در حال انجام است و آوارگانی که اکنون در لبنان وجود دارند. /تسنیم
پذیرایی ریاض از دستورکار منطقه ای ایران
خارجه هدف از سفرش به ریاض را رایزنی در خصوص مسائل منطقه، تحولات در لبنان و غزه دانست. عراقچی در این رابطه اظهار داشت: هدف دیگر در این سفر موضوع مربوط به آوارگانی که در حال حاضر در لبنان هستند و نحوه کمک رسانی به آنها است.رئیس دستگاه دیپلماسی عنوان کرد: امیدواریم این رایزنی ها بتواند شرایط بهتری را در منطقه برای فلسطین و لبنان و در نهایت به صلح منطقه منجر شود. این دومین ملاقات
عراقچی راهی قطر شد
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : تسنیم: عراقچی ، وزیر خارجه ایران در ادامه سفر منطقه ای خود راهی قطر شد وزیر خارجه ایران پس از رایزنی با مقامات عربستان و در ادامه سفر منطقه ای خود به منظور رایزنی درباره تحولات منطقه خصوصا تحولات غزه و لبنان، ریاض را به مقصد دوحه قطر ترک کرد.
ادامه رایزنی های دیپلماتیک وزیر امور خارجه: اهداف دیدار عراقچی با نخست وزیر قطر
وزیر و وزیر خارجه دولت قطر شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی در مورد وضعیت منطقه و روابط دوجانبه انجام شد. همه کشورهای منطقه مسئولیت دارند که از طریق تلاش برای توقف نسل کشی در غزه و پایان دادن به تجاوز رژیم اشغالگر علیه لبنان، حداکثر همت خود را معطوف محافظت از منطقه در برابر یک فاجعه تحمیلی کنند. اهمیت رایزنی با عربستان از دید رییس دستگاه دیپلماسی سید عباس عراقچی پیش از سفر به قطر
اهمیت رایزنی های ایران و عربستان برای آتش بس در غزه و لبنان از نگاه گاردین
خواستار کاهش اعمال نفوذ ایران و حزب الله در تحولات این کشور بود. اما در این میان، فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان سعودی با یک چالش مواجه است. او در مسیری طولانی برای بهبود روابط با ایران پای گذاشته و می خواهد آمریکا کار بیشتری برای پرداختن به خطر گسترش تنش ها از سوی اسرائیل از جمله در لبنان و به واسطه برنامه ریزی برای حمله علیه ایران، انجام دهد. در ادامه این مطلب آمده است: از سوی
دیپلماسی علیه جنگ
امور خارجه، گفت وگوهای مفیدوسازنده ای با همتای عربستانی خود، امیر فیصل بن فرحان، در خصوص آخرین تحولات منطقه به ویژه غزه و لبنان داشتند. طرفین خواستار توقف جنگ علیه غزه و لبنان و رساندن هرچه سریع تر کمک های انسان دوستانه به آوارگان شدند . بقایی افزود: دو وزیر همچنین با مرور آخرین وضعیت روابط دوجانبه، بر عزم مشترک برای ادامه مسیر تقویت روابط در حوزه های مختلف سیاسی، امنیتی و اقتصادی تاکید کردند
عراقچی با نخست وزیر قطر دیدار کرد
منطقه رایزنی کرد. عراقچی امروز درباره رایزنی های خود در عربستان نوشت: رایزنی های مفید و سازنده با محوریت توسعه روابط دوجانبه و آخرین تحولات منطقه انجام گرفت. همچنین بر ضرورت همکاری ها جهت توقف فوری جنایات جنگی رژیم صهیونیستی از جمله نسل کشی در غزه و تجاوز نظامی به لبنان، امدادرسانی سریع و کمک به آوارگان تاکید شد. دیپلمات عالی رتبه ایران تاکید کرد: عزم جدی جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی بر گسترش روابط و همکاری ها در عرصه های مختلف است.
در جمع بندی سفر به عربستان و قطر/عراقچی: اسرائیل می خواهد یک غزه دیگر در لبنان ایجاد کند
عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان با جمع بندی سفر منطقه ای به عربستان و قطر اظهار کرد: چند روز پیش به صورت رسمی و به همراه آقای دکتر پزشکیان دیداری با امیر قطر داشتیم اما این سفر من یک سفر کوتاه و فقط برای رایزنی در خصوص مسائل منطقه ای و آنچه که در غزه و لبنان رخ می دهد، بود که الحمدالله بحث های خوبی در ملاقات های عمومی و خصوصی شکل گرفت. وی با بیان آنکه در خصوص نگرانی های جدی در
دیدار و گفتگوی وزیران خارجه ایران و قطر در دوحه
سلمان ولی عهد این کشور دیدار و درباره تحولات منطقه رایزنی کرد. عراقچی امروز درباره رایزنی های خود در عربستان نوشت: رایزنی های مفید و سازنده با محوریت توسعه روابط دوجانبه و آخرین تحولات منطقه انجام گرفت. همچنین بر ضرورت همکاری ها جهت توقف فوری جنایات جنگی رژیم صهیونیستی از جمله نسل کشی در غزه و تجاوز نظامی به لبنان، امدادرسانی سریع و کمک به آوارگان تاکید شد. دیپلمات عالی رتبه ایران تاکید کرد: عزم جدی جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی بر گسترش روابط و همکاری ها در عرصه های مختلف است. خبرگزاری جمهور - امور بین الملل ...
وزیر خارجه ایران با ولیعهد عربستان دیدار کرد
سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه ایران در ریاض با محمد بن سلمان ولیعهد عربستان دیدار کرد. عراقچی که به منظور دیدار و گفت وگو با مقامات عربستان بعد از ظهر امروز چهارشنبه وارد این کشور شده در بدو ورود به ریاض در خصوص اهداف سفر خود، اظهارداشت: روابط ما با عربستان روابط رو به رشدی است و در مسیر خوبی در حال پیشروی است. وی گفت هدف من از این سفر رایزنی در خصوص مسائل منطقه و تحولاتی
تهران و ریاض؛ برگ تازه منطقه
خواسته خود مبنی بر آتش بس هم زمان در غزه و لبنان چشم پوشی کند . البته عراقچی در بدو ورود به ریاض درخصوص اهداف سفر خود، اظهار کرد: روابط ما با عربستان روابط رو به رشدی است و در مسیر خوبی در حال پیشروی است. او گفت هدف من از این سفر رایزنی درخصوص مسائل منطقه و تحولاتی است که در این منطقه در حال صورت گرفتن است، در لبنان در غزه و جنایاتی که رژیم صهیونیستی در حال ارتکاب آن است، آوارگانی که الان در لبنان
دیپلماسی روی خط آتش
خلیج فارس در برابر اسرائیل و ایران داشت. عراقچی این بار در راه ریاض حال اما تنها چهار روز پس از سفر وزیر خارجه به لبنان و سوریه، دو کشوری که اکنون در خط مقدم درگیری با رژیم صهیونیستی قرار دارند، دیپلمات ارشد ایران با آغاز تور منطقه ای جدید که با حضور در ریاض پایتخت عربستان سعودی کلید خورد، تحولات منطقه در برابر جنگ افروزی های اتحاد غربی- عبری را هدف قرار داده است.
عراقچی با نخست وزیر قطر دیدار کرد
سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز پنجشنبه با محمد بن عبد الرحمن آل ثانی نخست وزیر و وزیر خارجه قطر در دوحه دیدار و گفت وگو کرد. وزیر امور خارجه ایران که هفته گذشته به لبنان و سوریه سفر کرده بود، روز چهارشنبه با مقام های ارشد عربستان سعودی از حمله فیصل بن فرحان وزیر خارجه و محمد بن سلمان ولی عهد این کشور دیدار و درباره تحولات منطقه رایزنی کرد. عراقچی
عراقچی چه پیامی به ریاض مخابره کرد؟
عصر دیروز چهارشنبه تور چند روزه خود به منطقه را از عربستان آغاز کرد، با استقبال مقامات سعودی وارد ریاض شد. هدف اصلی عراقچی از سفر به پادشاهی عربستان و دیدار با فیصل بن فرحان، همتای سعودی، رایزنی در مورد تحولات اخیر در لبنان و غزه و تلاش برای پایان دادن به حملات اسرائیل در منطقه است. در دیدار عراقچی با همتای سعودی، آخرین تحولات روابط دوجانبه نیز مورد بحث و رایزنی قرار گرفت. سخنگوی وزارت امور خارجه
ماموریت وزیر خارجه در ریاض و دوحه چه بود؟
اشاره به اینکه روابط دوجانبه تهران و ریاض در مسیر خوبی قرار دارد، گفت: هدف سفر من رایزنی در خصوص مسائل و تحولات منطقه از جمله در لبنان و غزه و جنایاتی که رژیم صهیونیستی انجام می دهد، وضعیت آوارگانی که الان در لبنان حضور دارند و نحوه کمک رسانی به آنها است.تلاش ما برای اینکه یک حرکت دسته جمعی از سوی کشورهای منطقه و اسلامی و جامعه بین الملل برای توقف حملات وحشیانه به لبنان صورت بگیرد، ادامه خواهد داشت
روایت عراقچی از دیدارهایش با ولیعهد و وزیر خارجه عربستان
به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه در دور جدید سفرش به منطقه پس از سفر اخیرش به لبنان و سوریه روز چهارشنبه 18 مهرماه به ریاض پایتخت عربستان سعودی سفر کرد. وی در این سفر چند ساعته با فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان سعودی دیدار و پس از آن هم با محمد بن سلمان ولیعهد این کشور ملاقات و درباره مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه به ویژه توقف جنایات رژیم صهیونیستی در
عراقچی با نخست وزیر قطر دیدار کرد
سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز پنجشنبه با محمد بن عبد الرحمن آل ثانی نخست وزیر و وزیر خارجه قطر در دوحه دیدار و گفت وگو کرد. وزیر امور خارجه ایران که هفته گذشته به لبنان و سوریه سفر کرده بود، روز چهارشنبه با مقام های ارشد عربستان سعودی از حمله فیصل بن فرحان وزیر خارجه و محمد بن سلمان ولی عهد این کشور دیدار و درباره تحولات منطقه رایزنی کرد. عراقچی
رایزنی های سازنده عراقچی و بن فرحان درباره تحولات لبنان و غزه
علیه غزه و لبنان و رساندن هرچه سریع تر کمک های انسان دوستانه به آوارگان شدند. بقائی همچنین خبر داد: 2 وزیر با مرور آخرین وضعیت روابط دوجانبه، بر عزم مشترک برای ادامه مسیر تقویت روابط در حوزه های مختلف سیاسی، امنیتی و اقتصادی تاکید کردند. پیش از این، عراقچی هدف از سفر به عربستان را رایزنی درباره مسائل منطقه عنوان کرد و گفت: هدف سفر من، رایزنی درباره مسائل منطقه و تحولاتی که در منطقه، در غزه و لبنان در حال صورت گرفتن است و جنایاتی که رژیم صهیونیستی مرتکب می شود.