دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۹:۰۵Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
شرکت ملی نفت ایران ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۰۹:۱۰

توجه جدی به محیط پیرامونی، مهم ترین دغدغه ی سازمان منطقه ویژه پارس در ...

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در اولین جمعه از ماه مبارک رمضان با حضور در بین نمازگزاران عسلویه به ارائه گزارشی از عملکرد صنعت نفت در توجه به محیط پیرامونی در دو سال گذشته پرداخت و گفت: جذب 260 نفر از نیروهای جویای کار عسلویه در کنار کاهش چشمگیر فلرینگ از مهمترین اقدامات صنعت نفت در دو سال گذشته محسوب می شود. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط