سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۵:۴۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
بازار کار ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۰:۱۱

جذب 3500 نیروی جدید در آموزش و پرورش خوزستان

سرپرست استانداری خوزستان از جذب 3 هزار و 500 نیروی جدید در آموزش و پرورش این استان خبر داد. به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، فرج الله خبیر ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش خوزستان در سالن جلسات استاندار اظهار کرد: یکی از مهم ترین برنامه آموزش و پرورش برای ارتقای کیفی سطح آموزش توجه به دوره پیش دبستانی است. وی گفت: در حال حاضر آموزش و پرورش خوزستان در توسعه پوشش دوره پیش دبستانی رشد کمی و کیفی قابل توجهی داشته است که این موضوع می تواند در سایر مقاطع نیز اثر داشته باشد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط