چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۰:۵۲Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
عصر خبر ۱۴۰۳/۰۸/۰۲ - ۱۴:۱۷

عکسی از خوش و بش پزشکیان با امیر امارات، یکی از مدعیان جزایر سه گانه

مسعود پزشکیان، رئیس جمهور در حاشیه نشست بریکس با محمد بن زاید بن سلطان آل نهیان رئیس امارات دیدار و گفتگوی کرد. گفتنی است امیر امارات پس از پیروزی پزشکیان با انتشار پیامی نوشته بود: من برای او آرزوی موفقیت در خدمت به کشورش را دارم و مشتاقانه منتظر همکاری با او در راستای منافع کشورملت های ایران امارات هستم. امارات همچنین یکی از مدعیان درباره مالکیت جزایر سه گانه ایرانی است ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)