سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۲:۴۳Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۳:۰۲

خودروهای فاقد معاینه فنی 40 هزار تومان جریمه می شوند

سرویس جامعه پایگاه خبری تحلیلی بی باک ؛ بخش مهمترین عناوین اجتماعی: رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به جریمه 40 هزار تومانی خودروهای فاقد برگه معاینه فنی، از تشدید برخورد با متخلفان خبر داد. به گزارش خبرنگار بی باک، سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، روز دوشنبه در نشست خبری گفت: کنترل خودروهای فاقد معاینه فنی برابر قانون جزو ماموریت های پلیس است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)