سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۴:۵۳Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
الف ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۳:۳۷

جریمه 40000 تومانی در انتظار خودروهای فاقد معاینه فنی

رئیس پلیس راهور تهران از تشدید برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی در پایتخت خبر داد. به گزارش ایسنا سردار تیمور حسینی صبح امروز در نشست خبری با اعلام خبر تشدید طرح برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی گفت: کنترل خودروهای فاقد معاینه فنی برابر قانون جزو ماموریت های پلیس است. وی با بیان اینکه معاینه فنی در کنترل ایمنی خودروها به منظور پیشگیری از تصادفات نقش مهمی دارد، گفت: بر همین اساس از امروز بخش کنترل خودروهای فاقد معاینه فنی از سوی پلیس راهور اجرایی می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)