چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۶:۴۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
بازتاب ۱۴۰۳/۰۸/۰۵ - ۱۳:۱۴

تنبورنوازان جامی در تالار وحدت می نوازند

کنسرت گروه تنبورنوازان جامی به سرپرستی و آهنگسازی رضا علی آبادی روزهای جمعه 18 و شنبه 19 آبان به تهیه کنندگی مسعود و سعید برزی در تالار وحدت برگزار می شود. این در حالی است که میلاد عباسی به عنوان نوازنده سازهای کوبه ای، علی آبادی را همراهی می کند. علی آبادی در بخش اول کنسرت خود مطابق کنسرت های پیشین به تک نوازی تنبور می پردازد و در بخش دوم همراه با اعضای گروه جامی قطعاتی را که به تازگی ساخته شده اند، اجرا خواهد کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)