سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۱:۴۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
فرتاک نیوز ۱۴۰۳/۱۱/۱۱ - ۱۲:۳۳

مرگ تلخ دو جوان در ایلام

صبح امروز دو جوان ایلامی در اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن جان خود را از دست دادند. این حادثه تلخ بار دیگر لزوم رعایت نکات ایمنی در استفاده از وسایل گرمایشی را یادآوری می کند. محسن ویسی، مدیر روابط عمومی اورژانس ایلام، در گفت وگو با خبرنگار تسنیم از مرگ دو جوان 25 ساله در بلوار خبرنگار شهرستان ایلام بر اثر گازگرفتگی خبر داد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)