پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۱:۵۸Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
قم پرس ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۹:۴۶

امام جمعه مرودشت:کمیته ویژه ریشه کنی سالک دراین شهرستان تشکیل شود

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین قنبر علی احمدی در جمع مردم مرودشت افزود: با توجه به حضور وزیر محترم بهداشت در شهرستان مرودشت اینجانب بطور جدی خواستار مطرح کردن این معضل توسط شخص وزیر در هئیت دولت شدم. وی ادامه داد: تخصیص ردیف بودجه مستقل برای ریشه کن کردن بیماری سالک ازدیگر خواسته های من از وزیر بهداشت بوده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)