آگهی استعلام طراحی ، تامین ، تجهیزات و اجرای خدمات شبکه برق سایت تپه طولا
سایر منابع:
سایر خبرها
جلسه کمیته املاک با حضور مدیر مخابرات منطقه هرمزگان برگزار شد
به گزارش اداره روابط عمومی و ارتباطات مخابرات منطقه هرمزگان، مهندس هاشمی مدیرمنطقه به همراه حاجی زاده معاون شبکه ، مویدی مدیر مخابرات شهرستان بندرعباس ، روسای اداره حقوقی ، حراست ، برنامه ریزی و مخابرات شهرستانهای توابع به منظور بررسی اسناد مالکیت املاک شهری و روستایی روز سه شنبه یازدهم شهریور ماه تشکیل جلسه داد. در این نشست در خصوص مسائل مربوط به املاک استان ازجمله پیگیری سند املاک مراکز مخابراتی، پیگیری حقوقی املاک دارای معارض ، املاک بدون سند، تک برگ نمودن اسناد و بارگذاری تمامی املاک فاقد سند شهرستان ها در سامانه ثبت ملک به بحث و تبادل نظر پرداخته شد . ...
ظرفیت خالی CNG در هرمزگان؛ فرصتی برای سوخت پاک و ارزان/ طرح رایگان دوگانه سوزی خودروهای جدید در هرمزگان ...
مالک ارسال خواهد شد. احراز هویت در زمان تحویل کارت از طریق شرکت پست و با ارائه شناسه 5 رقمی پیامک شده انجام می شود. مدیر پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان از مزایای طرح ملی خدمات اینترنتی کارت هوشمند سوخت به تحقق سیاست دولت الکترونیک و انجام تکالیف قانونی بخش کارت سوخت، عدم نیاز به مراجعه حضوری به دفاتر خدمات مشترکان، انجام سیستمی فرآیندهای احراز هویت، مالکیت،استعلام بیمه شخصی ثالث
برپایی میز ارتباطات مردمی مخابرات منطقه کرمانشاه/پاسخگویی سرپرست مخابرات منطقه کرمانشاه به مشترکین این ...
به گزارش ایرسا آنلاین به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کرمانشاه، به مناسبت هفته دولت و همزمان با نماز جمعه چهارم شهریورماه، میز ارتباطات مردمی مخابرات با حضور سرپرست مخابرات منطقه و مدیر شهرستان به منظور دیدار چهره به چهره با مردم شریف استان کرمانشاه و رسیدگی به درخواست های این عزیزان با هدف رفع مشکلات مشترکین و ارائه خدمات مطلوب در حوزه های مختلف مخابراتی برپا شد. شایان ذکر است
آیین تکریم مهندس ملک جعفریان برگزار شد
مراسم تکریم و قدردانی از خدمات و تلاش های مهندس ملک جعفریان مدیر سابق مخابرات منطقه تهران برگزار شد. به گزارش اداره کل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، در پی انتصاب مهندس ملک جعفریان به عنوان مدیرعامل شرکت شسکام، مدیران مخابرات منطقه تهران با دعوت از وی، گردهم آمدند تا از زحمات شبانه روزی و بیش از 7 سال خدمت صادقانه مدیر سابق مخابرات منطقه تهران تجلیل و قدردانی نمایند. در
تسهیل مهاجرت مشترکان مخابرات به خدمات مبتنی بر فناوری نوین
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، اظهار داشت : یکی از اصلی ترین اهداف شرکت، تسهیل مهاجرت مشترکان به خدمات مبتنی بر فناوری IP و حفظ شماره های فعلی آن هاست. به گزارش سیتنا به نقل از معاونت ارتباطات و روابط عمومی شرکت مخابرات، مهندس محمدجعفرپور، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران،ضمن بیان این مطلب تأکید کرد: این تغییر فناوری نه تنها کیفیت و سرعت خدمات را بهبود می بخشد، بلکه مصرف برق و هزینه های
نشست تخصصی فروش خانگی مخابرات ایران در کرمانشاه برگزار شد
کال سنتر و امور مشترکین مخابرات منطقه کرمانشاه به پایان رسید و حاضران از نزدیک در جریان روند پاسخگویی به مشترکان قرار گرفتند. این رویداد نشان دهنده عزم جدی مخابرات ایران برای توسعه فیبر نوری، تقویت فروش خانگی و ارتقای برند در استان ها است؛ اقدامی که می تواند گامی مؤثر در جهت افزایش رضایتمندی مشترکان و ارتقای کیفیت خدمات ارتباطی در کشور باشد.
فیبر نوری، طرح های اختصاصی و توسعه سایت های همراه اول؛ محور تعامل مخابرات فارس و منابع طبیعی
زیرمجموعه منابع طبیعی مورد بررسی قرار گرفت. مدیر مخابرات منطقه فارس در این نشست با اشاره به ظرفیت های گسترده مخابرات در ارائه خدمات نوین ارتباطی اظهار داشت: مخابرات منطقه فارس آمادگی کامل دارد تا با بهره گیری از زیرساخت های فنی و توان کارشناسی خود، در راستای ارتقای پوشش ارتباطی، توسعه فیبر نوری و اجرای طرح های ویژه، همکاری مؤثری با اداره کل منابع طبیعی استان داشته باشد. وی افزود
طی توافق دانشگاه علوم پزشکی و مخابرات لرستان مراکز بهداشتی درمانی لرستان به فیبر نوری متصل می شوند
بهداشتی و درمانی باید از ارتباطی پایدار، ایمن و پرسرعت برخوردار باشند، چرا که موفقیت اجرای نظام ارجاع و سایر خدمات نوین سلامت الکترونیک، وابسته به زیرساخت های مخابراتی است. بهره مندی رایگان از فیبر نوری در بخش پایانی نشست، مهندس شمسی فر، رئیس شرکت مخابرات منطقه لرستان، ضمن اعلام آمادگی کامل برای همکاری با دانشگاه علوم پزشکی، اظهار داشت: براساس تفاهم نامه منعقدشده، کلیه مراکز
جلسه شورای داخلی مدیران مخابرات منطقه البرز
هفتمین جلسه شورای مدیران مخابرات منطقه البرز در سالن ویدیو کنفرانس ساختمان مهندس همت زاده برگزار شد. به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه البرز، جلسه شورای مدیران مخابرات منطقه البرز با حضور دکتر بیان مدیر مخابرات منطقه، معاونین، مدیران، جمعی از روسای ادارات مستقل، روسای ادارات شهرستانها در سالن کنفرانس ساختمان ستادی برگزار شد .در این جلسه ابتدا دکتر بیان مدیر منطقه ضمن تبریک اعیاد خجسته ماه ربیع
بررسی پوشش جاده ای و روستایی تلفن همراه در شهرستان فسا
رو ز سه شنبه 11 شهریور ماه با هدف توسعه زیرساخت های ارتباطی و ارتقای کیفیت خدمات همراه اول، پوشش جاده ای و روستایی شبکه تلفن همراه در شهرستان فسا مورد ارزیابی میدانی مهندس محمودی، مدیر مخابرات منطقه و سایر مدیران ارشد حوزه ارتباطات قرار گرفت. به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه فارس، این برنامه با حضور مهندس هومان محمودی مدیر مخابرات منطقه فارس، دکتر سلیمان پور مدیرکل ارتباطات و فناوری
اتصال 100 درصدی شهر گرمدره استان البرز به فیبر نوری
شد.این پروژه یکی از مطالبات جدی و چند ساله شهروندان بود که به یاری خداوند تا پیش از زمستان سال جاری به سرانجام می رسد. ایشان ضمن قدردانی از همکاری ویژه مخابرات منطقه اظهار داشت هدف مشترک ما این است که شهروندان شیرینی بهره مندی از خدمات نوین ارتباطی را بدون دغدغه تجربه کنند و اتصال کامل فیبر نوری نه فقط برای رفاه مردم بلکه برای ارتقا جایگاه گرمدره در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات یک جهش بزرگ خواهد بود.
بازدید میدانی رئیس جدید اداره مخابرات شهرستان فامنین از مراکز روستائی در اولین روز های کاری در این ...
بازدید میدانی رئیس جدید اداره مخابرات شهرستان فامنین از مراکز روستائی در اولین روز های کاری در این شهرستان مهندس اصلانی رئیس جدید اداره مخابرات شهرستان فامنین با حضور در روستاهای فیض آباد، سراوک ، و زرقان ضمن دیدار با کارگزاران این مناطق، بر توسعه و بهبود خدمات مخابراتی تأکید کرد در این بازدید، ایشان با آقایان نورالهی (کارگزار روستاهای فیض آباد، اقای سعدی ( سراوک) و
شروع قرار داد بیمه تکمیلی درمان
زارعی مدیر اداری و منابع انسانی منطقه هرمزگان با ارسال نامه ای به همکاران شاغل و بازنشسته اعلام کرد : با عنایت به شروع قرار داد بیمه تکمیلی درمان کارکنان از تاریخ 1404/6/1 به مدت یکسال دیگر به شرکت بیمه دانا واگذار شد . بر اساس اعلام بیمه مرکزی مبلغ سرانه ماهانه حق بیمه به ازای هر نفر 14/500/000 ریال می باشد . 60 درصد مبلغ مذکور ( 000/700/8 ریال) توسط مخابرات و 40 درصد آن ( 000/800/5 ریال ) توسط
برگزاری نشست مشورتی سرپرست جدید مخابرات فامنین با همکاران
، اظهار داشت: امروز وظیفه همه ماست که در جهت رشد شاخص ها و افزایش درآمد شرکت تلاش کنیم. این هدف تنها با همدلی، همکاری، پیگیری امور شرکت و رسیدگی دقیق به مشکلات ارباب رجوع و مشترکین محقق خواهد شد. این نشست با طرح دیدگاه ها و پیشنهادهای همکاران همراه بود و بر عزم جمعی برای ارتقای سطح خدمات مخابراتی در شهرستان فامنین تأکید شد. روابط عمومی مخابرات منطقه همدان
استقرار میز خدمت مخابرات مرکز استان به مناسبت هفته دولت
مهندس خواستار مدیر مخابرات مرکز استان، در میز خدمت و دیدار چهره به چهره مردم و مسئولین و گرامیداشت هفته دولت که با حضور، دکتر پژمان فر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، دکتر مظفری استاندار خراسان رضوی وجمعی از مدیران و روسای ادارت تشکیل شده بود شرکت کرد و به سئوالات مردم پاسخ داد. به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان رضوی، مهندس خواستار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت ، هدف
برگزاری جلسه تعاملی رئیس اداره مخابرات شهرستان طالقان با رئیس کلانتری این شهرستان
به گزارش اداره روابط عمومی، در راستای تعامل با دستگاه های اجرایی ، رئیس اداره مخابرات طالقان با رئیس کلانتری این شهرستان دیدار و گفتگو کرد. در این جلسه در خصوص بررسی وضعیت سرقت کابل و حفاظت از تجهیزات منطقه با توجه به شرایط محیطی، گفتگو و تبادل نظر شد و از زحمات و تلاش های رئیس و پرسنل این کلانتری ها در راستای تلاش های شبانه روزی در برقراری نظم، امنیت و صیانت از تجهیزات مراکز خدمات رسان تشکر شد.
دایری بیش از 17 هزار خط فیبر نوری فعال در استان هرمزگان
به گزارش روابط عمومی و ارتباطات مخابرات منطقه هرمزگان، مهندس حسن هاشمی، ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان خدمت افزود : توسعه فیبرنوری جهت ارتقاء سطح خدمات و در نهایت رضایت مشترکین ضرورتی غیرقابل انکار است که باید برای همگامی با پیشرفت و رشد روزافزون فناوری های ارتباطی و اطلاعاتی ، اجرای پروژه SWAP (تبدیل شبکه مسی به فیبر نوری ) در استان هرمزگان را با جدیت پیش ببریم .
بازرسی و نظارت برپروژه اجراشده فیبرنوری در شهر گل تپه شهرستان کبودرآهنگ
بازرسی و نظارت برپروژه اجراشده فیبرنوری در شهر گل تپه شهرستان کبودرآهنگ به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه همدان، روز سه شنبه 11 شهریور مهندس آزادنیا، نماینده محترم بازرسی مخابرات منطقه همدان، به همراه مهندس حسن پور، رئیس اداره مخابرات شهرستان کبودرآهنگ، از پروژه های فیبر نوری اجرا شده در شهر گل تپه بازدید کردند. در جریان این بازدید، وضعیت فیبر نوری مربوط به دوربین های شهرداری، دادگستری و بخشداری گل تپه مورد بررسی قرار گرفت. همچنین از FAT نصب شده در کوچه مهر4 بازدید و مسائل و مشکلات موجود جهت پیگیری و رفع، گزارش شد. روابط عمومی مخابرات منطقه همدان ...
سرکشی از مراکز مخابراتی روستاهای بخش گل تپه شهرستان کبود آهنگ
سرکشی از مراکز مخابراتی روستاهای بخش گل تپه شهرستان کبود آهنگ در ادامه سفر کاری، مهندس حسن پوربه شهر گل تپه روز سه شنبه 11شهریور ماه در مسیر بازگشت از مراکز مخابراتی روستاهای علیصدر با مسئولیت آقای زارعی و ایده لو با مسئولیت آقای یوسفی بازدید به عمل آورد. به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه همدان در این بازدیدها،فروش سرویس Vdsl،وصول مطالبات و همچنین وضعیت مراکز از نظر نحوه نگهداری تجهیزات، تمیزی و نظم محیط مورد بررسی قرار گرفت که عملکرد همکاران در این حوزه مطلوب ارزیابی شد. روابط عمومی مخابرات منطقه همدان ...
جلسه آموزشی پیشگیری از بیماری های قلبی و عروقی در محل سالن ویدئو کنفرانس مخابرات منطقه هرمزگان برگزار شد
به گزارش و ارتباطات مخابرات منطقه هرمزگان ، در راستای اجرای برنامه سلامت کارکنان ،جلسه ای با محوریت پیشگیری از بیماری های قلبی و عروقی مورخ 1404/6/11 راس ساعت 10 با حضور همکاران برگزار گردید . در این جلسه در خصوص راههای پیشگیری از بیماری های قلبی و عروقی صحبت شد .
ملاقات مردمی مدیر مخابرات منطقه گیلان با شهروندان و کارکنان
در راستای ارتقاء خدمات رسانی و پاسخگویی به نیازهای مردم و کارکنان، مدیر مخابرات منطقه گیلان ، صبح روز سه شنبه 11 شهریورماه 1404 به صورت حضوری با شهروندان و کارکنان دیدار و گفتگو کرد. به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه گیلان ؛ در این دیدار ها ، مهندس حسنی مدیر مخابرات منطقه ، ضمن شنیدن مشکلات و درخواست های شهروندان محترم ، به دغدغه ها و سوالات آنان پاسخ داد و تاکید کرد که رفع موانع و
بازدید مدیر مخابرات منطقه فارس از مرکز تلفن ابوذر با تأکید بر تکریم ارباب رجوع و ارتقای کیفیت خدمات
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه فارس، هومان محمودی مدیر مخابرات منطقه فارس روز یکشنبه 9 شهریورماه 1404 با هدف بررسی وضعیت تجهیزات و زیرساخت ها، ارتقای کیفیت خدمات و تاکید بر اهمیت تکریم ارباب رجوع از مرکز تلفن ابوذر بازدید کرد. در این بازدید، روند ارائه خدمات به مشترکین و اقدامات انجام شده در جهت بهبود پاسخگویی و توسعه شبکه مخابراتی مورد ارزیابی قرار گرفت. مدیر مخابرات منطقه فارس
دیدار مدیر مخابرات منطقه البرز با فرماندار شهرستان چهارباغ
مدیر مخابرات منطقه البرز با حضور در دفتر فرماندار شهرستان چهارباغ با ایشان دیدار و گفتگو کرد. به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه البرز ، همزمان با هفته دولت دکتر بیان مدیر مخابرات منطقه البرز و هیئت همراه با دکتر البرزی فرماندار شهرستان چهارباغ دیدار و گفت وگو کرد. در این دیدار دکتر بیان ضمن تبریک و گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: توسعه و گسترش فیبرنوری از اولویت های مهم مخابرات در راستای ارتقای
افتتاح سایت همراه اول در روستای پاشاکلالفور شهرستان سوادکوه شمالی همزمان با هفته دولت
همراه و کیفیت خدمات ارتباطی و اینترنت همراه در روستای پاشا کلا لفور ومناطق همجوار ارتقا یافته و بستر لازم برای توسعه خدمات نوین ارتباطی و دسترسی بهتر به خدمات دولت الکترونیک فراهم شده است. فرماندار سوادکوه شمالی، در این مراسم با تقدیر از اقدامات مخابرات منطقه مازندران ، افتتاح سایت جدید را گامی در راستای تحقق عدالت ارتباطی در مناطق روستایی شهرستان عنوان کرد. 1404/06/11
برپایی میزخدمت در شهرستان های فارس به مناسبت هفته دولت
این برنامه، روسای ادارات مخابرات در شهرستان ها با حضور در محل برگزاری میز خدمت، به صورت حضوری پاسخگوی درخواست ها، پرسش ها و مشکلات مردم بوده و آخرین خدمات و دستاوردهای این مجموعه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را تشریح کردند. برپایی میز خدمت توسط مخابرات منطقه فارس فرصتی ارزشمند برای تعامل مستقیم با مردم و ارائه توضیحات درباره طرح ها، پروژه ها و خدمات جدید این مجموعه بود که با استقبال گسترده شهروندان همراه شد. هم استانی های گرامی جهت اطلاع از زمان برگزاری میز خدمت در شهرستان های مختلف می توانند به سایت مخابرات منطقه فارس به نشانی FA.TCI.IR مراجعه نمایند. ...
اجرای پروژه توسعه فیبرنوری مخابرات در شهر کرخه شوش
عملیات توسعه شبکه فیبرنوری مخابرات در شهر کرخه از توابع شهرستان شوش با تلاش کارشناسان حوزه دسترسی شبکه و پس از طراحی، طی کردن مراحل انتخاب پیمانکار و رعایت استانداردهای فنی پروژه با هدف تقویت زیرساخت های ارتباطی، افزایش کیفیت خدمات و تحقق اهداف دولت هوشمند در حال اجراست. به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه خوزستان، این پروژه شامل حفاری، کابل گذاری فیبرنوری، اجرای فیبر اختصاصی برای
بررسی وضعیت خدمات مخابراتی در چند روستای توابع شهرستان گرگان
با حضور مدیر مخابرات شهرستان گرگان وضعیت ارائه خدمات مخابراتی در سه روستای غرب شهرستان گرگان بررسی شد . به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان ، مهندس محمد مهری به اتفاق احمد قدمنان بخشدار مرکزی گرگان ، وضعیت ارائه خدمات مخابراتی و آنتن دهی تلفن همراه در روستاهای لاملنگ ، ورسن و حیدر آباد را بررسی کردند . مهندس محمد مهری مدیر مخابرات شهرستان گرگان ضمن اعلام این خبر افزود
برگزاری جلسه هماهنگی جهت رفع مشکلات برگردان منطقه آزاد بندرانزلی و توسعه ارتباط مجتمع تجاری ونوس
، در دفتر معاونت شبکه مخابرات منطقه گیلان برگزار شده است . در ابتدای این جلسه کارشناسان مربوطه به تشریح چالش ها و موانع موجود در مسیر توسعه زیرساخت های ارتباطی پرداختند و راهکارهای عملی جهت رفع مشکلات مطرح و مورد بحث و تبادل نظرقرار گرفت . خدابخش معاون تجاری مخابرات منطقه گیلان تأکید کرد که با همکاری و هماهنگی میان بخش های مختلف ، زمینه بهبود کیفیت خدمات مخابراتی و تسهیل