چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۳:۰۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
اقتصاد 24 ۱۴۰۴/۰۶/۲۸ - ۱۲:۰۵

از آرامکو تا نفت ایران؛ چرا در مدیریت انرژی عقب مانده ایم؟/ با خصوصی سازی، ...

در عربستان تقریبا تمام مالکیت در دست دولت است؛ اما جالب این که با وجود مالکیت دولتی مدیریت آن به صورت خصوصی اداره می شود. دلیل موفقیت آرامکو نیز همین است که با وجود مالکیت دولتی، سیستم مدیریتی آن خصوصی است؛ یعنی هیئت مدیره مستقل است و همه موفقیت آن را مشاهده می کنیم چنان که با همین روش مدیریت خصوصی اکنون ارزشمندترین شرکت جهان شده است ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)