سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۷:۰۲Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
پایگاه خبری بوشهر24 ۱۴۰۴/۰۸/۱۵ - ۱۰:۰۳

معاون رییس جمهور: آزمون استخدامی جدید نیمه دوم سال برگزار می شود

بوشهر 24: معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: در نیمه دوم سال جاری، آزمون استخدامی جدید با هدف تقویت نیروهای انسانی در شهرستان ها و واحدهای عملیاتی برگزار خواهد. به گزارش بوشهر 24 به نقل از ایرنا؛ علاالدین رفیع زاده روز پنجشنبه در حاشیه سفر به استان بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سازمان سالی دو نوبت آزمون استخدامی برگزار می کند؛ یک نوبت آن در نیمه نخست سال انجام شد و در حال بررسی درخواست مجوز از سوی دستگاه های اجرایی برای برگزاری آزمون دوم هستیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)