دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۲:۵۴Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۵۷

موفقیت دانش آموزان بندرعباسی در جشنواره نوجوان خوارزمی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سید هادی حسینی ظهر امروز در حاشیه مراسم استقبال از دانش آموزان مرکز تیزهوشان که در جشنواره خوارزمی موفق به کسب رتبه سوم شده بودند در فرودگاه بندرعباس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در جریان برگزاری دومین جشنواره نوجوان خوارزمی در مشهد مقدس، آرین امیری و آرین نظاری دو دانش آموز آموزشگاه متوسطه دوره اول تیزهوشان اسدپور مقام سوم رشته فعالیت های آزمایشگاهی این جشنواره کشوری را از آن خود کردند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط