پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۸:۱۸Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
کاپ ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۰:۱۸

مربی تراکتورسازی: تونی مشکلی با نشستن من روی نیمکت ندارد/ مقابل نسف فقط ...

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: امیدوارم بچه ها کار خودشان را خوب انجام دهند و بتوانیم روزهای خوبی را سپری کنیم. قادر رحیم زاده در گفت و گو با خبرنگار کاپ، درباره شرایط تیمش اظهار داشت: بعد از پیروزی مقابل سایپا و صدرنشینی در جدول رده بندی لیگ روحیه تیمی ما بسیار بالاتر رفته است. با این صدرنشینی حالا وظایف ما سنگین تر شده و باید با قدرت ادامه دهیم تا نتایج خوبی به دست آوریم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط