دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۱:۳۴Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
سلامانه ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۶:۵۰

کودکان حاشیه نشین 15سال دیگر از جامعه انتقام می گیرند

سلامانه : مداخله در وضعیت حاشیه نشین ها واجب است زیرا احتمال اینکه آسیب های اجتماعی از دل همین حاشیه ها بازتولید شود فراوان است. کودکی که امروز در این مناطق از تحصیل بازمانده و به کودک کار تبدیل شده و مورد آزار جنسی هم قرار گرفته 15 سال دیگر به شهروندی غیرقابل کنترل تبدیل می شود که می تواند در انواع اقسام جنبش های ضداجتماعی عضو شود و به اصطلاح از جامعه انتقام بگیرد. به همین دلیل هم باید رسیدگی به وضعیت کودکان در مناطق حاشیه نشین در اولویت برنامه های دولت قرار گیرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط