چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۱:۳۶Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
کرمان 1400 ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۲:۲۲

وزیر نیرو هفته آینده به کرمان سفر می کند

استاندار کرمان از سفر وزیر نیرو به استان کرمان در هفته آینده خبر داد. به گزارش “ پایگاه اطلاع رسانی کرمان1400” ؛ علیرضا رزم حسینی در جلسه هم اندیشی ایجاد منطقه ویژه فناوری انرژی های تجدیدناپذیر در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری کرمان اظهارداشت: کشور ما در قدم نخست استفاده از انرژی های تجدیدپذیر قرار دارد. وی با اشاره به اینکه خداوند یک نعمت پایان ناپذیر به نام آفتاب در اختیار ما قرار داده است، گفت: باید از این نعمت الهی در زمینه تولید انرژی استفاده های بیشتری ببریم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)