چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۰:۱۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
شرکت ملی گاز ایران ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۱:۱۳

مصرف حدود یک میلیارد مترمکعب گاز طبیعی در خراسان جنوبی

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی از مصرف نزدیک به یک میلیارد مترمکعب گاز طبیعی در 9 ماهه امسال در سطح استان خبر داد. به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، فرشید دشتی ضمن بیان مطلب فوق، اظهار داشت: بخش نیروگاهی در استان با قریب به 700 میلیون مترمکعب گاز طبیعی معادل 70 درصد، بیشترین میزان مصرف گاز طبیعی را به خود اختصاص داده و پس از آن، بخش های خانگی، تجاری و عمومی با مصرف نزدیک به 170میلیون مترمکعب، 17 درصد میزان مصرف گاز را در 9 ماهه نخست امسال به خود اختصاص داده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط