سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۳:۳۴Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری برنا ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۶:۳۶

مجتمع بازیافت و استحصال انرژی از پسماند شهری در اردبیل راه اندازی می شود

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: مجوز احداث مجتمع بازیافت و استحصال انرژی از پسماند شهری در راستای مدیریت پسماند استان اردبیل صادر شده که راه اندازی این مجتمع بخش مهمی از مشکل پسماند عادی در استان را مرتفع می کند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط