چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۸:۰۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
شبکه اینترنتی آفتاب ۱۳۹۴/۰۴/۰۱ - ۰۸:۲۲

ترور یک مقام رسمی کنیا توسط شبه نظامیان گروه الشباب

مقامات کنیا اعلام کردند که شبه نظامیان گروه الشباب یک مقام رسمی این کشور را در یک شهری مرزی ترور کردند. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) به نقل از خبرگزاری شینهوا، شبه نظامیان الشباب این مقام رسمی را در شهر مرزی واجیر در شمال شرق کنیا ترور کردند. یک فرمانده نظامی در این منطقه تصریح کرد که محمد باره عبدالله این مقام رسمی توسط افراد مسلح ناشناس هدف قرار گرفت و کشه شد. وی افزود: این طرح ترور با برنامه ریزی از قبل انجام شد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)