چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۶:۳۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
روزنامه نصف جهان ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۵:۳۱

وقتی شهرها زنانه اداره می شوند

خبر آنلاین: همزمان با آغاز ثبت نام برای پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا، در شبکه های اجتماعی موجی به راه افتاد که از سهم خواهی زنان در اداره شهر خبر می داد. با شروع رقابت های انتخاباتی و روزهای بعد از آن، بعضی از این خواسته ها محقق شد، سهمیه هایی به زنان در لیست ها تعلق گرفت و آنها توانستند وارد شورای شهر و روستا شوند، هرچند شهرهایی هم بودند که نتوانستند زنی را به شورای شهر راه بدهند؛ ارومیه، سنندج، یاسوج، سمنان، قم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)