چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۲:۰۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۰۵/۱۰ - ۱۳:۳۵

مازندرانی ها از پرداخت عوارض آزادراه شمال معاف شوند

نماینده مردم نوشهر و چالوس گفت: مردم منطقه نوشهر، چالوس و کلاردشت باید از پرداخت عوارضی در مسیر قطعه چهار آزاد راه تهران شمال معاف باشند. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه مازندران، قاسم احمدی لاشکی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه عوارضی در قطعه چهارم آزادراه تهران شمال در حد فاصل مرزن آباد تا چالوس فعالیت خود را آغاز کرده است ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)