چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۳:۴۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرنامه دانشجویان ایران ۱۳۹۴/۰۵/۱۶ - ۱۳:۵۴

برگزاری کارگاه های روزنامه نگاری برای نشریات دانشجویی

خبرنامه دانشجویان ایران: معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت گفت: برای ارتقاء سطح نشریات دانشجویی کارگاه های منطقه ای برای دانشجویان برگزار می شود. محمدرضا داوودآبادی فراهانی در گفتگو مهر با اشاره به شیوه های ارتقاء کیفیت نشریات دانشجویی در دانشگاه های علوم پزشکی گفت: نشست هایی که برای دانشجویان برگزار می کنیم با این هدف است که فعالان نشریات دانشجویی در کنار هم جمع شوند و تبادل تجربه و دانش داشته باشند و سطح افراد و نشریات آسیب شناسی بشود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)