سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۱:۰۲Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۰:۰۹

پلیس زیر مجموعه شهرداری ها قرار می گیرد

به گزارش ایرنا، مرضیه حصاری روز پنجشنبه در مراسم بهره برداری از مرکز کنترل ترافیک زنجان افزود: به استناد الحاق سه تبصره به قوانین نیروی انتظامی شهر تهران، پلیس زیر مجموعه شهرداری قرار گرفته و موظف است که سیاست های شهرداری را در سطح شهر اجرا کند و شهرداری هم تجهیزاتی در اختیار پلیس قرار می دهد. وی اظهار کرد: 22 مرکز کنترل ترافیک در کل کشور فعالیت می کنند که چهار مورد از آنها در سطح یک فعالیت می کنند و باقی فقط بحث نظارت تصویری را انجام می دهند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)