چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۸:۰۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
روزنامه شهروند ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۲:۰۶

رقبای تلگرام همچنان عقب نشینی می کنند

پنج ماه پیش تلگرام با حکم دادستانی فیلتر شد. یکی دو ماه نخست صحبت های زیادی درباره این اتفاق و به موازات آن وضعیت پیام رسان های داخلی گفته و شنیده می شد. همان زمان اتفاقاتی افتاد که کم کم فراموش شدند. یکی از آنها کوچ دولتی ها از تلگرام به سروش بود، از کانال های شخصی مسئولان گرفته تا کانال های اطلاع رسانی نهادهای دولتی همه به این کوچ پیوستند. یکی دیگر از اتفاقات شاخصی که در روزهای نخست افتاد مشکلات فنی بود که برای سروش پیش آمد، این اپلیکیشن داخلی از یک جایی به بعد اعضای جدید را نمی پذیرفت ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)