چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۵:۴۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
باشگاه خبرنگاران ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۸:۴۸

برگزاری نمایشگاه مطبوعات بدون هیچ دستاوردی/ مرگ تدریجی مطبوعات، سیاست ...

در این گزارش ارزیابی تعدادی از مدیران رسانه ای از دستاورد های نمایشگاه مطبوعات و تبعات برگزارنشدن آن را می خوانید. به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هر سال با فرا رسیدن ماه آبان، اهالی رسانه خود را برای حضور در نمایشگاه ده روزه مطبوعات آماده می کردند. با وجود ضعف و کاستی های این نمایشگاه که پس از 25 دوره نه تنها کم نشد بلکه پررنگ تر هم شد، نقاط مثبتی هم در برگزاری این رویداد فرهنگی به چشم می خورد که آشنایی بیشتر مردم با رسانه ها از جمله آنهاست. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)