دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۲:۱۱Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
همسو نیوز ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۳:۵۸

مدال آوران گلستانی بازی های آسیایی تا پایان سال تجلیل می شوند

به گزارش خبرگزاری همسو نیوز سید مناف هاشمی شامگاه چهارشنبه در خصوص تجلیل از مدال آوران گلستانی بازی های آسیایی و پارا آسیایی جاکارتا که هنوز انجام نشده در گفتگو با خبرنگاران ، اظهار کرد: قول اصلی تجلیل از مدال آوران بازی های آسیایی و پارا آسیایی جاکارتا را وزارت ورزش و جوانان داده و طبق مصوبه باید به موقع انجام شود. وی افزود: سایر قول ها بر اساس منابع داخلی بوده و تعهداتی است که استانداران و مدیران کل داده اند و قسمت زیادی از این منابع تامین شده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)