سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۲:۰۸Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
دیار جنوب ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۸:۰۷

مجوز 30 دفتر خدمات ارتباطی متخلف لغو شد

تاریخ ایجاد در 04 بهمن 1397 وزیر ارتباطات گفت: با بی توجهی به اخطارهای مربوط به فروش غیرقانونی سیم کارت، امروز مجوز 30 دفتر خدمات ارتباطی از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی لغو شد. به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد آذری جهرمی در توئیتر نوشت: با بی توجهی به اخطارها، امروز مجوز 30 دفتر خدمات ارتباطی از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی لغو شد. وی ادامه داد: همچنین سیستم شناسایی مزاحم های پیامکی، امروز 840 سیم کارت متخلف را شناسایی و قطع کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)