سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۷:۴۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
دولت ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۲۲:۰۲

وزیر نیرو: حدود 100 درصد جمعیت شهری کشور از نعمت آب آشامیدنی برخوردار است ...

وزیر نیرو گفت: هم اکنون حدود 100 درصد جمعیت شهری کشور از نعمت آب آشامیدنی برخوردار است، در حالی که در برخی پایتخت های اروپایی اینگونه نیست و میزان برخورداری در خود ایالات متحده نیز تقریبا به مثابه کشور ماست. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، "رضا اردکانیان" امروز (پنج شنبه) در آیین افتتاح پروژه آبرسانی روستایی شهدای فخرآباد از توابع شهرستان بجستان در خراسان رضوی با بیان این مطلب، افزود: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جای افتخار است که به رغم همه مشکلات از جمله جنگ تحمیلی ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)