چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۸:۲۶Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری صدا و سیما ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۰۳:۰۶

کانادا دیپلمات های خود را در کوبا کاهش می دهد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما ؛ دولت کانادا اعلام کرد به علت ابتلای یکی دیگر از دیپلمات های این کشور در کوبا به یک بیماری مرموز شمار دیپلمات های خود را در این کشور کاهش می دهد. کانادا اعلام کرد از اوایل سال 2017 میلادی؛ چهارده نفر از دیپلمات های این کشور در کوبا به این بیماری مرموز مبتلا شدند. پیشتر هم آمریکا اعلام کرده بود بیست و هفت نفر از کارکنان سفارتش در کوبا به بیماری مرموزی مبتلا شده اند. این بیماری مرموز مغز افراد را دچار آسیب می کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)