چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۹:۲۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
مردم نیوز ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۱۶:۱۸

کانادا دیپلمات های خود در کوبا را به نصف کاهش می دهد

مردم نیوز : به نقل از بی بی سی، کانادا از تصمیم برای کاهش نیمی از دیپلمات های سفارت خود در کوبا خبر داد. اتاوا علت اتخاذ چنین تصمیمی را مبتلا شدن یکی دیگر از کارمندان این سفارت به نوعی بیماری مرموز عنوان کرده که با سرگیجه، تهوع و عدم تمرکز همراه است. ادعا می شود این بیماری که ظاهراً کارمندان سفارت آمریکا نیز به آن مبتلا شده اند؛ نوعی حمله صوتی است که از جانب دولت هاوانا با انگیزه جاسوسی تدارک دیده شده است! ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)