سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۲:۲۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
اقتصاد آنلاین ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۲:۵۸

سد لار همچنان بخشی از آب تهران را فراری می دهد!

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سید حسن رضوی با تاکید بر اینکه از زمان بهره برداری سد لار شاهد فرار آب از این سد بوده ایم، اظهار کرد: طرح های مختلفی را برای علاج بخشی این مساله در نظر گرفته ایم، اما متأسفانه علی رغم این که تخصیص بخشی از آب شرب تهران از این سد در نظر گرفته شده، اما این مساله در حال تکرار است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)