سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۷:۳۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
تابا خبر ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۱:۱۵

170 نقطه از فاضلاب در کلانشهر اهواز لایروبی شد

معاون خدمات شهری اهواز گفت: تاکنون 170 آدرس در کل منطقه ها لایروبی شدند که تا پایان سال این روند ادامه دارد. به گزارش تابا؛ علیرضا عالی پور با توجه به وضعیت آبگرفتگی سطح شهر اظهار کرد: در تمامی مناطق نیروهای خدماتی در دو شیفت صبح و شب فعال و از نظر ماشین آلات در هر منطقه حداقل 4 مکنده فعال مستقر بود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)