شنبه ۲۶ خردادساعت ۰۴:۱۳Jun 2024 15
جستجوی پیشرفته
حوزه ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۰۱:۰۰

سهم ایران از کل بازیهای رایانه ای 15 درصد است/ طلاب صاحب نظر در محتوای ...

حوزه/ نگاه جدیدی که بنیاد به بازی دارد، تحت عنوان سواد بازی از مهمترین کلان پروژه های بنیاد درسالهای آینده خواهد بود. در همین رابطه مسائل مختلف محتوایی تدوین شد ودر سالهای آینده این راهبرد و بحث محتوایی آن نهایی خواهد شد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)